Dat kan ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ze binnenkort eens doen
Nope, wat Piles zegt dus.quote:
podcastjes ook gaan doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:07 schreef L.no het volgende:
[..]
Nope, wat Piles zegt dus.Vandaar de tvp, dat ik het niet vergeet.
Ik heb nog geen speler dat dat ondersteunt, dus achter de pc.quote:
iTunes niet geïnstaleerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb nog geen speler dat dat ondersteunt, dus achter de pc.
iTunesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iTunes niet geïnstaleerdweird...
Je kan de bestanden ook gewoon downloaden en op je speler zetten als nummerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb nog geen speler dat dat ondersteunt, dus achter de pc.
Dat is bagger.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iTunes niet geïnstaleerdweird...
Serieus? Tell me how.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan de bestanden ook gewoon downloaden en op je speler zetten als nummer
KXradio.nl -> Podcast -> programma kiezen ->quote:
Dankje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:21 schreef Piles het volgende:
[..]
KXradio.nl -> Podcast -> programma kiezen -> [ afbeelding ] -> Rechtsklik op bestand (gaat per datum/uur) -> Opslaan als..
WMP gebruik ik sowieso niet. Winamp.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Werkt beter dan WMP![]()
[..]
podcast en dan downloaden, what else
winamp is ook baggerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Er is meer op de wereld dan iTunes en WMP
Die is ook tof idd, alleen gebruik ik dat voor filmpjes.quote:
Jarenlang gebruikt en tot nu toe heb ik geen nadelen gehad.quote:
Dit is ,samen met het programma van DjRatz , muzikaal gezien wel mijn favoriete programma van KXquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:12 schreef Piles het volgende:
[..]
ZekerEn nog gevarieerd ook
Ik moet dit echt eens op werk hebben
Het is nu non-stop-muziek, dus nog niet echt spannendquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:39 schreef L.no het volgende:
Ik zit ff een uurtje te luisteren en tot nu toe klinkt het goed.
Hm, is het niet de bedoeling dat ik muziek luister naar een radio?quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Het is nu non-stop-muziek, dus nog niet echt spannendMaar wel goede muziek natuurlijk
quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:11 schreef L.no het volgende:
[..]
Hm, is het niet de bedoeling dat ik muziek luister naar een radio?
en henk westbroek enzo kunnen ook heel leuk zijnquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Jawel, maar het gaat ook wel om de programma's/dj's en welke muziek er dan gedraaid wordt![]()
Dan verschilt namelijk ook nog al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |