abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:57:04 #101
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_76578762
Braddie, misschien moet je niet in de G-Spot uitgaan als je niet van al die vervelende jongeren houdt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_76578830
Ik ga nooit uit... Vind dat hele gedoe op de groest niks!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:04:35 #103
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_76579079
Ga gewoon eens een keer naar de Baron ofzo; kan je gewoon chill zitten en praten plus je kan er poolen enzo.

Le Journal draait altijd wel chille muziek en als je helemaal lam bent kan je naar de dokter (naast de doelen)
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
pi_76579196
Ik drink niet, En ik vind het eerlijk gezegd ook niks om ut te gaan, Vind de hele sfeer daar niks in Hilversum, Zou er voor geen goud weg willen maar het uitgaan daar is kut!
pi_76579209
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
plus je kan er poolen enzo.
Ts weegt over de 100kg die gaat echt niet sporten, zelfs al is het maar poolen.
pi_76579268
Wat een opmerking, ik sport....
Ben er maandag mee begonnen en gaat prima!
pi_76579346
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Braddie het volgende:
Wat een opmerking, ik sport....
Ben er maandag mee begonnen en gaat prima!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:13:26 #108
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_76579399
Echt gay is dat ja.

zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_76579417
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
Echt gay is dat ja.

Ga je nou de hele tijd met twee accounts posten
pi_76579650
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef kristyle het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
LOL
pi_76579696
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:52 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik krijg ook een hoop, maar dit is niet te veel, Dit is de gewone wajong...
Maar daar ging het niet over.

Ik ben inderdaad ook een jongeren van tegenwoordig, maar haal dat Tegenwoordig maar weg..

Ik moet er niet aandenken om getjappificeerd rond de lopen met die nike jasjes, bontkraagjes op hun jas, Foto`s makende voor een spiegel...

En het ergste: RAP.. Please, Luister naar Queen/The Beatles/Rod Stewart/Jean Michel Jarre/Michael Jackson/The Rolling Stones/Genesis/Tom Jones..

19 jaar en dan zo praten? Ik bespeur hier toch behoorlijk wat jaloezie op jongeren die wel een leven hebben en op hun manier er van proberen te genieten. Is natuurlijk niet zo retegaaf als eenzaam op zolder zitten en muziek spelend op een keyboard.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:33:31 #112
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76580305
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef MilfLover het volgende:

[..]

19 jaar en dan zo praten? Ik bespeur hier toch behoorlijk wat jaloezie op jongeren die wel een leven hebben en op hun manier er van proberen te genieten. Is natuurlijk niet zo retegaaf als eenzaam op zolder zitten en muziek spelend op een keyboard.
En elke maand geld over te houden, ipv het over de balk te gooien aan drank, roken, scooters en andere onbenulligheden. Om op je 18e te constateren dat je geen geld heb gespaard om je rijbewijs en een auto te kunnen betalen. Maar ach, je hebt wel geleefd
ff een aanvulling.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_76580437
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef cvboer het volgende:

[..]

En elke maand geld over te houden, ipv het over de balk te gooien aan drank, roken, scooters en andere onbenulligheden. Om op je 18e te constateren dat je geen geld heb gespaard om je rijbewijs en een auto te kunnen betalen. Maar ach, je hebt wel geleefd
ff een aanvulling.
Nog erger, ik heb nu nog steeds niet genoeg geld om een auto te kopen om bovenstaande redenen.
pi_76580483
idd te triest... Sowieso, wie wil er nou met zn fototoestel op de foto?
Op woensdag 16 december 2009 02:31 schreef Pingwingei het volgende:
heus waar de mensheid zal gebukt gaan onder Kimsywimsy's tirannie waar enkel ik boven sta, naast Kimsywimsy _O_
pi_76580719
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef cvboer het volgende:

[..]

ff een aanvulling.
Ja, lekker rijbewijs en auto op kosten van de staat. Niets om trots op te zijn hoor
pi_76580879
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef MilfLover het volgende:

[..]

"Spelend op een keyboard"

Ik speel niet alleen op een keyboard, Ik arrangeer ook nummers, Ik creeèr nieuwe klanken op mijn synthesizer, Ik werk in een muziekzaak dus zit constant in de muziek...

En nee ik ben totaal niet jaloers op die gasten die JUIST hun leven verkankeren, om het maar even zo te noemen...
Ooh wacht daar heb je nog zo`n reden dat de "Jongeren van tegenwoordig" zo geliefd zijn...

Ze gebruiken kanker meer als kracht term om hun mening wat kracht te geven, dan als scheld woord!!
pi_76581135
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

Ik speel niet alleen op een keyboard, Ik arrangeer ook nummers, Ik creeèr nieuwe klanken op mijn synthesizer, Ik werk in een muziekzaak dus zit constant in de muziek...

En nee ik ben totaal niet jaloers op die gasten die JUIST hun leven verkankeren, om het maar even zo te noemen...
Ooh wacht daar heb je nog zo`n reden dat de "Jongeren van tegenwoordig" zo geliefd zijn...

Ze gebruiken kanker meer als kracht term om hun mening wat kracht te geven, dan als scheld woord!!
Ohoh, wat voel jij je volwassen Geniet van je jeugd man, voor je het weet is het voorbij. Zeker met jouw gewicht op jouw leeftijd. En stop met de staat op te lichten. Met je 'verstoorde motoriek', die blijkbaar toch niet zo verstoord is dat je niet met je keyboard kunt spelen.

Of is dit weer zo'n kutkloon .
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:53:49 #118
165512 MASD
Music is dead.
pi_76581156
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:47 schreef Braddie het volgende:

[..]

|Zeg jong, ga eens een echt instrument spelen.
Long live music.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:59:35 #119
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76581427
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:36 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nog erger, ik heb nu nog steeds niet genoeg geld om een auto te kopen om bovenstaande redenen.
Dat komt omdat je kennelijk een scooter hebt, anders had je dat niet doorgestreept. Conclusie, eigen schuld.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:00:06 #120
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_76581451
Jonge, ik bin op de weaze
pi_76581658
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:59 schreef cvboer het volgende:

[..]

Dat komt omdat je kennelijk een scooter hebt, anders had je dat niet doorgestreept. Conclusie, eigen schuld.
Nee ik heb juist geen scooter, nooit gehad ook. Had een jaar of 9/10 geleden wel zo een roze gilera. Maar dat heeft niet zo veel geld gekocht. Het gaat meer om het roken, zuipen en onnodige dingen. Daarvan had ik als 3 keer een auto kunnen kopen ws.
pi_76581680
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:00 schreef Stevennn het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een meisjes zonnebril.
pi_76582027
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:53 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Ohoh, wat voel jij je volwassen Geniet van je jeugd man, voor je het weet is het voorbij. Zeker met jouw gewicht op jouw leeftijd. En stop met de staat op te lichten. Met je 'verstoorde motoriek', die blijkbaar toch niet zo verstoord is dat je niet met je keyboard kunt spelen.

Of is dit weer zo'n kutkloon .
Mijn motoriek is verstoord, Maar ik kan wel keyboardspelen, maar kleine dingetjes kan ik dan weer niet, bijvoorbeeld netjes tekenen of iets recht uitknippen of zo..
pi_76582274
Je hoeft er nieteens lang naar te zoeken

R&R please :-$
Ook te boeken voor feestjes en partijen
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:26:25 #125
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_76582529
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee ik heb juist geen scooter, nooit gehad ook. Had een jaar of 9/10 geleden wel zo een roze gilera. Maar dat heeft niet zo veel geld gekocht. Het gaat meer om het roken, zuipen en andere onnodige dingen. Daarvan had ik als 3 keer een auto kunnen kopen ws.
oke, dan had ik je verkeerd begrepen.
Had je achteraf niet liever een auto gehad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')