Je kan ook uitgaan en gewoon geld overhouden vriend. Gewoon met geld kunnen omgaan of een baantje en dan is het allemaal mogelijk. Dus je kan ook gewoon genieten zonder geld uit te geven aan onbenulligheden ipv zeiken op wat jongeren van tegenwoordig doen terwijl jezelf nog een jongere bent.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef cvboer het volgende:
[..]
En elke maand geld over te houden, ipv het over de balk te gooien aan drank, roken, scooters en andere onbenulligheden. Om op je 18e te constateren dat je geen geld heb gespaard om je rijbewijs en een auto te kunnen betalen. Maar ach, je hebt wel geleefd![]()
ff een aanvulling.
Oke dan heb je geen vriendin. Wil je er wel ooit een? Het klinkt namelijk van nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Me wat??
LOL!!!, dat is de grootste kanker onzin ooit.. Ik heb sowieso geen vriendin, nooit gehad ook, Dus dat is onzin...
quote:Als shirley tegen mij kk snol zegt en hij boos word heb ze nog geluk beter houd ze nu dr kanker smoel en jij ook want als je doorgaat pak ik dr en maak ik dr af
Ah, inderdaad:quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:00 schreef CySt het volgende:
[..]
Klaagde jij trouwens niet in dit topic over het "kanker"-nadruk gebruik van de "jongeren van tegenwoordig"?.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
En nee ik ben totaal niet jaloers op die gasten die JUIST hun leven verkankeren, om het maar even zo te noemen...
Ooh wacht daar heb je nog zo`n reden dat de "Jongeren van tegenwoordig" zo geliefd zijn...
Ze gebruiken kanker meer als kracht term om hun mening wat kracht te geven, dan als scheld woord!!
Wie ben jij om te oordelen dat de jongeren van tegenwoordig hun leven verkankeren? Jij bent er zelf 1quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Spelend op een keyboard"
Ik speel niet alleen op een keyboard, Ik arrangeer ook nummers, Ik creeèr nieuwe klanken op mijn synthesizer, Ik werk in een muziekzaak dus zit constant in de muziek...
En nee ik ben totaal niet jaloers op die gasten die JUIST hun leven verkankeren, om het maar even zo te noemen...
Ooh wacht daar heb je nog zo`n reden dat de "Jongeren van tegenwoordig" zo geliefd zijn...
Ze gebruiken kanker meer als kracht term om hun mening wat kracht te geven, dan als scheld woord!!
Met zo'n instelling vraag je er ook wel om, om door die mensen bedreigt te blijven wordenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:02 schreef Braddie het volgende:
Ja, En? mij een zorg wie wie bedreigt...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:57 schreef Braddie het volgende:
Me wat??
LOL!!!, dat is de grootste kanker onzin ooit.. Ik heb sowieso geen vriendin, nooit gehad ook, Dus dat is onzin...
Wat een stumperd ben je ook zeg...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef Braddie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:48 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik maakte een gek geluid toen ikNorbert
las. Mijn moeder vroeg wat er was.
OMFG, alles van een nieuwe guido in de maak hoor! Alleen het gaye oorknopje en de namaak Ray-Ban ontbreken nog.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:19 schreef Onorgineel het volgende:
Je hoeft er nieteens lang naar te zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een flikkers.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef Stevennn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooiboy.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:35 schreef Onorgineel het volgende:
en de gemiddelde reacties op zulk soort foto's zijn dingen als; ewa faka mooiboy (L)
Goed lokkertje, nu heb ik de rest van je fotoboek ook gelezen. Die quote van Darkwolfquote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:37 schreef Skylark. het volgende:
KIJK IN MIJN FOBO IK DOE HET OOK KK TRIEST EN GRAPPIG MAN![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |