Alles op zijn tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef SilverladyFan het volgende:
Pieter-utd, komt er nog een deel 2 over de silverlady?
En die staat al in de OP, probeer volgende keer die 4 posts in 1 te doen, dan kan het topic wat langer meequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:48 schreef SilverladyFan het volgende:
Jeroen Stevens kan het ook in het Engels (als tweede stem dan):
En alle helden die bij hem in de buurt komen,quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Wat een helden
Maar we dwalen wel een beetje af. Ik dat dat we het hier over de hitsensatie van het moment Jeroen Stevens hadden
Tja wel veel betekend voor de muziekhistorie. Als je de moves van Rinus ziet bijvoorbeeld, verbleekt de moonwalk van MJ. Jammer dat Rinus geen wereldwijde marketing machine heeft anders was niet MJ maar Rinus nu de king of pop geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:06 schreef wise het volgende:
echt, wat een kamper, kermis, tokkie pauper muziek zeg. Holy shit
Gelukkig leeft Rinus nog en kunnen we nog jaren genieten van zijn gouden keeltje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Tja wel veel betekend voor de muziekhistorie. Als je de moves van Rinus ziet bijvoorbeeld, verbleekt de moonwalk van MJ. Jammer dat Rinus geen wereldwijde marketing machine heeft anders was niet MJ maar Rinus nu de king of pop geweest.
Wel een MILFje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:15 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Liever dubbele oorkanker dan dit nog ooit te moeten horen.
Zie ik daar Jeroen Stevens nou figureren als danserquote:
Maar hij staat er nog niet:quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef HEvaRe het volgende:
Dit soort kwaliteit hoort natuurlijk hier:
Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingt
Soepele heupen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:18 schreef Strooper het volgende:
[..]
Zie ik daar Jeroen Stevens nou figureren als danser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |