Maar was die golf wel BTW aftrekbaar? En kon je voor die golf wel terecht bij ALLE tankstations?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 10:45 schreef EDMAN- het volgende:
Heerlijke vent, heb em gemist. Een golf van nostalgie spoelde over me heen
"Hij" weet ook wel dat ie irritant aanwezig is. Een van zijn goede voornemens is: wat minder op de radio te horen te zijn. Nou, MKBBRANDSTOF.NL, rot nou eens op met die kutreclame. Ik werk voor een klein bedrijf met een twintigtal auto's. Een nationale brandstofpas heeft wel voordelen maar die van "Tom" gaat het echt NOOIT worden, dankzij het gezever van "Tom" een keer of 8 per uur.quote:Op maandag 7 januari 2013 09:53 schreef EDMAN- het volgende:
Hoorde vanochtend weer de nieuwste. Vooral dat laatste waarin hij ons een mooi nieuwjaar wenst.. geweldig
Tom is een enigma!quote:Op maandag 7 januari 2013 06:46 schreef Klonk het volgende:
en ja ik weet dat tom de ridder een niet bestaand persoon is
Tom is een vervelende kwalquote:Op woensdag 9 januari 2013 00:07 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Tom is een enigma!![]()
Kun je die ook monddood maken?
Zal niet ontkennen dan ik er iets mee te maken heb.quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:43 schreef Klonk het volgende:
en daar heb jij zeker niet toevallig iets mee te maken zeker, eerste post en dan gelijk zo'n linkje posten
Misschien moet je dan eens contact opnemen met pr@fok.nlquote:Op woensdag 9 januari 2013 20:52 schreef HeejWeske het volgende:
[..]
Zal niet ontkennen dan ik er iets mee te maken heb.
Wil sowieso meer met FOK gaan doen, lees er sowieso al veel op ;-)
Omdat de link wordt gezien als reclame?quote:Op woensdag 9 januari 2013 20:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens contact opnemen met pr@fok.nl
Meer als spamquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:10 schreef HeejWeske het volgende:
[..]
Omdat de link wordt gezien als reclame?
Aah ok, mwja niks aan te doenquote:
Het gaat me niet om het produkt, maar om de promotie ervanquote:Op woensdag 9 januari 2013 21:14 schreef VMSDKR het volgende:
Je krijgt wel elke maand een KEURIGE factuur.
Dat mag natuurlijk!quote:Op woensdag 9 januari 2013 21:18 schreef HeejWeske het volgende:
[..]
Aah ok, mwja niks aan te doen.... maar ik blijf gezellig meelezen/posten op fok.nl
(en Tom de Ridder irritant blijven vinden
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |