Precies, toen werd de OP nog gewoon gemaakt door de persoon die het topic vol gooidequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef stinkie het volgende:
n00bs met commentaar
Vroeger was het hier beter
Tevens TVP
was al es eerder goed bevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
Heb je hem maar gekocht OPM?
Kijk al uit naar de wheelie-video's
Ik ben tenminste consequent. +/- 100 meets en 100 keer te laat. Netjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef Den_Haag het volgende:
WB verzaakt wel vaker. zoals op tijd op de juiste locatie verschijnen bij meets
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:42 schreef stinkie het volgende:
n00bs met commentaar
Vroeger was het hier beter
Tevens TVP
Redelijk onfeilbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:48 schreef Roderick2085 het volgende:
Precies, toen werd de OP nog gewoon gemaakt door de persoon die het topic vol gooide
Piccie op de andere compie.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
was al es eerder goed bevallenzoals bekend voor de niet-n00bs onder ons
Betere klapjap denk ik. Crasht nu niet, traag wel.quote:
Safariquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ben tenminste consequent. +/- 100 meets en 100 keer te laat. Netjes.![]()
[..]
![]()
[..]
Redelijk onfeilbaar.Maar een topic per dag vollullen was ook een betere training.
[..]
Piccie op de andere compie.
Photobucket onhandelbaar. Wilde nog een pic van Lars plakken.![]()
[..]
Betere klapjap denk ik. Crasht nu niet, traag wel.
Nou nog een MAC.quote:
Ongelofelijk ehquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:42 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou nog een MAC.
Downloading.![]()
Tering, heb al even op MF gezet etc.. het werkt echt.![]()
![]()
![]()
![]()
binnenkort beginnenquote:
Maar jij kan die chickies straks in stijl ontvangen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
binnenkort beginnenvandaag vloertje uitgekozen..had ook weer een aardige zirkwiemoto kunnen zijn
![]()
wrom zijn die verkoopsters altijd van die chickiesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Maar jij kan die chickies straks in stijl ontvangen. [ afbeelding ]
Ik ga ook altijd in de langste rij staanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wrom zijn die verkoopsters altijd van die chickies![]()
en hoe ging die leeftijd-formule ook alweer
als het +7 is dan bedoel ik die jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Geerd het volgende:
Ik ga ook altijd in de langste rij staan:2 +7 die?
Wilt u de kassabon?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
wrom zijn die verkoopsters altijd van die chickies![]()
en hoe ging die leeftijd-formule ook alweer
Je walvis op duikenquote:
Zo zie je wel waar de SV zijn stuurkwaliteiten vandaan haalt.quote:
De rest / blok etc in de kruipolie alvast?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:14 schreef Den_Haag het volgende:
gisteren kappen verwijderd, tank en luchtfilter. Kreeg alleen 2 schroeven van de kappen niet los
moet daar nog eens naar kijken.
Alleen hebben ze liever niet te veel gesleutel in de garageboxen. Mag wel een zaterdag een keer gebruik maken van de werkplaats daar. Alleen moet dan alles in 1 dag gebeuren.
dat is alleen geen svquote:Op maandag 11 januari 2010 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo zie je wel waar de SV zijn stuurkwaliteiten vandaan haalt.
Laag zwaartepunt en massa centralisatie.
Van een liter cker? Kan me voorstellen.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer een ervaring rijker11 buisjes bloed afgeven gaat niet goed
zo voelde het achteraf wel jaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Van een liter cker? Kan me voorstellen.
Waarom heb je dat gedaan dan?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:15 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
zo voelde het achteraf wel ja
en duc velgenquote:
Van wie was het bloed, en waar heb je het afgegevenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:03 schreef Roderick2085 het volgende:
Weer een ervaring rijker11 buisjes bloed afgeven gaat niet goed
u heeft gelijkquote:
geloof ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:29 schreef Cocktailprikker het volgende:
Dacht ik ook
volgens mij een duc SS?
Omdat de doktor het nodig vondquote:
Helaas was het mijn bloed... in het ziekenhuis hebben ze het afgepaktquote:Op maandag 11 januari 2010 19:29 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Van wie was het bloed, en waar heb je het afgegeven
Iig geen last van plankenkoortsquote:Op maandag 11 januari 2010 20:07 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
Omdat de doktor het nodig vondDoe dat soort dingen meestal niet voor de lol
Heb alweer een tijd last van m'n vingers (dik en pijnlijk).. nu uiteindelijk bij reumatoloog terecht gekomen omdat de huisarts het ook niet weet in eerder bloedonderzoek waren geen sporen van reuma gevonden.
Die vond het dus nodig om op zoveel dingen te testen dat er blijkbaar 11 buisjes voor nodig zijn [ afbeelding ] toepasselijkdaarnaast ook urine ingeleverd, foto's van longen gemaakt om te zien of m'n hart de juiste grootte heeft
En volgende week echo van m'n vingers
![]()
Dan maar hopen dat hier wat uitkomt
[..]
Helaas was het mijn bloed... in het ziekenhuis hebben ze het afgepakt [ afbeelding ]
Tja de accu uit de motor gehaald en eerst de + pool verwijderdquote:Op maandag 11 januari 2010 20:07 schreef Roderick2085 het volgende:
Omdat de doktor het nodig vondDoe dat soort dingen meestal niet voor de lol
Heb alweer een tijd last van m'n vingers (dik en pijnlijk).. nu uiteindelijk bij reumatoloog terecht gekomen omdat de huisarts het ook niet weet in eerder bloedonderzoek waren geen sporen van reuma gevonden.
Die vond het dus nodig om op zoveel dingen te testen dat er blijkbaar 11 buisjes voor nodig zijn [ afbeelding ] toepasselijkdaarnaast ook urine ingeleverd, foto's van longen gemaakt om te zien of m'n hart de juiste grootte heeft
En volgende week echo van m'n vingers
![]()
Dan maar hopen dat hier wat uitkomt
[..]
Helaas was het mijn bloed... in het ziekenhuis hebben ze het afgepakt [ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja de accu uit de motor gehaald en eerst de + pool verwijderd
Nu heb je wat opgelopen
Yep. En ik heb het vast wel tien keer fout gedaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:48 schreef Roderick2085 het volgende:Geld dat dan ook voor de optimate?
Anders heb ik het misschien wel 2x fout gedaan
Zo, lekker op tijd met dit weder . . .quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Denk dat ik toch maar eens ga kijiken naar een hoes voor de gs..
Vindt het nog langquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dat was leuk voor zo'n 30 seconden ...
Touche!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Geerd het volgende:
-pool altijd als laatste aansluiten, en als eerste los.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |