die ene vrouw dus ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef James1988 het volgende:
Ik vind Charlie en Ronja trouwens maar slechte ondernemers... gaan ze een beetje staan ruziemaken in een zaak terwijl er klanten zitten/staan te wachten. Ik zou daar echt niet meer terugkomen
Lekker aan de bar zitten terwijl Ronja een bos haren op de vloer bij mekaar veegt... hadden ze nu een heel brood op het schap liggen? Inderdaad, hier valt niets meer van te snappen.. Misschien kan ze ook nog kettingen gaan verkopen, of souvenirs van Meerdijk.. postloket erbij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef vencodark het volgende:
Ik snap echt niets meer van Charlies kapsalon indd.
Wat een stom iets.
das om de collectie compleet te houden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef tessie het volgende:
Eigenlijk is het 1 grote belachelijke serie![]()
En toch kijken elke dag he
Vergeet een internetbedrijf en de discobal niet.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:02 schreef Perico het volgende:
[..]
Lekker aan de bar zitten terwijl Ronja een bos haren op de vloer bij mekaar veegt... hadden ze nu een heel brood op het schap liggen? Inderdaad, hier valt niets meer van te snappen.. Misschien kan ze ook nog kettingen gaan verkopen, of souvenirs van Meerdijk.. postloket erbij?
Hij was al lang verliefd op Charliequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Starlie het volgende:
Rik wordt ook verliefd op Charlie... of ben ik de enige die dat zag?!
Op welk punt? Dat ze haar ziekte misbruikt voor een vent of omdat ze doodeenvoudig een huwelijk ontwricht heeft?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:36 schreef TheVulture het volgende:
De verhaallijn van Babs heeft dus inderdaad voor veel boze reacties gezorgd bij kijkers volgens Boulevard....
Vierendelen! Dat verdienen de kijkers nu minstens om te zien.quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op welk punt? Dat ze haar ziekte misbruikt voor een vent of omdat ze doodeenvoudig een huwelijk ontwricht heeft?![]()
Alleen maar goed dat er meer mensen zo over denken, dan zien die makers eindelijk eens dat het personage niet deugt en moet verdwijnen.
Dat eerste dus... Oermoeder Olga Madsen vindt de kritiek overdreven, het is tenslotte soap... ik hoorde alleen tussen de regels door wel kritiek over het feit dat deze verhaallijn is gekozen voor een personage dat niet vaak iets slechts doet....quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Op welk punt? Dat ze haar ziekte misbruikt voor een vent of omdat ze doodeenvoudig een huwelijk ontwricht heeft?![]()
Alleen maar goed dat er meer mensen zo over denken, dan zien die makers eindelijk eens dat het personage niet deugt en moet verdwijnen.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef James1988 het volgende:
In de flashback van net... was Arthur nou Noud en Lucas in elkaar aan het meppen?
Is 'm niet... het is die oud-vj van MTV en die lijkt eropquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:02 schreef James1988 het volgende:
In de flashback van net... was Arthur nou Noud en Lucas in elkaar aan het meppen?
Ja erg hequote:Op woensdag 13 januari 2010 20:22 schreef TheVulture het volgende:
Wat een eikel is die Bing eigenlijk....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |