Voor het uitzenden wel ja. Die moeten alle nummers die ze draaien doorgeven aan de BUMA en per nummer betalen. Het nummer zelf kunnen ze alleen niet betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef Piles het volgende:
[..]
Zouden 3FM daar nou rechten over betalen![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:58 schreef Brennel het volgende:
* Brennel zwaait terug naar iedereen
De ibu begint uit te werken
En hier juist pizza zonder bierquote:
Onwijs verkouden, incusief pijnlijke holtes en die zooi. Heb vanmiddag op m'n werk een ibu genomen om m'n werkdag een beetje door te komen, anders was het geen doen.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Onwijs verkouden, incusief pijnlijke holtes en die zooi. Heb vanmiddag op m'n werk een ibu genomen om m'n werkdag een beetje door te komen, anders was het geen doen.
Weet iemand eigenlijk wie de gast is?
Vanaf 3 uur te beluisterenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef themauster het volgende:
wel zin in vanacht voor Ekstra Weekend deel 2
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:05 schreef themauster het volgende:
wel zin in vanacht voor Ekstra Weekend deel 2
Oeh, dat is vervelend, beterschap dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:04 schreef Brennel het volgende:
[..]
Onwijs verkouden, incusief pijnlijke holtes en die zooi. Heb vanmiddag op m'n werk een ibu genomen om m'n werkdag een beetje door te komen, anders was het geen doen.
Weet iemand eigenlijk wie de gast is?
Jawel hoorquote:
1 uur al en ook al meteen op tv als de boel niet uitlooptquote:
maar gerard zit toch niet al vanaf 1h in de studioquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef themauster het volgende:
[..]
1 uur al en ook al meteen op tv als de boel niet uitloopt
Die krijg ik al dagen, sinds die Twitterberichten volgens mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef Steven250 het volgende:
Lekker toepasselijk die reclame onderaan dit forum
[ afbeelding ]
Maar Tjibbe welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar gerard zit toch niet al vanaf 1h in de studio
Die reclame werd net gedraaid slimmerdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar is dat een reclame van ekdomof is dat een woordgrapachtig iets
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Die reclame werd net gedraaid slimmerd
Radiobazen moet je vooral niet naar luisteren, tenminste een keer een beetje actie op de radioquote:
Of nog beter... Danny de Munk het raam uitquote:
waar bleef lange frans dan ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Baas B. heeft gebeld dat de kerstboom het raam niet uit mag. Gaat lekker met die Uit Het Raam-objecten.
Als dat es kon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:12 schreef Briggy het volgende:
[..]
Of nog beter... Danny de Munk het raam uit
heerlijk Roel die even niets zegtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
*mute*
Je wordt wel verwend hèquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Brennel het volgende:
Ja joh, dit is ook zo'n mooie plaat, die moét gecoverd worden.
als het een jazzy cover betreft, is het 9 van de 10 keer Jamie Cullum ja...quote:
Sonnebloemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, danny komt langsdat begreep ik niet
Mijn dag is verpest, straks gaat ie ook nog zingen over zonnebloemen en zo
Hij's klaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat tergende gekweel al afgelopen?
Zien we alleen maar lege wijnflessenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wil nu wel eens een webcam bij Roel thuis zien
Een bloemetjuuhh foor jaauwww...!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef naatje_1 het volgende:
Nee, danny komt langsdat begreep ik niet
Mijn dag is verpest, straks gaat ie ook nog zingen over zonnebloemen en zo
Ik denk het wel.quote:
quote:
Limburgs is lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zijn er mensen die zeuren over een Limburgs dialect.......
Danny versta ik tenminstequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan zijn er mensen die zeuren over een Limburgs dialect.......
splaakgeblek heb ik, hiel en nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het eerder een spraakgebrek noemen
Die ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Evenals de diverse Vlaamse accenten.
Mijn verbinding hapert ineens ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:31 schreef Krambo het volgende:
Ja hoor, ik zet ook de webcam aan en wie is er in beeld![]()
Jong belegenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:30 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Lekker.... Oude? Jonge? Belegen? Met een geurtje?
Shut up and drive home?quote:
Zijn die er uberhaupt dan?quote:
En Brabantsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Evenals de diverse Vlaamse accenten.
Laat ze Di-rect ook meteen meenemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef borisz het volgende:
Rihanna moet gewoon een enkeltje Pakistan doen.
Di-rectquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef alors het volgende:
efwyboddies in a sepwut sooowwwl
Het James Hetfield syndroomaaahhquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Derek010 het volgende:
Aarghhh, die Ryan Shaw kan niks zingen zonder er hah achteraan te zeggen...Hoe irritant!
quote:
Bijna op de faxquote:
Tja, hij ziet er ook gewoon zo uit. Ik schrok ook toen ik erachter kwam dat hij ruim jonger is dan ik.quote:
jij ook uit 79 ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dacht ik ook tot ik er achter kwam dat hij maar een jaartje ouder dan ik ben
wat een kutopname zegquote:
JA!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Bijna op de faxAls ik het nummer invul is het toch:
Netnummer: 035
Faxnummer: +31356772076 (wijzig)
Zany&The Prophet die waren te gek op Sensation Black 2 jaar geledenquote:
Bijna 2 jaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
maart 80.. dus iets meer dan een jaar feitelijk
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat is alleen als je een SOA hebt gekregen
Vrouwen logicaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, toen ik er achter kwam was hij 30 en ik 29.. dus das een jaar
hehehequote:
Ik vind 'm ook wel aardig, en dat vind ik nog steeds heel raar om te typen... vooral na dat gedrocht dat ze hiervoor heeft uitgebracht...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het serieus een goed nummer.. en ik hou helemaal niet van Anouk officieel..
3 days?? die vond ik ook heel gaaf..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel aardig, en dat vind ik nog steeds heel raar om te typen... vooral na dat gedrocht dat ze hiervoor heeft uitgebracht...
PHPquote:
quote:Over enkele ogenblikken gaan Danny De Munck EN de kerstboom 'Uit Het Raam'!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:27 schreef Piles het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat ze Kaiser Chiefs - Ruby starten
JSONquote:
Dat helemaal ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ook veel te weinig. Vooral tussen 22 en 1.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA When Loves Takes Over![]()
Wat een freaking toffe plaat
Domien is wakker, jahajaaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:40 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA When Loves Takes Over![]()
Wat een freaking toffe plaat
Ik ben ook om.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't klinkt totaal niet als Lifehouse, maar ze zijn het wel! Toffe plaat, damn!
Waarom pak je geen tweede?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Brennel het volgende:
* Brennel bibbert onder een fleece deken.
* TM werpt warme kruik naar Brennelquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Brennel het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
* TM werpt warme kruik naar Brennel
Verwarming aanzetten ?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:45 schreef Brennel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |