Was de 20e nu definitief dan?quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:41 schreef Mirjam het volgende:
mensen, zullen we er anders gewoon 20 feb. van maken?
daar hinken de meesten wel op toch?
voors/tegens?
zal ik het dan in de TT zetten en in de OP een komers lijstje?
Auto was het ideequote:
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:46 schreef SeaOfLove het volgende:
zou ik dan met jou in ieder geval heen mee kunnen rijden en terug evt een stuk in de goede richting?
Ik kan je evt. ook gewoon in Delft droppen hoor. Is niet om of zo. Moet ik alleen via Rotterdam rijden ipv bij Gouda rechtdoor naar Den Haag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:53 schreef SeaOfLove het volgende:
tof! bdankt! en ik blijf sowieso niet langer, heb milou mee ook. als jij naar den haag gaat blijf ik lekker bij mijn moeder slapen in voorburg.
Lot ik wil dan best een meet houden als er genoeg animo is. Zit dan 4en halve maand tussen, dus das best mooi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef minilot het volgende:
Wel potdorie, ik wil ook, maar ik was uitgegaan van SoL's oorspronkelijke datum in juli.
In februari zit ik helemaal stampvol. Sjips! Jammer!
Wat lief! Kijken wel even tegen die tijd, vind t ook wel leuk om weereens bij mijn moesje te logeren nl. Kan iemand de OP nog veranderen met goed lijstje enzo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik kan je evt. ook gewoon in Delft droppen hoor. Is niet om of zo. Moet ik alleen via Rotterdam rijden ipv bij Gouda rechtdoor naar Den Haag.
Nee. Gewoon komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn voorbehoud wordt een lastminute besluit, mag dat?
En dan op de meet of heeft dit niets met die meet te maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:20 schreef SeaOfLove het volgende:
foto's willen we zien vd vakantie CF!
op de meet, en ik zie CF sowieso heel graag weer een keer en haarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:32 schreef golfer het volgende:
[..]
En dan op de meet of heeft dit niets met die meet te maken?
Ik wil best bellen, maar dan moet ik wel weten hoelaat, hoeveel personen, high tea of spontaan beslissen als we daar zijn qua eten en of we de 'salon' willen hebben of gewoon een tafel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:53 schreef Duderella het volgende:
Wie belt even met het restaurant om te checken of de datum daar vrij is voor lunch/high tea?
(Ik wil het later vandaag ook met alle plezier wel even doen hoor)
SoL ging toch ook mee? Met Milou?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Duderella
Borisz
Braamyo
golfer
Bluezz
Sonnie
DE
Leintjeuh
Ole
DH (de namiddag)
Isabeau (+ ovb)
PdeHoog
Liessa
z80
Zijn er mannen die meekomen? Want die moeten meegeteld event. voor de salon, daar kan je tot 25 pers. in.
hoe vaak moet ik nog roepen dat ik ook ovb komquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:13 schreef Bluezz het volgende:
Duderella
Borisz
Braamyo
golfer
Bluezz
Sonnie
Thijs
DE
Leintjeuh
Ole
DH (de namiddag)
Isabeau (+ ovb)
PdeHoog
Liessa
SOL
Milou
z80
Zijn er mannen die meekomen? Want die moeten meegeteld event. voor de salon, daar kan je tot 25 pers. in.
Ook niet mijn schuldquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef Bluezz het volgende:
Ik had het lijstje uit de OP gekopieerd, zie post van pdhoog. Niet mijn schuld
Volgens mij staat MoBlo er nog steeds niet inquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:18 schreef Duderella het volgende:
Duderella
ArtyShock
Borisz
Braamyo
golfer
Bluezz
Sonnie
Thijs
DE
Leintjeuh
Ole
DH (de namiddag)
Isabeau (+ ovb)
PdeHoog
Liessa
z80
SOL
Milou
EN MOTURBLOEMPJUHHH GVD!!!
![]()
Klopt 'ie zo?
En Bluezz, misschien kun je even vragen wat high tea kost en wat een 'gewone' lunch zou kosten, in de salon.
Ik denk dat borrelen en diner wel spontaan kunnen. Er zijn sowieso al een aantal mensen die dan al weg zijn.
Ik sta erop dus wat mij betreft klopt-iequote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga pas bellen als het lijstje klopt volgens iedereen
Check!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik sta erop dus wat mij betreft klopt-ie
ohja jij kent hem natuurlijk ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:15 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh leuk!! Dan ken ik tenminste al iemand
Goed van je Bluezz, dank!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb lofen net een mailtje gestuurd dat we iig de salon willen bespreken voor de 20e
Dan kunnen we onze andere wensen en mensen hier rustig inventariseren en ter plekke aangeven of we willen lunchen of high tea-en (of eventueel in die week ervoor).
Hopelijk vind Lein het zo goed? Want het was natuurlijk wel háár meetidee![]()
Alles is te lezen op de site :quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
puik
wat is de kostenindicatie voor zoiets eigenlijk? Dan zorg ik dat ik die week niet ook al een keer uit eten ga ofzo
Als ze geen chardo's hebben gaan we naar huisquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:29 schreef DarkElf het volgende:
he Bluezz ze hebben toch wel Chardonnay daar he?
dan gaan wij gewoon ergens anders samen heenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ze geen chardo's hebben gaan we naar huis
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:44 schreef DarkElf het volgende:
dan gaan wij gewoon ergens anders samen heen
Ik denk niet eens dat we allemaal persé zo'n lunch hoeven te bestellen, als ik een broodje bij mijn wijntje heb, ben ik al tevredenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:52 schreef SeaOfLove het volgende:
valt mee de prijs. ik laat milou wel gewoon met mij mee eten btw. ik eet sowieso amper wat.
ik ook hoorquote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik denk niet eens dat we allemaal persé zo'n lunch hoeven te bestellen, als ik een broodje bij mijn wijntje heb, ben ik al tevreden
eensquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
O die high tea lijkt me leuk!![]()
Maar ik voeg me bij de meeste stemmen hoor.
Maar alleen een broodje bij mijn wijntje vind ik niet feestelijk.Als ik uit lunchen ga en ervoor naar Utrecht reis, dan wil ik minstens een paar lekkere dingetjes erbij. Die wijn komt wel bij de borrel (en daar wil ik dan weer bitterballen bij - volgt iedereen madams wensen nog?
)
oeh, da's lastig zeg voor jequote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:10 schreef DarkElf het volgende:
high tea lijkt mij ook leuk hoor,moet alleen met koekjes ed altijd rekening houden met mijn notenallergie, daarom kies ik zelf zoiets niet zo snel.
Ik sluit me echt voor de volle 100% bij je aan! Ik ga niet een pokke end reizen voor een broodje kaas. Het is wel een CUL-meet he dus mag best wat meer om het lijf hebben.. Zoals die high teaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
O die high tea lijkt me leuk!![]()
Maar ik voeg me bij de meeste stemmen hoor.
Maar alleen een broodje bij mijn wijntje vind ik niet feestelijk.Als ik uit lunchen ga en ervoor naar Utrecht reis, dan wil ik minstens een paar lekkere dingetjes erbij. Die wijn komt wel bij de borrel (en daar wil ik dan weer bitterballen bij - volgt iedereen madams wensen nog?
)
Snobje.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
)
Ja. Eigenlijk wil je er een groot eetfestijn van makenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:06 schreef Duderella het volgende:
volgt iedereen madams wensen nog?)
ja, maar.. wijn...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem de wijn van miren mir neemt de koekjes van elf
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:15 schreef Bluezz het volgende:
Ik neem de wijn van miren mir neemt de koekjes van elf
dat hoort toch bij een cul-meet?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:26 schreef Duderella het volgende:
Wel ben ik blij dat ik dan niet de enige ben die daar dan een eetfeestje zal zitten te houden.![]()
Heerlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:27 schreef Mirjam het volgende:
dat hoort toch bij een cul-meet?
ik zou het bijv, ook leuk vinden om tapas te eten ofzo.
gewoon, hapjes, kletsen, hapjes, lullen, hapjes, dronken worden etc.
zolang er maar kaas isquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
Ik eet alleen mee als het voedsel van uitzonderlijk hoge kwaliteit is.
Het is geen culinaire meet, het is een meeting met wat posters van het CUL-forum. Gewoon een gezellig samenzijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:11 schreef capricia het volgende:
Afhankelijk van waar we gaan eten, wil ik graag mee. Maar alleen als het eten echt van hoge kwaliteit is!
Voor het diner zou ik Lofen niet direct aanraden, de kwaliteit is wisselend (de prijs valt wel altijd mee).
En die gok zou ik niet nemen. Maar ja, wat dan?
BTW: voor een CUL-uitje verwacht ik meer!
Okay, duidelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen culinaire meet, het is een meeting met wat posters van het CUL-forum. Gewoon een gezellig samenzijn.
Als je echt iets culinairs wilt gaan doen moet je een andere meeting organiseren.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 20:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Het is geen culinaire meet, het is een meeting met wat posters van het CUL-forum. Gewoon een gezellig samenzijn.
Als je echt iets culinairs wilt gaan doen moet je een andere meeting organiseren.
ik vind het niet erg om iets bij te lappen,zelfs niet voor een ander die minder te besteden heeft, maar ik ga niet bijbetalen als ik de hele dag aan de colatjes zit en anderen de hele dag aan speciaalbiertjes of wijntjesquote:Op zondag 10 januari 2010 12:15 schreef Stereotomy het volgende:
tvp
En wllicht vantevoren ff afspreken wat we met betalen doen. Vorige keer ging het goed maar moesten mensen bijlappen die verder weinig drank hadden gedronken ten opzichte van de mensen met veel alcoholische versnaperingen.
waarom dit van te voren opkomt weet ik ook niet, ik heb altijsd wel zoiets van 'dat loopt wel los toch?'quote:Op zondag 10 januari 2010 12:26 schreef Duderella het volgende:
Mij maakt het allemaal niet uit. Ook bijlappen niet, voor de zuiplappen. Ik zie het als een totaalprijs voor een leuke middag en het kan me niet schelen of dat geld in mijn eigen kanis of dat van een ander verdwijnt. Maar ik snap dat ik misscien makkelijk praten heb, dus ik vind het ook prima als jullie iets af willen spreken. Al vind ik het altijd wat vermoeiend als dat een heel gedoe wordt met gekrakeel over wie wat dronk en zo. Daar heb ik niet echt het geduld (of de interesse) voor.
De high tea is natuurlijk duidelijk, dus het gaat louter om de drank. Je zou ook ieder voor zich naar de bar kunnen lopen voor je drankje en meteen afrekenen. En als je dan voor een paar man met wie je net staat te ouwehoeren een rondje meeneemt, dan kan dat natuurlijk ook.
Wat ook kan is een paar maal tussendoor de eindrekening vragen en dan weer met een schone lei beginnen.
Ja, zo zie ik het ook hoor. Allemaal volwassenen bij elkaar en eerlijk gezegd vind ik mensen die het nodig vinden om te sjoemelen te sneu om me er druk over te maken. Die krijgen mijn tientje extra wel en nou oprotten, zeg maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom dit van te voren opkomt weet ik ook niet, ik heb altijsd wel zoiets van 'dat loopt wel los toch?'
en don't get me wrong, ik heb er geen probleem mee om gewoon te betalen, als ik ergens een teringhekel aan heb, is het wel precies gaan ontleden wie wat had enz.
onzin.
maargoed, als het zo duidelijk is dan ga ik er ook vanuit dat de rest ook gezond verstand heeft, en de 1 een tientje meer opgooit dan de ander
Dat heb ik hierboven al geschreven. Omdat ik vorig jaar als een van de laatsten wegging, en zag dat mensen die weinig gedronken hadden extreem veel moesten bijbetalen, en dat is niet eerlijk, temeer omdat ze soms juist weinig dronken om wat geld te besparen.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:28 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waarom dit van te voren opkomt weet ik ook niet
nee ik ben dan namelijk gewoon vrij en jarig dus komen mn ouders en die moet ik entertainen, ik kan z eniet ergens dumpen of meenemenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wil je dat we meeten in de Ikea? Allemaal aan de Kottbullar
CUL SC drankkaarten en/of drankmuntjesquote:Op zondag 10 januari 2010 12:35 schreef DarkElf het volgende:
ok ok we nemen gewoon een blocnote laptop mee en we gaan turven bij ieders naam
Even een vraagje he. Waarom kun je ze niet meenemen dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee ik ben dan namelijk gewoon vrij en jarig dus komen mn ouders en die moet ik entertainen, ik kan z eniet ergens dumpen of meenemen
kan natuurlijk wel dan dump ik ze achterin de zaak met wat te drinken ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 12:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
CUL SC drankkaarten en/of drankmuntjes
[..]
Even een vraagje he. Waarom kun je ze niet meenemen dan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kan natuurlijk wel dan dump ik ze achterin de zaak met wat te drinken ofzogheghe
Ze kunnen er toch ook gewoon bij zitten? Denk niet dat er iemand moeite heeft met de aanwezigheid van je ouders. Tenzij jij dat liever niet hebt?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:39 schreef Memento-Mori het volgende:
kan natuurlijk wel dan dump ik ze achterin de zaak met wat te drinken ofzogheghe
mams wordt 11 jan 49 en paps 5 feb 50quote:Op zondag 10 januari 2010 12:44 schreef golfer het volgende:
[..]Gewoon meenemen hoor. Ze zullen niet veel ouder dan ik zijn, neem ik aan.
Dan zijn ze jaren jonger dan wij.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:49 schreef Memento-Mori het volgende:
mams wordt 11 jan 49 en paps 5 feb 50kan t altijd voorstellen
Geef mij die vader maar danquote:Op zondag 10 januari 2010 12:45 schreef Stereotomy het volgende:
Hahaha ja laat ze gewoon met Bloes en Golfer in een hoekje spelen.
Zou leuk zijn MeMo!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:04 schreef Memento-Mori het volgende:
denk dat ik gewoon even binnen val voor een drankje, en dat mn ouders ook daar even wat gaan drinken of er even bij komen ofzo, kijk wel even maar vind t gewoon leuk om jullie allemaal even te zien
Pesies, ik bestel gewoon 2 magnum´s Don Perignon en vertrek door ´t wc raamquote:Op zondag 10 januari 2010 12:30 schreef PdeHoog het volgende:
Jongens, het zal toch allemaal wel los lopenDat zien we dan wel.
sowieso ben ik er dan maar even. even een drankje doen, blijf heus niet inc ouders de hele middag plakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:20 schreef SeaOfLove het volgende:
idd niemand heeft er hier moeite mee als je je ouders meeneemt. ik zou mijn ouders ook zo meenemen, die passen zich moeiteloos aan.
wie weet wil ze ook wel komen, is voor haar om de hoek toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 13:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Jemig de pemig! Krijg ik nu een ban aan de broek?
Gaat-ie verder wel ok?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik denk dat SHE braam is en ten velde is getrokken. Sorry ik hou van complottheorietjes
Just wonderingquote:
Van 14 tot 17.30 is 3,5 uur om te high tea'en... ja de borrel moet dan wel ergens anders. Hebben ze daar nog een gelegenheid voor, gewoon aan de bar of zo?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het prima high tea
Maar ik vind half 6 een beetje kort of vergis ik me?
We kunnen altijd nog naar MIke na de hoge theequote:Op zondag 10 januari 2010 18:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het prima high tea
Maar ik vind half 6 een beetje kort of vergis ik me?
Half twee afspreken? En na/tijdensquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef DarkElf het volgende:
kunnen ook wat eerder afspreken zodat we om een uur of 4/half 5 kunnen gaan borrelen, dan borrel ik nog ff mee
Zie edit.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef DarkElf het volgende:
ik vind t prima, van half 2 tot half 6 is voor mij ook lang genoeg. denk dat ik ga proberen het te combineren met avondeten bij mijn zus die vlakbij woont2 vliegen in 1 klap
en een glas wijn kan best bij de high tea he bluezz?
Helemaal prima.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Duderella het volgende:
Half twee afspreken? En na/tijdensde high tea kan een ieder aan tafel natuurlijk nog lekker blijven borrelen tot 17.30. Dan zoeken de overblijvers daarna gewoon een andere stek op. Ik vind het wel een prima plan zo hoor!
quote:High tea ¤ 19,50 p.p.
* Glas Prosecco
* Sandwich van ham en kaas
* Scone met marmelade en “clotted cream”
* Brownie
* Muffin
* Warme Quiche
* Diverse petite fours
* Diverse koekjes
* Diverse soorten thee
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef DarkElf het volgende:
ik ruil mijn petit fours wel met de prosecco van Mirjam
Mag jij mijn Proseccoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef DarkElf het volgende:
ik ga mijn petit fours en koekjes wel uitdelen/ delen/ ruilen met mensen ok?
gelukkig ben ik een vrijgevig mens dus dat komt wel goedquote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef liessa het volgende:
Ik vind meestal de meeste dingen veel te lekker om te ruilen...
Ik zit nog te lachenquote:
Het is ook gay en een typisch vrouwending.quote:
quote:High Tea (also known as meat tea) is an early evening meal, typically eaten between 5pm and 6pm. It would substitute for both afternoon tea and the evening meal. It is now largely replaced by a later evening meal.
High Tea would usually consist of cold meats, eggs or fish, cakes and sandwiches. In a family, it tends to be less formal and is an informal snack (featuring sandwiches, biscuits, pastry, fruit and the like) or else it is the main evening meal.
On farms or other working class environments, high tea would be the traditional, substantial meal eaten by the workers immediately after nightfall, and would combine afternoon tea with the main evening meal.
In recent years, high tea has become a term for elaborate afternoon tea, though this is American usage and mainly unrecognised in Britain. This usage is disfavored by etiquette advisors, such as Miss Manners.
Maar maar maar er komen ook aristocratische mannen (zonder das)quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit nog te lachen
Maar hij wil dus echt niet, hij vindt het een aristocratisch dameskransje en hij vindt de thee in Nederland tot nu toe overal niet te drinken.
Nee, prosecco gaat hij mannelijk vindenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:29 schreef liessa het volgende:
dan drinkt hij toch prosecco? (als bluezz die niet allemaal al geruild heeft ten minste)
Mijn man gaat ook niet, die heeft daar echt geen zin in, en dan kan hij beter wegblijven, toch?
Dus dan wordt het:quote:
Het is een aanmeld-lijstje voor de high tea-bestelling.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:56 schreef SeaOfLove het volgende:
bdankt dat milou en ik er ook bij staan
Zo, opgelostquote:Op zondag 10 januari 2010 22:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik: "Honey, we are going to a high tea on februari the 20th"
Nog even verder overleggen
ik wil ook wel, op voorwaarde dat ik met lein mee kan rijdenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik tel voor 14 pers. hightea om 13.30 uur.
Als ik kan gaan mailen fluiten jullie dan ff?
Doet ie dan ook mee aan de Hightea?quote:
dat lijkt me een goeie, dan hou je het precieze aantal nog ff openquote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan mailen dat we tussen de 15 en 20 hoge theetjes hebben en tussen 13.30 en 17.30 de salon willen?
Denk het welquote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan mailen dat we tussen de 15 en 20 hoge theetjes hebben en tussen 13.30 en 17.30 de salon willen?
Coolquote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Bluezz het volgende:
Nou da's dichtbij Utrecht, 200 km/u met de roze motor naar ons toe dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben pas rond 16u klaar in Breukelen
dan loop je mij misquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:02 schreef Den_Haag het volgende:
ik ben pas rond 16u klaar in Breukelen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
en mij, als je niet naar beneden kijkt
ik zal wel een trapje voor je meenemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jou kan ik in de ogen aankijken
Bij DH zie ik alleen z'n navel
Hoe lang ben je dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jou kan ik in de ogen aankijken
Bij DH zie ik alleen z'n navel
doe je dan wel plateauzolen aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
< 1.70m
Doe je laarzen met hakken aan.![]()
oeh als ik mijn laarzen met hakken aandoe ben ik langerquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Bluezz het volgende:
Even ter aanvulling :
High tea ¤ 19,50 p.p.
* Glas Prosecco
* Sandwich van ham en kaas
* Scone met marmelade en “clotted cream”
* Brownie
* Muffin
* Warme Quiche
* Diverse petite fours
* Diverse koekjes
* Diverse soorten thee
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:49 schreef z80 het volgende:
Dus dan wordt het:
Hightea voor:
Dude
Arty
Borisz
DarkElf
PdeHoog
MoBlo (gvd)
Bluezz
golfer
Liessa
Sunny
Tav
Stereotomy
Isabeau(zonder mietje)
Z80
Windigo
ps.
ik heb 1 zitplaats over in de auto.(bedrijfs auto)
indien er iemand wil mee rijden uit omgeving Nijmegen/Arnhem laat maar weten.
hrrrrquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kruipend naar binnen en dan over je bolletje geaaid worden door Ome Steer![]()
dan heeft ome steer pech, als ik iets niét kan, is het wel kruipenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kruipend naar binnen en dan over je bolletje geaaid worden door Ome Steer![]()
Je moet het ook niet letterlijk nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:04 schreef Mirjam het volgende:
dan heeft ome steer pech, als ik iets niét kan, is het wel kruipen
Gezellie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:01 schreef Windigo het volgende:
Dankje![]()
Ik kom, dat kan ik wel bij elkaar sparen voor die tijd =)
Er is ook wel te voet te komen vanuit Utrecht centraal denk ik toch? Anders heb ik nog vervoer nodigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je moet het ook niet letterlijk nemen![]()
[..]
Gezellie!
Aankomend weekend zal ik de definitieve mail naar Lofen eruit gooien.
quote:Beste Trudie Bluezz
Voor u heb ik nu de volgende optie genoteerd:
Tijd: 13.30-17.30
Aantal gasten: 17p
Ruimte: salon
Activiteit: high tea
Om 13.30u zullen de gasten arriveren in onze salon. Hier zal de volgende high tea worden geserveerd:
Glas Prosecco
Sandwich van ham en kaas
Scone met marmelade en “clotted cream”
Brownie
Muffin
Warme Quiche
Diverse petite fours
Diverse koekjes
Diverse soorten thee
Om 17.30u zal de hight tea ten einde zijn. Gasten die nog een drankje willen nuttigen kunnen dit aan d bar of in het restaurant gedeelte doen.
De factuur ziet er als volgt uit:
17p high tea a ¤19,50 p.p.: ¤331,50
Totaal: ¤331,50
De overige consumpties worden op nacalculatie gefactureerd.
Mocht u vragen hebben over bovenstaande kunt u natuurlijk contact met ons opnemen via eerder vermeld email adres of telefoonnummer.
Graag ontvang ik van u een bevestigende e mail waarin u aangeeft akkoord te gaan met bovenstaande.
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Dirk Wagensveld
030-2315217
Dan heeft golfer het verkeerd begrepen kennelijk die riep zoiets net.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
oh, word ik er gewoon uit geschoven?krijg geen antwoord op mn vraag en een uurtje later aanschuiven lijkt me op zo'n tijdsbestek niet heel overdreven? Leuk!
men was vroeger toch nooit zo lichtgeraakt in cul?quote:
En anders zo bijbesteldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:28 schreef Bluezz het volgende:
We hebben het mss verkeerd begrepen dat je niet, later of alleen meedoet met de HT, moblo.
Later komen is toch geen probleem? Eten zat is mijn ervaring met zoiets
Wat is een HG trouwensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:08 schreef DarkElf het volgende:
ik weet niet hoe dat werkt met een HG (later beginnen ofzo) maar langskomen is sowieso leuk natuurlijk
Bluezz, je mag het van mij regelen, ik heb het stiekem te drukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Bluezz het volgende:
Moblo gaat ertussen uit dus dan tellen wij 14 mensen, klopt dat? Je kan beter bijbestellen dan teveel opgeven?
En ik ga NIET vooruitbetalen of zoiets
Lein, wil jij dit niet liever regelen trouwens, omdat het jouw meet was![]()
En vrouwquote:
Wellicht nog vragen hoe het zit als er stiekem een paar meer komen halverwege, of we dan voor een mindere prijs ofzo extra voedsel erbij kunnen halen.quote:
ok niet alle vrouwen hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En vrouwKijk, wij mannen zouden dat laaaaaaaaaaaaaaaaaaang niet zo genuanceerd brengen
Preciesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef Stereotomy het volgende:
Wellicht nog vragen hoe het zit als er stiekem een paar meer komen halverwege, of we dan voor een mindere prijs ofzo extra voedsel erbij kunnen halen.
En anders gaan we erna naar de Mac.
quote:Voor zover we nu kunnen inschatten zijn er 14 mensen die een high tea willen.
Maar aangezien het nog ruim een maand duurt kunnen er mogelijk nog 1 of 2 mensen bijkomen, dat laten we t.z.t. dan nog wel weten.
En voor de rest mag iedereen het verder lekker zelf regelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:prima. Houdt het voor ons lekker open en nou ja, we gaan de 29ste ook tapa's eten in Utrecht, dus als dat een succes is kunnen we altijd nog daarheen
![]()
dan ga ik nu weer doorchagrijnenDat is ook wel een boel in één keer op je bordje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
prima. Houdt het voor ons lekker open en nou ja, we gaan de 29ste ook tapa's eten in Utrecht, dus als dat een succes is kunnen we altijd nog daarheen
![]()
dan ga ik nu weer doorchagrijnenEn the time of the month zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tis al goed hoor, tis een goed teken dat je zin hebt om te komen
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:29 schreef motorbloempje het volgende:prima. Houdt het voor ons lekker open en nou ja, we gaan de 29ste ook tapa's eten in Utrecht, dus als dat een succes is kunnen we altijd nog daarheen
![]()
dan ga ik nu weer doorchagrijnenAch dat is vervelendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het kan nog erger, ik ben sinds vandaag weer vrijgezel
![]()
Nee : zie : CUL-meet, 20 februari in Utrecht (deel 2)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh. Ik wil ook naar de HT, ben ik te laat?
Ik buurt alleen maar hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gezellige slettebak
* Den_Haag geeft MoBlo een knuffel
maar of je daar nu blij van wordt
Ik mag niet op CUL meets komenquote:
je komt gewoon maar! alhoewel ik jou wel door de mix haal met dizer. één van ullie vinden anderen lekker.quote:
Dizer is getint en breedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
je komt gewoon maar! alhoewel ik jou wel door de mix haal met dizer. één van ullie vinden anderen lekker.
ah oké. bummerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dizer is getint en breed.
Ik ben alleen breed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Zeg nooit nooit, zuurpruimpje van me
Dat is me ook teveel zoekwerkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Na 23 PC's inmiddels niet meerquote:
Ik zeg niets hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ok als HW komt kom ik sowieso niet ivm mn ouders![]()
voordat ze achter dingen komen die ze nooit hebben geweten en nooit hoeven te weten
ach misschien komen mn ouders dat weekend wel niet, want heb ook andere dingen dus is niet leuk voor hen en dan kom ik wel ik zie wel hoe t loopt tegen die tijd
ja, hallo!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ok als HW komt kom ik sowieso niet ivm mn ouders![]()
voordat ze achter dingen komen die ze nooit hebben geweten en nooit hoeven te weten
ach misschien komen mn ouders dat weekend wel niet, want heb ook andere dingen dus is niet leuk voor hen en dan kom ik wel ik zie wel hoe t loopt tegen die tijd
zelfs de topictitel niet gelezen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb alleen de OP gelezen en ben op dit moment te lui / beschonken / moe* om het hele topic te lezen, maarreh: waar, hoe laat, wat gaat er precies gebeuren?
[..]
zijn er nou nog serieus mensen die hier niet van op de hoogte zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ja, hallo!
nu wil ik alles weten, dat snappen jullie natuurlijk zelf ook wel.
Dat wel.quote:
Oh, is het uit?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zijn er nou nog serieus mensen die hier niet van op de hoogte zijn?![]()
3 jaar en een beetje terug toen ik last van verstandsverbijsteringen enzo had heb ik iets met HW gehad.
lofen in utrecht, high tea-lunch/borrelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat wel.Maar daaruit valt niet te destilleren welke activiteiten er ondernomen zullen worden en waar precies. Utrecht is een ruim begrip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |