Zo ben ik dan ook wel weerquote:
Eens!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef TAV74 het volgende:
Lekker nummer is dit toch nog steeds
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze Kaiser Chiefs - Ruby starten
Die staat aan, het is hier 19 á 20 graden.quote:
quote:22-23
Linkin Park – Bleed It Out
Miike Snow – Black & Blue
Lily Allen – 22
Das Pop – Underground
Ting Tings – That's Not My Name
Yeah Yeah Yeahs – Heads Will Roll (A Trak Remix)
Muse – Undisclosed Desires
Bettie Serveert – Live in de studio (1)
De Jeugd van Tegenwoordig – Deze Donkere Jongen Komt Zo Hard
John Mayer – Who Says >> Der Rudy geeft de allerlaatste kaartjes weg!
Customs – Rex
Woon je nu dichter bij je werk ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die staat aan, het is hier 19 á 20 graden.
Zometeen maar slapen, om 5.30 loopt de wekker alweer af.
Waarom via VSR kijken, als je nederland 3 ook in HD kan bekijken via tvquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:02 schreef gerbenp het volgende:
Mooi, vannacht de VSR stream ook zo en ik is blij
Het programma wordt ook niet HD doorgegeven hoor is upscaled 720.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom via VSR kijken, als je nederland 3 ook in HD kan bekijken via tv(maarja niet iedereen heeft nederland 3 HD)
Ehh, ik werk in Arnhem, woonde in Arnhem maar ben naar Dieren verhuisd. Nee dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Woon je nu dichter bij je werk ?
welkom bij de mensen die nog analoog hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Waarom via VSR kijken, als je nederland 3 ook in HD kan bekijken via tv(maarja niet iedereen heeft nederland 3 HD)
'n avond kevin !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef moveyourass-kevin het volgende:
hallo hallo hallo!
Zat net iets te lezen over hun nieuwe album. Pharmacy Of Lovequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Leuk betty serveert als live band
Trusten, Brenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:07 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ehh, ik werk in Arnhem, woonde in Arnhem maar ben naar Dieren verhuisd. Nee dus.
Truste!
Dat je die nog niet gekuikt hebtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat net iets te lezen over hun nieuwe album. Pharmacy Of Love
Ik vond 'm nog niet op demonoid en TPBquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat je die nog niet gekuikt hebt
De vraag is wanneer komt die nieuwe studioquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Dichterbijer het volgende:
De camera's in de studio zijn nog niet HD... alles is geupscaled. Als de nieuwe studio erkomt zullen de camera's ook wel in HD worden uitgevoerd. SR10 in HD zou vet zijn
Nieuwsgroepenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond 'm nog niet op demonoid en TPB.
je kan hem al luisteren op de 3v12 luisterpaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vond 'm nog niet op demonoid en TPB.
Thnx.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:13 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
je kan hem al luisteren op de 3v12 luisterpaal
Die schijnt goed te zijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat net iets te lezen over hun nieuwe album. Pharmacy Of Love
Ja, dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Thnx.
Daar zal de webrip die ik inmiddels gevonden heb ook wel vandaan komen dan
Geluiden die ik heb gehoord zijn april...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De vraag is wanneer komt die nieuwe studio
Prettigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die schijnt goed te zijn!
http://www.festivalinfo.nl/recensie_detail.php?recensie_id=3192
meen je dat echt, kan ik eigenlijk niet begrijpenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:17 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Geluiden die ik heb gehoord zijn april...
Vrijdagavond standaard 3fmquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:17 schreef Piles het volgende:
En ik kan nog steeds niet kiezen tussen 3FM en KX op dit tijdstip
Ik zap ook maar weer terug naar hier, KX is het podcast-stationquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vrijdagavond standaard 3fm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |