Wat bedoel je? Heb je morgen andere verplichtingen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja joh, als het even te doen is ga ik ook zeker!![]()
[..]
dat sloeg op de driedubbele afspraak die ik heb gemaakt![]()
nee, gewoon halsband volgens mijquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:15 schreef oh-oh het volgende:
[..]
en ik denk niet dat dat mormel een tuigje om had he
![]()
En nu zit ie in de auto, en tis niet koud buiten zo te zien
Carmen huilt om ALLES!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee, gewoon halsband volgens mij
en t is lekker warm idd zo te zien
ah carmen huilt omdat ze verhuizen...
Kweet nie waar je tover hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:17 schreef Bamba het volgende:
Die Nicolas slikt echt de helft van z'n woorden door he...
Nog maar één keuken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:17 schreef oh-oh het volgende:
OMG ze hebben ook een heel eigen idee van kleiner gaan wonen![]()
![]()
Als DTH niet doorgaat dan ga ik bij Oh-oh langs, naar blijdorp en naar chinatownquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Heb je morgen andere verplichtingen?
jamaar amai, je gaat van 7 slaapkamers naar 4 hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nog maar één keuken.![]()
En Jean Marie mag in de carport.
Ah, dat wast.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als DTH niet doorgaat dan ga ik bij Oh-oh langs, naar blijdorp en naar chinatown![]()
Leuk! Klinkt stom maar denk dat we heel snel een nieuw hondje willen (zeg ik nuquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:16 schreef Stali het volgende:
[..]
Wat een liefje.
Ook al op leeftijd? Olleke is tien jaar alweer. Hoop dat er nog vele jaren volgen, moet er niet aan denken als-ie er niet meer is. Zal morgen ook wel even een foto posten.
Overigens hier wel eeuwig in de rui he? Bij jou ook? Over vijftig jaar zullen we nog wel haartjes tegenkomen, vrees ik.
En Nicolas: 'kijk, ieder ons eigen stoeltje bij het zwembad. Kinderen in het water en wij ernaast'.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar amai, je gaat van 7 slaapkamers naar 4 hoor!
![]()
Maar de tuin is wel groter![]()
![]()
Tis een compact huis
ja. je kan haar niet in een hutje proppen hequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
jamaar amai, je gaat van 7 slaapkamers naar 4 hoor!
![]()
Maar de tuin is wel groter![]()
![]()
Tis een compact huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hij komt geloof ik uit Walonië iddquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:21 schreef tombolafan het volgende:
Maar nicolas is eigenlijk franstalig toch dacht ik? omdat ie die jongens ook in het frans niet opvoedt?
Nah, één van de accenten net over de grens niet. Want dat is precies hetzelfde als het mijne.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij komt geloof ik uit Walonië idd. Maar sommige accenten in het Belgisch zijn hilarisch...wat zeg ik..alle Belgische accenten zijn hilarisch
tja, ik heb gestudeerd in belgie... en les krijgen over lastige dingen in een onverstaanbaar accent is dan iets minderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
Hij komt geloof ik uit Walonië idd. Maar sommige accenten in het Belgisch zijn hilarisch...wat zeg ik..alle Belgische accenten zijn hilarisch
Accent bij ons lijkt ook ietwat op het Belgische, maar niet zo erg als een dorp verderquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nah, één van de accenten net over de grens niet. Want dat is precies hetzelfde als het mijne.
Slaap lekker!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef Ml-etje het volgende:
Trusten! Licht gaat hier al uit![]()
Voor wie morgen gaan, voorzichtig en veel plezier!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tja, ik heb gestudeerd in belgie... en les krijgen over lastige dingen in een onverstaanbaar accent is dan iets minder
Ja leuk!!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat wast.Tussen DTH en oh-oh kom je precies langs mijn huis. Koffie staat klaar.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef Ml-etje het volgende:
Trusten! Licht gaat hier al uit![]()
Voor wie morgen gaan, voorzichtig en veel plezier!
Nou, als we na college iets gingen vragen dan was het: Maar ik spreek toch Nederlands!!!!quote:
Gentquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:28 schreef oh-oh het volgende:
Tombo waar heb je gestudeerd?
Ik heb ooit es 3 maanden in Leuven gestudeerd, dat was echt leuk
En met mij bij Greys in bad met de Lush van Greys (en we gaan alles uitproberenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:19 schreef tombolafan het volgende:
Als DTH niet doorgaat dan ga ik bij Oh-oh langs, naar blijdorp en naar chinatown![]()
F&F SC is niet goed voor je nachtrustquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Slaap lekker!.
Ik had ook allang weg moeten zijn. Jullie schuld.
Nog even P&W kijken en dan ook aftaaien.
Oh in Gent studeerde een vriendin van me diergeneeskunde, saaie stad vond ik dat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, als we na college iets gingen vragen dan was het: Maar ik spreek toch Nederlands!!!!![]()
Niet echt goed voor je studeer-motivatie![]()
[..]
Gent
Wasda? En waarom weet ik daar niks van?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:28 schreef tombolafan het volgende:
ooooooh, ik mag MeiAsia testen voor buzzer!!!!
Komt morgen binnen
Alles!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En met mij bij Greys in bad met de Lush van Greys (en we gaan alles uitproberen)
En dat terwijl jij vandaag hebt gewerkt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:34 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van vrijdag 8 januari 2010
08. 191 oh-oh
39. 113 kitao
49. 096 tombolafan
52. 094 Greys
65. 083 Ml-etje
83. 075 Cat22
Ik ook diergeneeskundequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh in Gent studeerde een vriendin van me diergeneeskunde, saaie stad vond ik dat.
Maar Belgen vind ik wel echt leuk , leuker dan Nederlanders meestal
Er was een soort enquete en die moest je snel invullen ofzo, en dan kon je proeven (soort van conimexquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wasda? En waarom weet ik daar niks van?![]()
*is ook buzzer*
Bummer... gemist.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook diergeneeskundeMaar door verschillende omstandigheden had ik heimwee van hier tot tokyo... niet afgemaakt
![]()
[..]
Er was een soort enquete en die moest je snel invullen ofzo, en dan kon je proeven (soort van conimex)
Oh echt?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ook diergeneeskundeMaar door verschillende omstandigheden had ik heimwee van hier tot tokyo... niet afgemaakt
![]()
[..]
Wij zijn er altijd.quote:
Ik ben drie keer uitgeloot in NL... Protest aangetekend etc, in beroep gegaan maar mocht niet batenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Jammer joh!
Zij was uitgeloot in NL, toen in Gent gaan studeren, en na een jaar toch ingeloot in Utrecht, dus ze heeft het in NL afgemaakt.
Ze werkt nu vooral met schapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |