Ja, die hele opstellen altijd... je leest maar terug als je het wilt weten.quote:
Op een 50D is het ook niet echt heel erg super. 1600 is nog heel goed te doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Tvp.
Heb ontdekt dat iso3200 op een 40d niet echt een wereldresultaat oplevert.
Dat gaat nog een pittige wedstrijd worden morgenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:56 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik hoop dat morgen Veolia rijdt. Ik wil de veldrijders in de sneeuw wel graag op de plaat zetten.
Op een 30D is het VOLLEDIG afhankelijk van hoe de belichting verder wasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Tvp.
Heb ontdekt dat iso3200 op een 40d niet echt een wereldresultaat oplevert.
Goede reden om eens te gaan rond gaan met m'n pet voor de 7d.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:53 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Op een 50D is het ook niet echt heel erg super. 1600 is nog heel goed te doen
5D Mk II hier denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Goede reden om eens te gaan rond gaan met m'n pet voor de 7d.
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:08 schreef LovelyLady het volgende:
goedemorgen
Vanmiddag langs het IJSselmeer gereden, er stonden gewoon al mensen opMorgen kiekjes maken (bbrrr)
Nice.quote:
Mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellen
Waarom? Hoe kouder hoe beterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Have fun. Ik denk er serieus over mijn wandeltocht van zondag toch maar uit te stellen
Is goedquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:15 schreef Netsplitter het volgende:
Mooi
Dan kan ik gewoon mee, kan ik ook weer normaal door m'n neus ademen enzo.
Mee eensquote:
Buiten het risico van het vallen met al die apparatuur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Mee eensMaar ik merk aan mezelf dat ik wat krampachtig ga lopen met al dat ijs op die paden. En ik gok dat de natuurgebieden nog erger zullen zijn. En dan nog even 8 kg rugzak mee en je hebt een goed recept voor veel last van je rug de komende tijd
Ook dat jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:25 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Buiten het risico van het vallen met al die apparatuur.
En ik heb daar ook nog nooit een St Bernard gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook dat jaEn als je ongelukkig neerkomt en er is niemand in de buurt heb je ook een probleem
Gat in de markt met dit weer!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En ik heb daar ook nog nooit een St Bernard gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |