Ohw ja? Veranderd zout dan in suiker ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:10 schreef Kleiduif het volgende:
. Zout dat langer dan een jaar ligt is onbruikbaar omdat het reageert met vocht.
Zout neemt vocht op uit de lucht, dat kloptquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:25 schreef Kleiduif het volgende:
Nee het blijft natrium chloride verbinding alleen hecht het zich aan de andere moleculen.
Het moet door een breker om er weer strooizout van de maken. Daarnaast is ook de reactie langzamer.
In praktijk wordt er maar heel weinig strooizout bewaard. Wat over blijft dan vervolgens gemengd met nieuw geleverd zout.
Sure.quote:Bidden helpt trouwens wel bij degene die gewond zijn geraakt.
Hehehe, ik kan me er iets bij voorstellen. De eerlijkheid gebiedt helaas wel te zeggen dat hij er niet zelf mee kwam maar dat het een reactie op een opmerking vanuit de zaal was.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:47 schreef bloodymary het volgende:
Toen het vorige week gesneeuwd had, heb ik het stoepje voor mijn huis schoongeveegd. Als er vandaag weer een pak valt doe ik dat dus niet meer, nu die oetlul dat heeft gezegd. Ik weet het is kinderachtigMaar ik heb zo'n hekel aan die slemiele kuttekop.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:45 schreef JanJanJan het volgende:
Kinderen kunnen godverdomme niet eens meer sleeen door al die mongolen die hun stoep vegen!!!
Denk daar eens aan in plaats van aan jezelf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hij kan het niet nalaten de jaren-vijftigsfeer waarin zijn mama en de dominee hem opvoedden tentoon te spreidenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:50 schreef bloodymary het volgende:
Ja, ik heb het ook gezien, maar die manier waarop hij dat dan zegt, op zo'n schoolmeesterachtige domineestoon. Hij had ook gewoon kunnen zeggen dat hij dat aan het eigen initiatief en de welwillendheid van de mensen zelf overlaat.
Net als al die laat puberende fokkers hier het niet nalaten de jaren 80/90 sfeer waarin de IK generatie hun opvoede ten toon te spreiden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar hij kan het niet nalaten de jaren-vijftigsfeer waarin zijn mama en de dominee hem opvoedden tentoon te spreiden
De gemeente is een democratie, JIJ bent daar deel van.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:54 schreef bloodymary het volgende:
Nee, want de stoep is van de Gemeente. Het gaat niet over eigen opritten, maar over de stoep voor je huis.
Oh dus als Jan Marijnisse het had gezegd had jij de hele straat geveegd?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:55 schreef bloodymary het volgende:
Dat is ook zo, maar dat hoeft hij dan niet zo betuttelend te zeggen met zijn mongolenkop.
Piet, we betalen allemaal al jaren teveel gemeentelijke belasting. Nu woon ik in A'dam en ik kan je vertellen dat de gemeente eerder bij mij in het krijt staat dan andersom.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:58 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De gemeente is een democratie, JIJ bent daar deel van.
vanwaar toch het vingertje naar de gemeente, denk je nu echt dat er ergens een blik ambtenaren wordt opengetrokken zodat jij lekker vanuit je warme huisje kan kijken hoe ze de stoep schoonvegen, vroeger mischien, tegenwoordig niet, en hoeveel tijd en moeite kost het nu om de stoep voor je huis schoon te maken, 5 of 10 minuten, maximaal.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:54 schreef bloodymary het volgende:
Nee, want de stoep is van de Gemeente. Het gaat niet over eigen opritten, maar over de stoep voor je huis.
Ik kan heel goed begrijpen dat mensen de boel lekker laten rotten. Dat is toch exact het voorbeeld dat wordt gegeven?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:02 schreef Klonk het volgende:
het kan soms helemaal geen kwaad om ouderwetsch te denken en tijd te maken voor dingen waar je geen onmiddelijk voordeel bij hebt, maar iemand die toevallig voorbij komt wel
Nee, dat is het hem juist, die zou dat niet zeggen, want die houdt zich niet met die flauwekul bezig. Maar zoals je eerder had kunnen lezen, had ik de stoep al geveegd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh dus als Jan Marijnisse het had gezegd had jij de hele straat geveegd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |