Pak je een usenet server ergens anders op de aardkloot. Er zijn er zatquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wellicht. Maar als nou zo'n hele populaire usenetprovider stopt met dergelijke diensten, dan is dat toch wel eventjes een klap voor de community. Iedereen gaat op zoek naar wat anders.. wordt populair.. weer dagvaarding van brein, en het begint weer van voor af aan.
Dat dus. Bestaat Eweka niet meer? Jammer, pakken we Hitnews. Bestaat die niet meer? Pech gehad, op naar Giganews, etc... etc...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef Chadi het volgende:
[..]
Pak je een usenet server ergens anders op de aardkloot. Er zijn er zat
Of eerst een uur lang headers ophalen in a.b.boneless om een album op te halen wat 2 uur geleden is gepostquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:45 schreef Chadi het volgende:
Binnenkort klaagt ie newsleecher aan en moeten we weer met Xnews gaan werken en xpatten zoals in de begin jaren
Ik denk niet dat het ook maar iets met idealisme te maken heeft. Het draait (zoals vrijwel alles) om geld. Heel erg veel geld. De "artiesten" zijn niet relevant (dat blijkt ook wel uit het feit dat Brein en aanverwante clubjes doodleuk miljoenen hebben verloren op de beurs met geld wat feitelijk niet aan hun toebehoord en dat het uitbetalen aan de zogenaamde rechthebbende er nogal eens bij inschiet).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ik me afvraag is wat die man toch heeft. Zou het echt een vorm van idealisme en een diepe afkeer van onrechtmatig gebruik van auteursrechts zijn? Of wil die man gewoon zijn werk doen en heeft ie geen enkele moeite met wat mensen van hem vinden? Of zou het echt een NSB'er zijn die er genoegen in schept problemen te creeeren waar ze niet zijn? Wie het weet mag het zeggen.
Wordt betaald door de grote studio's, dus doet z'n best z'n baan te behouden. Als hij er niet in slaagt dingen 'aan te pakken', zien de studio's ook in dat hij nutteloos is, met andere woorden: exit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:24 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ik me afvraag is wat die man toch heeft. Zou het echt een vorm van idealisme en een diepe afkeer van onrechtmatig gebruik van auteursrechts zijn? Of wil die man gewoon zijn werk doen en heeft ie geen enkele moeite met wat mensen van hem vinden? Of zou het echt een NSB'er zijn die er genoegen in schept problemen te creeeren waar ze niet zijn? Wie het weet mag het zeggen.
Interessant punt. Is dat echt zo dat Brein nog veel schulden heeft bij artiesten? Die man claimt constant een soort moreel gelijk, maar hij kan ook gewoon bevochten worden op zijn eigen tekortkomingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:50 schreef Dhalsim het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het ook maar iets met idealisme te maken heeft. Het draait (zoals vrijwel alles) om geld. Heel erg veel geld. De "artiesten" zijn niet relevant (dat blijkt ook wel uit het feit dat Brein en aanverwante clubjes doodleuk miljoenen hebben verloren op de beurs met geld wat feitelijk niet aan hun toebehoord en dat het uitbetalen aan de zogenaamde rechthebbende er nogal eens bij inschiet).
Dat Tim Kuik zich in het geheel niet druk maakt om het feit dat hij uitgekotst wordt door zowel degene die hij bestrijdt als degene voor wie hij zegt op te komen is voor mij ook moeilijk voor te stellen. Maar dat soort mensen lopen er nu eenmaal rond.
Wist ik ook niet. Bron?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:55 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Interessant punt. Is dat echt zo dat Brein nog veel schulden heeft bij artiesten? Die man claimt constant een soort moreel gelijk, maar hij kan ook gewoon bevochten worden op zijn eigen tekortkomingen.
Ja het is een volledig private organisatie. Dat is ook zoiets. Hij etaleert zichzelf en zijn club alsof het een soort semi-publieke instelling is. Daar moet veel harder doorheen geprikt worden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:54 schreef JMarsden het volgende:
[..]
Wordt betaald door de grote studio's, dus doet z'n best z'n baan te behouden. Als hij er niet in slaagt dingen 'aan te pakken', zien de studio's ook in dat hij nutteloos is, met andere woorden: exit.
Idd, het blijft toch constant het verschuiven van het ptobleem.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef Chadi het volgende:
Pak je een usenet server ergens anders op de aardkloot. Er zijn er zat
Dat wil Brein wel, complete censuur net als in Chinaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:39 schreef Saekerhett het volgende:
Ik snap die klootzak gewoon niet.
A: Het is kansloos, dweilen met 20 kranen open.
B: Dit is gewoon doelbewust burgertje pesten.
Wat wil hij in godsnaam bereiken? Dat alles gecensureerd moet worden? Dat kan helemaal niet, want dan gaat het illegale internetverkeer gewoon via het buitenland, of er wordt gewoon even een nieuw protocol bedacht. DIt is zo fucking zinloos....
de muziek industrie denkt dat iedereen dezelfde platen blijft kopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:56 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja het is een volledig private organisatie. Dat is ook zoiets. Hij etaleert zichzelf en zijn club alsof het een soort semi-publieke instelling is. Daar moet veel harder doorheen geprikt worden.
Amen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:26 schreef Farenji het volgende:
Tim Kuik met zijn boevenstichting wil heel graag 90% van alle internetgebruikers criminaliseren. Het is een totalitaire fascist in dienst van de entertainmentindustrie. En hij is druk bezig een van de gehaatste mensen van Nederland te worden. Hij draagt zijn maffiageld netjes over aan Don Donner daarom kan hij ongestoord zijn gang gaan. Donner is ook een hele enge man, een ouwe valse lul die het internet met de bijbehorende vrijheid totaal niet begrijpt maar het alleen maar als ongewenst ziet.
Van de tientallen (honderden?) providers in Nederland zullen er vast wel een paar zijn die niet bang zijn voor BREIN, en anders gewoon uitwijken naar het buitenland. Met Giganews trek je net zo goed je verbinding vol. Niks aan de hand inderdaadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:57 schreef Joeriii het volgende:
Boeiend, nemen we toch gewoon een Amerikaanse usenet provider als ze dit winnen.
Een eilandje kopen met z'n allen en een staat oprichten. Wil ik best aan doneren.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:43 schreef MrData het volgende:
[..]
Van de tientallen (honderden?) providers in Nederland zullen er vast wel een paar zijn die niet bang zijn voor BREIN, en anders gewoon uitwijken naar het buitenland. Met Giganews trek je net zo goed je verbinding vol. Niks aan de hand inderdaad
Het zit diep he, die angst dat je niet meer gratis je filmpje of je muziekje kan binnenhalen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:26 schreef Farenji het volgende:
Tim Kuik met zijn boevenstichting wil heel graag 90% van alle internetgebruikers criminaliseren. Het is een totalitaire fascist in dienst van de entertainmentindustrie. En hij is druk bezig een van de gehaatste mensen van Nederland te worden. Hij draagt zijn maffiageld netjes over aan Don Donner daarom kan hij ongestoord zijn gang gaan. Donner is ook een hele enge man, een ouwe valse lul die het internet met de bijbehorende vrijheid totaal niet begrijpt maar het alleen maar als ongewenst ziet.
Het verbieden van usenet is belachelijk, dan kun je gelijk heel internet verbieden. Als iedere belangenclub zijn zin krijgt kan een burger niets meer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:21 schreef Roi het volgende:
Mensen die Tim Kuik of Brein aanvallen en beledigen!!
Die man komt gewoon op voor de rechthebbenden, daar is toch niks geks aan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |