abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77006557
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

En als alles faalt hebben we altijd nog de LAN-parties
Of terug naar de hoe heet het cd's en dvd's
stupidity has become as common as common sense was before
pi_77006743
quote:
FNV-voorzitter Agnes Jongerius pleit hiervoor op een seminar van muziekfestival EuroSonic Noorderslag in Groningen. Met het licentievoorstel wil de bond een alternatief voor het downloadverbod dat het kabinet wil invoeren
Download verbod? Pardon? Het kabinet wilt een downloadverbod???
Heb ik iets gemist? En hoe willen ze het in godsnaam gaan controleren?
Iedereen die download een dikke boete geven of wat? Dat zal de staatskas lekker spekken.

Achterlijke homo's daar in Den Haag. Die leven echt compleet in hun eigen wereldje
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:19:28 #78
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_77007547
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Download verbod? Pardon? Het kabinet wilt een downloadverbod???
Heb ik iets gemist? En hoe willen ze het in godsnaam gaan controleren?
Iedereen die download een dikke boete geven of wat? Dat zal de staatskas lekker spekken.

Achterlijke homo's daar in Den Haag. Die leven echt compleet in hun eigen wereldje
Ja je hebt wat gemist....
http://www.techzine.nl/ni(...)-downloadverbod.html
Kansloos plan als je het mij vraagt. In het beste (of slechtste, ligt eraan hoe je erin staat) geval zal Brein het voor mekaar krijgen dat downloaden niet meer voor de grote massa is. Als ze dat lukt dan zie ik een herleving van illegale dvd handel. De diehard downloaders zullen zich echt niet laten stoppen en een handeltje opzetten zodra de massa zelf niet meer kan downloaden.
Downloaden 100% uitbannen is onmogelijk, wel kunnen ze het moeilijker maken.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2010 @ 13:40:34 #79
230491 Zith
pls tip
pi_77008278
Ik gebruik eweka om berichten op de nieuwsgroepen te lezen, heeft oudere berichten dan de gratis nieuwsgroepen providers, echt waar
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2010 @ 13:42:41 #80
230491 Zith
pls tip
pi_77008362
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Het zit diep he, die angst dat je niet meer gratis je filmpje of je muziekje kan binnenhalen.
Ik dacht al dat jij hier ging posten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:02:55 #81
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_77009036
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef Zith het volgende:
Ik gebruik eweka om berichten op de nieuwsgroepen te lezen, heeft oudere berichten dan de gratis nieuwsgroepen providers, echt waar
Nou ja, mocht Eweka 'eraf' moeten, zit je altijd nog bij AstraWeb en GigaNews hartstikke goed..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_77009067
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:19 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Ja je hebt wat gemist....
http://www.techzine.nl/ni(...)-downloadverbod.html
Kansloos plan als je het mij vraagt. In het beste (of slechtste, ligt eraan hoe je erin staat) geval zal Brein het voor mekaar krijgen dat downloaden niet meer voor de grote massa is. Als ze dat lukt dan zie ik een herleving van illegale dvd handel. De diehard downloaders zullen zich echt niet laten stoppen en een handeltje opzetten zodra de massa zelf niet meer kan downloaden.
Downloaden 100% uitbannen is onmogelijk, wel kunnen ze het moeilijker maken.
Het is een voorstel om het downloaden van films en muziek weer illegaal te maken, geen algeheel downloadverbod. Lijkt me toch niet na te leven, juist door diensten als usenet, etc.
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:02:07 #83
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_77036638
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:03 schreef Devz het volgende:

[..]

Het is een voorstel om het downloaden van films en muziek weer illegaal te maken, geen algeheel downloadverbod. Lijkt me toch niet na te leven, juist door diensten als usenet, etc.
Gaat nogal lastig ook, een youtube filmpje bekijken en je download een (tijdelijk) bestand. Zelfde geld voor surfen in het algemeen. Continue download je wel iets als je aan het surfen bent. Echter zien weinig mensen dat in.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:02:36 #84
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_77036657
nsb brein
Snollebolt
pi_77036793
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:55 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Kijken die usenetgebruikers daar van op, aangezien ze eerder altijd bij berichten over BREIN die torrentsites aanpakten de veelal deze - torrents - reactie gaven, en dachten dat ze met usenet buiten schot zouden blijven?

Alsof de ' torrents' reactie zou zeggen dat de usenet gebruikers dachten dat ze buiten schot zouden blijven.
Torrents blijven

In hoeverre zijn torrents nu nog bruikbaar, na al die moeite die BREIN heeft gedaan? Is een serieuze vraag, ik gebruik ze namelijk niet en ben erg benieuwd of het moeilijker is geworden sinds het vorige jaar.

Zal waarschijnlijk een goede graadmeter zijn voor de voorgenomen aanpak van usenet
  woensdag 20 januari 2010 @ 00:13:05 #86
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_77037000
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:06 schreef bijderechter het volgende:

[..]

Alsof de ' torrents' reactie zou zeggen dat de usenet gebruikers dachten dat ze buiten schot zouden blijven.
Torrents blijven

In hoeverre zijn torrents nu nog bruikbaar, na al die moeite die BREIN heeft gedaan? Is een serieuze vraag, ik gebruik ze namelijk niet en ben erg benieuwd of het moeilijker is geworden sinds het vorige jaar.

Zal waarschijnlijk een goede graadmeter zijn voor de voorgenomen aanpak van usenet
Heel af en toe gebruik ik wel eens torrents als ik iets niet kan vinden bv op usenet. Tot nu toe altijd met succes Mininova heeft volgens mij wel alle links naar verboden torrents weggehaald. Maar goed dan ga je toch gewoon naar een andere site....
pi_77041907
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef -Techno- het volgende:

[..]

Gaat nogal lastig ook, een youtube filmpje bekijken en je download een (tijdelijk) bestand. Zelfde geld voor surfen in het algemeen. Continue download je wel iets als je aan het surfen bent. Echter zien weinig mensen dat in.
Klopt, daarom is er van een downloadverbod dus geen sprake. Dat wordt echter wel een beetje gesuggereerd door de benaming.
  Moderator woensdag 20 januari 2010 @ 09:32:55 #88
8781 crew  Frutsel
pi_77042134
er loopt toch ook nog een aanklacht van FTD richting Brein?
Geen idee hoe het daar mee gesteld is trouwens
  woensdag 20 januari 2010 @ 20:11:27 #89
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_77066928
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:32 schreef Frutsel het volgende:
er loopt toch ook nog een aanklacht van FTD richting Brein?
Geen idee hoe het daar mee gesteld is trouwens
Nee, en andersom ook geen idee FTD->Brein.
http://www.fighttodefeat.nl/
pi_77067391
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
nsb brein
Nederlandse Stichting Brein toch?
pi_77068470
ik ging vroeger erg graag naar de bios samen met vrienden, toen downloade ik ook al btw.

maar de laatste jaren vind ik de bioscoop echt ruk.
je betaald meer, eerst 15 minuten reclame, snacks en drinken zijn duur en er zitten altijd etters die onder de film ouwehoeren.

dat is de reden dat ik niet meer ga, al staat avatar 3d wel op het programma.

en muziek, tja, als ik naar een concert ga mag ik afschuwelijke hoge prijzen betalen, dan mag ik ook gewoon de muziek downloaden.

laat ze wat aan de prijzen doen en ik ga wel weer legaal bezig.
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:56:13 #92
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_77110862
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:41 schreef truebastard het volgende:
ik ging vroeger erg graag naar de bios samen met vrienden, toen downloade ik ook al btw.

maar de laatste jaren vind ik de bioscoop echt ruk.
je betaald meer, eerst 15 minuten reclame, snacks en drinken zijn duur en er zitten altijd etters die onder de film ouwehoeren.

dat is de reden dat ik niet meer ga, al staat avatar 3d wel op het programma.

en muziek, tja, als ik naar een concert ga mag ik afschuwelijke hoge prijzen betalen, dan mag ik ook gewoon de muziek downloaden.

laat ze wat aan de prijzen doen en ik ga wel weer legaal bezig.
Idd er zijn geen fatsoenlijke een betaalbare alternatieven
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')