abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76746563
Misschien doet Lorena 1 of ander pilletje in Sjors haar drinken, wat natuurlijk nare gevolgen heeft voor haar zwangerschap!

Nee geen idee.. maar ben wel benieuwd hoe het verhaal verder afloopt.. ik hoop op Bing in ieder geval.
Ik vind Arthur maar een vervelende gozert, sneaky!
pi_76746576
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Charlie en Ronja trouwens maar slechte ondernemers... gaan ze een beetje staan ruziemaken in een zaak terwijl er klanten zitten/staan te wachten. Ik zou daar echt niet meer terugkomen
die ene vrouw dus ook niet.
pi_76747993
Wat ik niet snapte: Charlie moest bij Rick overnachten om op Rikki te kunnen passen zodat Rick zijn handen vrij had om uit te zoeken waar Mr. Playmobil was. Wie paste er op Valentijn?
pi_76748894
Sowieso was het ook wel vaag dat die irritante moeder van Rick niet op Rikki wou passen omdat ze met Jeff had afgesproken toch. Ze waren toch allemaal zo vreselijk in paniek, dan laat je dit toch voorgaan.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 13 januari 2010 @ 01:02:43 #180
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_76749013
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef vencodark het volgende:
Ik snap echt niets meer van Charlies kapsalon indd.
Wat een stom iets.
Lekker aan de bar zitten terwijl Ronja een bos haren op de vloer bij mekaar veegt... hadden ze nu een heel brood op het schap liggen? Inderdaad, hier valt niets meer van te snappen.. Misschien kan ze ook nog kettingen gaan verkopen, of souvenirs van Meerdijk.. postloket erbij?
  woensdag 13 januari 2010 @ 01:34:33 #181
158978 Sk00p
Ayumi Hamasaki
pi_76749413
Wow best zielig voor Danny
Reactie van Lorena was werkelijk een wonder.. Bing heeft dan ineens minder shuld gekregen
Lorena zal wel voor een miskraam zorgen
Ronja -> Arthur
Pff te erg om te zien hoe dom Ronja is.
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
pi_76749623
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef tessie het volgende:
Eigenlijk is het 1 grote belachelijke serie

En toch kijken elke dag he
das om de collectie compleet te houden.

stel..je hebt een x aantal cds van je favoriete artiest en deze artiest brengt opeens een ruk-cd uit, dan koop je m alsnog om de collectie compleet te houden. zo werkt t bij mij althans bij gtst.
het zou t beste zijn als de serie gewoon zou stoppen dus
pi_76756714
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 01:02 schreef Perico het volgende:

[..]

Lekker aan de bar zitten terwijl Ronja een bos haren op de vloer bij mekaar veegt... hadden ze nu een heel brood op het schap liggen? Inderdaad, hier valt niets meer van te snappen.. Misschien kan ze ook nog kettingen gaan verkopen, of souvenirs van Meerdijk.. postloket erbij?
Vergeet een internetbedrijf en de discobal niet.
Bij elkaar geraapt, onprofessioneel zooitje die schrijvers/bedenkers hiervan. In soaps als ATWT zie je dergelijke praktijken niet terugkomen.
pi_76759910
Dat hele sapjesbargedoe in Charlie's is volgens mij omdat ze wat afwisseling willen hebben van de Koning en de Rozenboom. Vroegah had je toch ook iets van de sapoase ofzo. Anders hebben ze geen plekje waar mensen overdag met elkaar af kunnen spreken, want dan is het cafe vast dicht, en het is een beetje vreemd als ze altijd in een restaurant gaan zitten. Maar dat maakt het allemaal niet minder suf
pi_76762907
Straks komt er nog een slager in dat Charlie's gebeuren .
  woensdag 13 januari 2010 @ 15:19:09 #186
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_76764034
Rik wordt ook verliefd op Charlie... of ben ik de enige die dat zag?!
pi_76772150
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
Rik wordt ook verliefd op Charlie... of ben ik de enige die dat zag?!
Hij was al lang verliefd op Charlie
pi_76772484
De verhaallijn van Babs heeft dus inderdaad voor veel boze reacties gezorgd bij kijkers volgens Boulevard....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_76772576
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef TheVulture het volgende:
De verhaallijn van Babs heeft dus inderdaad voor veel boze reacties gezorgd bij kijkers volgens Boulevard....
Op welk punt? Dat ze haar ziekte misbruikt voor een vent of omdat ze doodeenvoudig een huwelijk ontwricht heeft?

Alleen maar goed dat er meer mensen zo over denken, dan zien die makers eindelijk eens dat het personage niet deugt en moet verdwijnen.
Een heer met stijl
pi_76772622
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Op welk punt? Dat ze haar ziekte misbruikt voor een vent of omdat ze doodeenvoudig een huwelijk ontwricht heeft?

Alleen maar goed dat er meer mensen zo over denken, dan zien die makers eindelijk eens dat het personage niet deugt en moet verdwijnen.
Vierendelen! Dat verdienen de kijkers nu minstens om te zien.
pi_76772638
Dat mensen zich daar serieus echt druk over maken zeg... Het is een SOAP!
pi_76772649
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat eerste dus... Oermoeder Olga Madsen vindt de kritiek overdreven, het is tenslotte soap... ik hoorde alleen tussen de regels door wel kritiek over het feit dat deze verhaallijn is gekozen voor een personage dat niet vaak iets slechts doet....
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:02:33 #193
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76776131
In de flashback van net... was Arthur nou Noud en Lucas in elkaar aan het meppen?
pi_76776781
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef James1988 het volgende:
In de flashback van net... was Arthur nou Noud en Lucas in elkaar aan het meppen?
Is mij niet opgevallen in ieder geval.
pi_76777021
Wat een eikel is die Bing eigenlijk....
pi_76777060
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef James1988 het volgende:
Is 'm niet... het is die oud-vj van MTV en die lijkt erop
pi_76777143
Ik dacht tot deze aflevering de hele tijd dat Arthur het gedaan had
pi_76777319
kansloos
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
pi_76777492
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat een eikel is die Bing eigenlijk....
Ja erg he Hij mag zich wel in z'n handjes wrijven met een vriendin als Lorena, het lijkt nu bijna wel of zij om zijn goedkeuring moet smeken ipv andersom
pi_76777756
Die vechtpartij is ook zo interessant.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')