Ik wil ze van de week wel bij je ophalen hoor; zet ik ze bij Morrizzz in de werkplaatsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:03 schreef Greys het volgende:
't is ronduit kut en die blikjes staan in de weg hier in de gang () maar ik denk dat we verstandig zijn.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Die datum kwam er ook wel heel rap uit.
Ik riep maar wat en de eerste datum die in me opkwam was nb mijn eigen verjaardag..
Wat ik gewoon bedoelde is dat een nieuwe datum prikken niet zo moeilijk is en ik hoop van harte dat het morgen meevalt maar het is gewoon onverstandig om morgenochtend pas een besluit te nemen.
Dat kun je over een paar uur niet beter beoordelen dan vanavond. Neem de waarschuwing ter harte en ga niet eigenwijs doen. Ik vind het al vervelend dat mijn partner om half zes de deur uit moet straks. Het valt morgenochtend nog wel mee maar hij moet eind van de dag nog terug he?
Misschien zijn de waarschuwingen voor niks, maar waarom zou je het risico nemen? Het is niet zo dat er honden doodgaan omdat een stel FOK!kers morgen niet komen.
Morris.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik wil ze van de week wel bij je ophalen hoor; zet ik ze bij Morrizzz in de werkplaats
Poets je die alleen maar of swing je die ook?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik kon het niet laten, heb net zitten prutsen met belichting, en afdekken / reflecteren van de flits![]()
[ afbeelding ]
Ja, het is wel een moppiequote:
Nicequote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:50 schreef DeZwabber het volgende:
ik kon het niet laten, heb net zitten prutsen met belichting, en afdekken / reflecteren van de flits![]()
[ afbeelding ]
er word wel op gespeeld hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:56 schreef Stali het volgende:
[..]
Poets je die alleen maar of swing je die ook?
Mooie foto.
Stuur je hem gewoon morgen even op pad voor een "paar" blikjes?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, het is wel een moppieVanmiddag toen ie naar huis ging, zei ie: "Nou lieverd, prettig weekend!"
Heb ik dat
Nee, het is een goeie knul!
Hij doet alles wat ik hem vraag, tenzij hij het echt te druk heeft. Maar als ie het echt te druk heeft, heb ik er zelf ook last van, dus vraag ik het nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:00 schreef Stali het volgende:
Stuur je hem gewoon morgen even op pad voor een "paar" blikjes?
Gekheid, jullie zijn gewoon allebei lief..
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef Harajuku. het volgende:
Het lijkt mij echt leuk om verkering te hebben met Elies.
Doei.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:06 schreef Harajuku. het volgende:
Het lijkt mij echt leuk om verkering te hebben met Elies.
Doei.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan het niet helpen, ik word altijd een beetje verdrietig als ik dit soort topics zie:
Dikke mensen
Niet omdat ik zelf wel wat kilootjes kan missen, maar gewoon omdat het me weer doet beseffen dat de wereld vol is met domme mensen met een mening .
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:41 schreef Barbaaf het volgende:
Helaas voor DTHmaar wel 't verstandigste. Als we nu voor februari van elke zaterdag opgeven of we wel of niet kunnen en daar dan de grootst gemene deler van nemen? Eind maart vind ik toch weer wat aan de late kant.
mogge nokwanda , gooien jullie het bijltje erbij neer ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:41 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag net alleen maar Tombolafan's bericht en pm, dus ik reageerde alleen daarop
Okay... we gaan definitief niet?
Is verstandig, dat wel.
waar is jullie uitje dan ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:50 schreef nokwanda het volgende:
Echt.... ik heb nog geen idee. Ik hoef niet te rijden, maar ik lees alleen reacties van anderen. Aangezien Barbaaf ook met Tombolafan mee zou rijden en Barbaaf ervan uit lijkt te gaan dat we niet zullen gaan, dacht ik dat de beslissing al genomen was.
Het punt is meer dat sneeuw al in het zuiden valt als we daarheen gaan. Hier (Schiedam) is niks aan het handje. Maar als daar de omstandigheden in Aarle Rixtel (bij DHT) anders zijn en de omstandigheden weer wisselen op de terugweg omdat dan de sneeuw al hierheen getrokken is..... het is wel onvoorspelbaar waar je dan in terecht kunt komen.
Aarle Rixtel, bij Helmond. We gaan naar Stichting Dierenthuis. Ik heb net actuele verkeersinfo bekeken. Daar sneeuwt het wel.quote:
Gaan wij dan naar Blijdorp of ga je dan helemaal andere dingen plannen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:04 schreef tombolafan het volgende:
Nou ja, Loveless heeft geen wekker gezet al... dus die gaat niet... (en greys dus ook niet, maar dat bleek al uit haar berichten) Bamba gaat definitief niet, Elisa heeft er een hard hoofd in, Barbaaf gaat er inderdaad ook van uit dat we niet gaan, dan blijven in principe alleen nokwanda, cat en ik over
inderdaad beter een nieuwe datum prikken denk ik
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:02 schreef Bamba het volgende:
Waar mijn vriend vooral mee zat is dat ze echt stuifsneeuw voorspellen en dat schijnt behoorlijk gevaarlijk te kunnen zijn
Ik woon ook aan de kust, maar dan nog hoger... Heb ik dus de hele terugweg!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:04 schreef nokwanda het volgende:
Dat werd vooral aan het eind van de middag in deze regio voorspeld, de kustprovincies. Dus dat krijg je dan misschien op de terugweg. We zullen er heus wel komen, hoor. Dat is het probleem niet. Maar de terugweg is onvoorspelbaarder. En ik denk dat het bij DHT zelf glad en ongestrooid is. Je rijdt niet alleen maar grote weg.
Hoewel dat me erg leuk lijkt, riep mn moeder gister dat ik dan evengoed hetzelfde probleem heb (ivm de terugweg)quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Gaan wij dan naar Blijdorp of ga je dan helemaal andere dingen plannen?
Dat klopt. En dan is het pas echt een probleem als je al op de terugweg bent en er halverwege achterkomt dat het kut is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoewel dat me erg leuk lijkt, riep mn moeder gister dat ik dan evengoed hetzelfde probleem heb (ivm de terugweg)
Ik zal eens kijken hoe lang dat rijden is (ns zal ik maar niet proberen vandaag he?)
Helmond , even googlen waar dat ook alweer precies ligt , Aarle Rixte zegt me niet zoveel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 08:59 schreef nokwanda het volgende:
Aarle Rixtel, bij Helmond. We gaan naar Stichting Dierenthuis. Ik heb net actuele verkeersinfo bekeken. Daar sneeuwt het wel.
http://www.weer.nl/nl/hom(...)lanner_met_weer.html
inderdaad... en hoewel het "maar" een uurtje rijden is, is het toch vervelend als ik dan strand (in mn eentje, en dan niet in DTHquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat klopt. En dan is het pas echt een probleem als je al op de terugweg bent en er halverwege achterkomt dat het kut is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |