De NS zegt dat de trein van A'dam hierheen gewoon rijdt. Je hoeft nieteens over te stappenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad... en hoewel het "maar" een uurtje rijden is, is het toch vervelend als ik dan strand (in mn eentje, en dan niet in DTH)
ns site durft hier niet eens te laden9292 eens kijken wat dat zegt (hoewel ik dan ook kan stranden natuurlijk, maar goed, voor de zekerheid
)
ja, maar ik woon zelfs nog boven amsterdamquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De NS zegt dat de trein van A'dam hierheen gewoon rijdt. Je hoeft nieteens over te stappen
Dat gaat goedquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
inderdaad! Iedereen ligt natuurlijk knus onder de dekens, lekker warm...
oh, al 116 wijzigingen in het ov...
nee, ik werk in amsterdam maar woon ergens andersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:25 schreef nokwanda het volgende:
owww, je gaat niet vanuit A'dam dan. Want van daaruit is het 1 uur en 5 minuten
Je vraagt natuurlijk ook wel om moeilijkheden als je dit weekend met het ov probeert te gaan..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:32 schreef tombolafan het volgende:
oh, en als ik een trein mis dan duurt het nog minstens een half uur langer! Dus als er vertraging is dan ben ik al de lul...![]()
Dan toch maar niet doen denk ik... Volgende week?
En Oh-Oh en Cat en Greys, dat betekent dus ook dat ik niet langs kom vandaag als planB (voor de zekerheid)
Van mij mag je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
oh ja, jij moet natuurlijk weg van je man !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:36 schreef nokwanda het volgende:
Okay, dan gaat ik ook es effe andere plannen maken
Draakje!! Ken je de serie Vampire diaries al?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:34 schreef draculettetje het volgende:
ow ik had even moeten terug lezen....
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ja, jij moet natuurlijk weg van je man !![]()
Nee sorry, ik kan wel de hele dag twijfelen maar denk dat het niet verstandig is...
Nou he? Gisteren in Antwerpen vond ik de wind ook al zo ijskoud, brrrr..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:41 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Geen sneeuw hier nog. Wel een keikoude wind
oh, dat is een minder fijn bericht!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die past zijn plannen ook wel aan.
Keiharde muziek draaien tijdens het poetsen kan ie toch al beter niet meer doen, zei de kno-arts gister. Tinitus door een blijvende gehoorbeschadiging in het slakkenhuiis. Niets aan te doen. Komt door teveel lawaai. Hij vond het wel meevallen met dat lawaai, maar ik kan niet met hem in dezelfde ruimte zijn als hij zijn muziek op zijn volume opzet
Gelukkig had ie dat al wel van me aangenomen
check je ava ja!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:41 schreef Qwea het volgende:
mogguh.
Geen sneeuw hier nog. Wel een keikoude wind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
eeeeeh, ik hoop greys als ze wakker isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:46 schreef Cat22 het volgende:
Mogguh!
Maar even ingelogd vanonder de warme dekens.Ik heb niet helemaal teruggelezen en nog geen weerberichten gezien, maar ik begrijp dat DTH niet doorgaat?
Had ik ook wel zo'n beetje verwacht, gezien de berichten gisteren en is logisch en verstandig. Hier is de grote weg nog zwart en valt er wat lichte sneeuw, maar naar verwachting zal dat vanmiddag helemaal anders zijn. En dan kunnen we beter veilig thuis achter onze PC zitten.
Waarschijnlijk overbodige vraag, maar wie licht DTH in?
En wij gaan gewoon een nieuwe datum plannen!
Ik ben maar m'n nagels aan het lakkenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, dat is een minder fijn bericht!
nou, heb ik ineens niks meer te doen!
heeft ook wel wat
[..]
Ik ook!!! Dan is het tenminste niet voor niks dat we thuis blijven!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:53 schreef Qwea het volgende:
hey, sneeuw
Ik hoop dat we hier echt veel sneeuw krijgen
Ik ga ze zo wel mailen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeh, ik hoop greys als ze wakker is
Ik ga zo ff een topic openen speciaal als plantopic voor dth, dat is wat overzichtelijker
OK, ik vraag het wel even, maar het is wel handiger denk ik...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ze zo wel mailen.
En een speciaal topic ja? Echt? Binnen no time heb je dan twee SC topics naast elkaar he?
Vraag eerst even of Elies en Senesta dat wel handig vinden anders, want het is geen echte Asielactie ofzo natuurlijk, het is een kwestie van een datumpje prikken(whoehoehoeeeeeeeeee)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga ze zo wel mailen.
En een speciaal topic ja? Echt? Binnen no time heb je dan twee SC topics naast elkaar he?
Vraag eerst even of Elies en Senesta dat wel handig vinden anders, want het is geen echte Asielactie ofzo natuurlijk, het is een kwestie van een datumpje prikken(whoehoehoeeeeeeeeee)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OK, ik vraag het wel even, maar het is wel handiger denk ik...
En dan consequent alleen aangeven welke data je kan, en niet slowchatten (dat kunnen wij! ECHT!!!)
Maar is het echt nodig dan, een apart topicquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OK, ik vraag het wel even, maar het is wel handiger denk ik...
En dan consequent alleen aangeven welke data je kan, en niet slowchatten (dat kunnen wij! ECHT!!!)
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:03 schreef kitao het volgende:
ik heb een idee , geef elkaar je email-adres ?
Okee, ook goed... Probleem is wel dat degenen die niet teruglezen vaak half niet doorhebben dat er een lijstje is/dat er plannen zijn om te gaan... Maar dat los je misschien wel niet op door zo'n apart topicquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar is het echt nodig dan, een apart topic
Dan moeten we twee topics in de gaten houden. Als iedereen die mee wil jou nou gewoon een PM stuurt met alle zaterdagen vanaf a.s. zaterdag (kunnen we gewoon a.s. zaterdag niet gaan dan?) tot half februari of ze wel of niet kunnen en dan puzzelen wij daarna samen welke zaterdag het wordt? Heb je geen gedoe met een lijstje in het topic hier - wat was daar eigenlijk het probleem van? - en dan is het klaaaaaaaaar
Ik zie op geen van de data iets in mijn agenda. Maar op de 6de is mijn beste vriendin jarig. Alleen wil die nooit iets vieren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Greys:
Zaterdag 16e: kan (dan verschuif ik ziekenbezoek zussie naar zondag eventueel indien nodig)
Zaterdag 23e: kan
Zaterdag 30e: kan
Zaterdag 6 feb: kan
Zie daar, ik heb geen leven.
(Heb wel wat dingetjes, maar dat kan ik makkelijk verplaatsen.)
Ik PM je het lijstje ook nog even Tombola en als iedereen dat gewoon nou even hier plaatst en/of PMt dan lijkt me dat we klaar zijn. Met zóveel gaan we nou ook weer niet
Oh kom je een bakje thee doen bij mij dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:02 schreef nokwanda het volgende:
Wij gaan vandaag dan maar kringloopwinkels doen in Den Haag (en ik hoop stiekem op de lush. Kijken of ik mijn tederbeminde zover krijg)
Je bent een schatquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee, ook goed... Probleem is wel dat degenen die niet teruglezen vaak half niet doorhebben dat er een lijstje is/dat er plannen zijn om te gaan... Maar dat los je misschien wel niet op door zo'n apart topic
Ik pm sowieso iedereen die in eerste instantie wel mee wilde, goed? de rest kan mij dan inderdaad wel pmmen welke dagen ze kunnen
*inbox gaat legen*
Dat is waar. Zondagen zijn geen optie? Of zijn ze dan dicht ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Greys:
Zaterdag 16e: kan (dan verschuif ik ziekenbezoek zussie naar zondag eventueel indien nodig)
Ik PM je het lijstje ook nog even Tombola en als iedereen dat gewoon nou even hier plaatst en/of PMt dan lijkt me dat we klaar zijn. Met zóveel gaan we nou ook weer niet
We moeten ook wel in die periode gaan, anders kunnen we de bonnen van de Mac niet gebruiken.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:08 schreef Greys het volgende:
Greys:
Vind ik wel leuk om een keer apart voor af te spreken binnenkort. Gewoon zomaar. The girls among eachotherquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh kom je een bakje thee doen bij mij dan?
Dat weet ik niet (meer) eigenlijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar. Zondagen zijn geen optie? Of zijn ze dan dicht ofzo?
Als je alleen girls wilt moet ik mijn vent zijn huis uitschoppen danquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vind ik wel leuk om een keer apart voor af te spreken binnenkort. Gewoon zomaar. The girls among eachother
Of je gaat ergens wat drinken samen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je alleen girls wilt moet ik mijn vent zijn huis uitschoppen dan
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je alleen girls wilt moet ik mijn vent zijn huis uitschoppen dan
Ja dat kan ook maar dan mist ze de freggels en die zijn natuurlijk het 8e wereldwonder an sichquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Of je gaat ergens wat drinken samen!
Hoe ist met de bipsebaps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |