Of terug naar de hoe heet het cd's en dvd'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En als alles faalt hebben we altijd nog de LAN-parties
Download verbod? Pardon? Het kabinet wilt een downloadverbod???quote:FNV-voorzitter Agnes Jongerius pleit hiervoor op een seminar van muziekfestival EuroSonic Noorderslag in Groningen. Met het licentievoorstel wil de bond een alternatief voor het downloadverbod dat het kabinet wil invoeren
Ja je hebt wat gemist....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Download verbod? Pardon? Het kabinet wilt een downloadverbod???
Heb ik iets gemist? En hoe willen ze het in godsnaam gaan controleren?
Iedereen die download een dikke boete geven of wat? Dat zal de staatskas lekker spekken.
Achterlijke homo's daar in Den Haag. Die leven echt compleet in hun eigen wereldje
Ik dacht al dat jij hier ging postenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:29 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Het zit diep he, die angst dat je niet meer gratis je filmpje of je muziekje kan binnenhalen.
Nou ja, mocht Eweka 'eraf' moeten, zit je altijd nog bij AstraWeb en GigaNews hartstikke goed..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:40 schreef Zith het volgende:
Ik gebruik eweka om berichten op de nieuwsgroepen te lezen, heeft oudere berichten dan de gratis nieuwsgroepen providers, echt waar
Het is een voorstel om het downloaden van films en muziek weer illegaal te maken, geen algeheel downloadverbod. Lijkt me toch niet na te leven, juist door diensten als usenet, etc.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:19 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja je hebt wat gemist....
http://www.techzine.nl/ni(...)-downloadverbod.html
Kansloos plan als je het mij vraagt. In het beste (of slechtste, ligt eraan hoe je erin staat) geval zal Brein het voor mekaar krijgen dat downloaden niet meer voor de grote massa is. Als ze dat lukt dan zie ik een herleving van illegale dvd handel. De diehard downloaders zullen zich echt niet laten stoppen en een handeltje opzetten zodra de massa zelf niet meer kan downloaden.
Downloaden 100% uitbannen is onmogelijk, wel kunnen ze het moeilijker maken.
Gaat nogal lastig ook, een youtube filmpje bekijken en je download een (tijdelijk) bestand. Zelfde geld voor surfen in het algemeen. Continue download je wel iets als je aan het surfen bent. Echter zien weinig mensen dat in.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:03 schreef Devz het volgende:
[..]
Het is een voorstel om het downloaden van films en muziek weer illegaal te maken, geen algeheel downloadverbod. Lijkt me toch niet na te leven, juist door diensten als usenet, etc.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Kijken die usenetgebruikers daar van op, aangezien ze eerder altijd bij berichten over BREIN die torrentsites aanpakten de veelal deze - torrents- reactie gaven, en dachten dat ze met usenet buiten schot zouden blijven?
Heel af en toe gebruik ik wel eens torrents als ik iets niet kan vinden bv op usenet. Tot nu toe altijd met succesquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:06 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Alsof de 'torrents' reactie zou zeggen dat de usenet gebruikers dachten dat ze buiten schot zouden blijven.
Torrents blijven
In hoeverre zijn torrents nu nog bruikbaar, na al die moeite die BREIN heeft gedaan? Is een serieuze vraag, ik gebruik ze namelijk niet en ben erg benieuwd of het moeilijker is geworden sinds het vorige jaar.
Zal waarschijnlijk een goede graadmeter zijn voor de voorgenomen aanpak van usenet
Klopt, daarom is er van een downloadverbod dus geen sprake. Dat wordt echter wel een beetje gesuggereerd door de benaming.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Gaat nogal lastig ook, een youtube filmpje bekijken en je download een (tijdelijk) bestand. Zelfde geld voor surfen in het algemeen. Continue download je wel iets als je aan het surfen bent. Echter zien weinig mensen dat in.
Nee, en andersom ook geen idee FTD->Brein.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:32 schreef Frutsel het volgende:
er loopt toch ook nog een aanklacht van FTD richting Brein?
Geen idee hoe het daar mee gesteld is trouwens
Idd er zijn geen fatsoenlijke een betaalbare alternatievenquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:41 schreef truebastard het volgende:
ik ging vroeger erg graag naar de bios samen met vrienden, toen downloade ik ook al btw.
maar de laatste jaren vind ik de bioscoop echt ruk.
je betaald meer, eerst 15 minuten reclame, snacks en drinken zijn duur en er zitten altijd etters die onder de film ouwehoeren.
dat is de reden dat ik niet meer ga, al staat avatar 3d wel op het programma.
en muziek, tja, als ik naar een concert ga mag ik afschuwelijke hoge prijzen betalen, dan mag ik ook gewoon de muziek downloaden.
laat ze wat aan de prijzen doen en ik ga wel weer legaal bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |