Is dit een valstrik voor topics-stats?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:21 schreef TheZapster het volgende:
Ik heb minimaal de helft van de topics geopend in deze reeks
Held!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Piles het volgende:
Klaar
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=9
Netjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Piles het volgende:
Klaar
Nice!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:39 schreef Piles het volgende:
Klaar
heeft coldplay dan ooit op de playlist gestaan, want daar hou jij toch zo vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:27 schreef Piles het volgende:
Die Paul vd Lugt draait toch altijd lekkerPrecies mijn muziek
Moet jij geen sneeuwpop gaan maken ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heeft coldplay dan ooit op de playlist gestaan, want daar hou jij toch zo van
ligt niet genoeg sneeuw hierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet jij geen sneeuwpop gaan maken ofzo
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Moet jij geen sneeuwpop gaan maken ofzo
Misschien moet ie es zendercoördinator worden ofzo. O, wacht...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:27 schreef Piles het volgende:
Die Paul vd Lugt draait toch altijd lekkerPrecies mijn muziek
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moet ie es zendercoördinator worden ofzo. O, wacht...
Dus hij is degene die giel weg liet gaanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Misschien moet ie es zendercoördinator worden ofzo. O, wacht...
daar zit een luchtje aan... DIE LUUUUUUUUCHTquote:Op maandag 11 januari 2010 14:03 schreef TheZapster het volgende:
Die lul van een Pieter Lakeman verdient gewoon ¤300 per uur
Het is sowieso een zeikbandquote:Op maandag 11 januari 2010 17:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een ZEIKNUMMER van Stereophonics.
Fred: "In Dubai ben je langs de hoogste toren ter wereld gelopen."quote:
Nu je 't over niveau hebtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef broer het volgende:
Dat is toch wel precies het niveau dat je van de dinsdagmiddag verwacht.
Geen saaiheid deze week hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wilde net.. Wat een niveau weer... typen
Er is een house-versie in de jaren 90 gemaakt geloof ik.Verder zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:31 schreef Piles het volgende:
Is deze melodie nog in een ander nummer (heel bekend) gebruikt? Het komt me ergens bekend van voor
Hmm, dan lijkt het gewoon ergens opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Er is een house-versie in de jaren 90 gemaakt geloof ik.Verder zou ik het niet weten.
Dat kan ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, dat gaat ze binnenkort eens doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |