quote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
http://gtstcourant.web-lo(...)jette-van-der-m.html
Damn... wist niet dat het zo'n impact kan hebben als je alleen maar een rol speelt....quote:Ik heb als Laura zo ontzettend veel meegemaakt. Ik heb twee kinderen verloren en heel wat liefdesverdriet gehad. Dat gaat je als actrice-zijnde niet in de koude kleren zitten. Dan stond ik bijvoorbeeld weer te huilen om acht uur 's ochtends op de set. Dat is ontzettend heftig.
Wel begrijpelijk en realistisch, maar misschien toch een noodgedwongen keus, want zelfs al zou ze willen dan geven die makers haar toch geen grote verhaallijnen meer.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
http://gtstcourant.web-lo(...)jette-van-der-m.html
In Ranking the stars kom hij zelf nep op.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ja belachelijk idd hahaVind m trouwns nep overkomen. Maar dat was al bekend
Maar daarom zijn die rollen nou juist zo verschrikkelijk!quote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef Marrije het volgende:
En als Danny vind ik hem ook leuk, dat over vrolijke is ook een beetje de rol, zoals Charlie dat ook wel heeft.
Griezelig vond ik hetquote:Op maandag 11 januari 2010 21:21 schreef Tirza het volgende:
Danny in dat pak, hij leek net barbiepop Ken![]()
Vreselijk inderdaad, dat overdreven manische gedoequote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Maar daarom zijn die rollen nou juist zo verschrikkelijk!
Ik denk eigenlijk ook wel dat Sjors een miskraam gaat krijgen, net op het moment dat zowel zij en Danny als Lorena en Bing uit elkaar zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:39 schreef Marrije het volgende:
Ik vond het hem prima doen bij So you think you can dance.
En als Danny vind ik hem ook leuk, dat over vrolijke is ook een beetje de rol, zoals Charlie dat ook wel heeft.
Het wordt tijd dat Ronja wat met Rick krijgt, dat Charlie jaloers wordt en Rick voor haar ogen gaat versieren.
En Sjors gaat natuurlijk een miskraam krijgen zonder dat we ooit te weten komen wie de vader was. Toch hoop ik op Danny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik vind het zonde dat die rol van Rick zou passief en inhoudsloos is, ik vind Ferri een leuke acteur, maar die rol, oersaai.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:46 schreef Countess het volgende:
[..]
Maar daarom zijn die rollen nou juist zo verschrikkelijk!
Goed toch? Kick-ass Barbara!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef Michellee het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een hele aflevering gezien. Maar Barbara heeft die kanker dus zelf verzonnen? Wat ziek
In samenwerking met Maxime.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef Michellee het volgende:
Ik heb gisteren weer eens een hele aflevering gezien. Maar Barbara heeft die kanker dus zelf verzonnen? Wat ziek
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:56 schreef alors het volgende:
Hahaha die shortie van dinsdagIk zie alleen die van maandag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Halp!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie alleen die van maandag.
Halp!
Dank je! Ik klikte gewoon op het tabje Shorties en daar stond ie niet bij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/home/
En dan meteen op de rechter kolom zie je een foto van Jef metMaria
daar is de shortie van dinsdag.
Ik zou het wel leuk vinden als Sjors en Bing weer bij elkaar komen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:54 schreef Dizer het volgende:
Het zal niet anders zijn dan de volgende opties met Sjors:
- Bing is de vader en ze komen weer bij elkaar terug
- Sjors krijgt een miskraam door toedoen van Lorena
Maar dat Danny de vader is zal het nooit gebeuren.
You are welcome!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Dank je! Ik klikte gewoon op het tabje Shorties en daar stond ie niet bij.
Maria is wel irritant (hoewel ik Joke zelf leuk vind) maar dat stukje acteerde ze wel goed en het was ook wel een logische reactie op Sjors.
Hmm... de kans dat ze weer de bak indraait is natuurlijk wel tof. En anders gaan de schrijvers van GTST weer doen wat ze het enige kunnen doen, dat mens dood laten gaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:19 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden als Sjors en Bing weer bij elkaar komen...
Maar als Sjors een miskraam krijgt is dat denk ik eerder door toedoen van Maria... die moet uiteindelijk toch ook een keer uit de serie lijkt mij... en dat lijkt me dan een mooie aanleiding.
De bak indraaien voor een miskraam? Dat geloof ik niet zo... denk eerder dat Rik en Danny heel boos op haar zullen worden en dat ze daardoor weer afdruipt naar waar ze vandaan kwam... Canada ofzo?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
You are welcome!
[..]
Hmm... de kans dat ze weer de bak indraait is natuurlijk wel tof. En anders gaan de schrijvers van GTST weer doen wat ze het enige kunnen doen, dat mens dood laten gaan
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef Michellee het volgende:
Tuurlijk niet, dan moet er weer ergens een kind vandaan komen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
De bak indraaien voor een miskraam? Dat geloof ik niet zo... denk eerder dat Rik en Danny heel boos op haar zullen worden en dat ze daardoor weer afdruipt naar waar ze vandaan kwam... Canada ofzo?!
Maar hoe dan ook, ik geloof nooit dat ze Sjors dat kind laten krijgen...
Maar de kijkcijfers worden er niet slechter op, dus ik gok dat ze zich bijzonder weinig van die reacties aantrekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat Charlotte Besijn niet erg veel fanmail krijgt deze dagen... het is natuurlijk een hele heftige verhaallijn om je kanker te faken... dat zal een hoop negatieve reacties opleveren....
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef alors het volgende:
Ik vond Seth trouwens ook erg zijn zinnetjes oplezen, maarja, lekker bekkie heeftie wel
Die wordt binnenkort wel opgevoerd denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
Waar is dat kind van Laura eigenlijk? Dat kind moet nou toch in GTST wereld toch bijna 16 zijn?
Sil, ja, die is toch een jaar of 8 ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
Waar is dat kind van Laura eigenlijk? Dat kind moet nou toch in GTST wereld toch bijna 16 zijn?
verrek idd die was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:00 schreef Dizer het volgende:
die hele verhaallijn dat Lorena het zeg maar zo snel door had slaat ook nergens opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:59 schreef Starlie het volgende:
Als Sjors slim was had ze ook gelijk tegen Bing gezegd dat Lorena allang wist dat ze zwanger is en haar zelfs bedreigd heeft... maar nee... nu wordt daar vast nog weken omheen gedraaid...
Gelukkig was het ook niet zo duidelijk. Heel nederland wist al dat ze zwanger was voordat ze uberhaupt een test had gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
die hele verhaallijn dat Lorena het zeg maar zo snel door had slaat ook nergens op
ik vind dat de schrijvers zich een beetje snel ervan hebben afgemaakt, het was leuker geweest als lorena er in een later stadium was achter gekomen dat sjors en bing hebben liggen te rotzooien.......met als gevolgquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:50 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gelukkig was het ook niet zo duidelijk. Heel nederland wist al dat ze zwanger was voordat ze uberhaupt een test had gedaan.
De meeste vind ik in het begin slecht acteren, maar hij indd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:11 schreef alors het volgende:
Ik vond Seth trouwens ook erg zijn zinnetjes oplezen, maarja, lekker bekkie heeftie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |