quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Wat sta je nou te brabbelen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:59 schreef Ayca het volgende:
Maar dat is niet eerlijk, jij neemt de op gewoon niet overlogisch dat je dan sneller bent
Nieuws?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het zal eens over iets anders gaan.
"ruzie" - eten - "ruzie" - eten - huwelijk - dna - dna - dna - "ruzie" - eten
Kom eens met iets nieuws!
Vadsig mannetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gisteren diepvriespizza, en later bij een vriend friet en een pizza margarita van de turk. Maar dat was ook alleen omdat hij had besteld, anders was het bij die ene diepvriespizza gebleven, ik zweer het
.
Het is niet toevallig een familiebedrijfje?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:00 schreef IHVK het volgende:
Ik krijg geld van Little Italy voor deze spam.
Weer?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik weer dom moet doen uhwauhwauhwauh
Nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat betekent dat ik weer dom moet doen uhwauhwauhwauh
Wat diep, je zou VWO moeten doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Ayca het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich niet maar wij herhalen de geschiedenis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef Ayca het volgende:
De geschiedenis herhaalt zich niet maar wij herhalen de geschiedenis
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
Turken die op PVV stemmen.
Een kennis van mij ook, ik ga op de partij stemmen die zo snel mogelijk alle Turken hier wegstuurt, ik wil namelijk weg hier. Ik stem Wilders.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
Een kennis van mij ook, ik ga op de partij stemmen die zo snel mogelijk alle Turken hier wegstuurt, ik wil namelijk weg hier. Ik stem Wilders.
Kan hij ook nu meteen vertrekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:03 schreef IHVK het volgende:
Valsspelen bestaat niet, de slimste wint gewoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou jij zeurt altijd dat ik te sloom ben, maar dat komt omdat jij gewoon valsspeelt
Culemborg ? 3 straten (letterlijk) met ruzie tussen Molukse en Marokkaanse jongeren?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Als ie dat in Culemborg roept krijgt ie zo een ticket denk ik
Alsof ze het verschil meteen zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:05 schreef IHVK het volgende:
[..]
Culemborg ? 3 straten (letterlijk) met ruzie tussen Molukse en Marokkaanse jongeren?
Ik denk het niet hoor.
Het zijn Molukkers die zijn zelf ook allochtoon, die zien dat wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof ze het verschil meteen zien![]()
Ik kan echt niet 1,2,3 de verschillen qua uiterlijk tussen Turken en Marokkanen opnoemen hoor, call me ignorant
Ik lust geen vlees als het geen rooksmaak heeft.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga zo het electrische kooktoestel aanslingeren om mijn cordon bleu te braden.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Kan hij ook nu meteen vertrekken.Wilders helpt met alle liefde mee. Nee, ik heb echte haters in m'n familie.
Is best duidelijk te zien.. maar sommige Turken lijken op een Turk en Marokkaan en sommige Marokkanen lijken op een Marokkaan en een Turk..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alsof ze het verschil meteen zien![]()
Ik kan echt niet 1,2,3 de verschillen qua uiterlijk tussen Turken en Marokkanen opnoemen hoor, call me ignorant
Wat een puberaal kutgedicht, wat een pulpquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef Julis het volgende:
[..]
Gedichtje
Fuck the haters
Ze denken dat ze alles zijn
Fuck the mensen die me proberen kapot te maken
Ze kunnen me toch niet klein krijgen
Fuck de mensen die andere mensen pijn doen
Ze zien niet dat het je kapot maakt
Fuck the populaire meiden
Ze denken egt dat ze alles zijn, maar voor mij zijn ze lucht
Je kunt me niet klein krijgen
Al doe je nog zo je best
Ik ben en blijf mezelf
Dat ben ik liever als een na-aper, een meeloper
Zo meteen trap je nog in het stront van een ander!
NEE, ik blijf lekker mezelf en ik word niemands gek !Nobody’s fool>!
Ssst, Bortecinem mag het niet horenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is best duidelijk te zien.. maar sommige Turken lijken op een Turk en Marokkaan en sommige Marokkanen lijken op een Marokkaan en een Turk..
Tof.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo profiteren van mijn ouders (moeder)
Dus waarom slinger je de barbecue ook alweer aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lust geen vlees als het geen rooksmaak heeft.
Ik hoop dat ze lekker boos op je wordt, dan hoef ik het niet meer te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ssst, Bortecinem mag het niet horen
Profiteurquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:07 schreef IHVK het volgende:
Ik ga zo profiteren van mijn ouders (moeder)
Wtf is jouw probleem. Ik zeg toch altijd dat Turken divers zijn en je ze niet in een hok kan plaatsen. Zo zijn er dus ook genoeg Turken die op een Marokkaan lijken, of Arabier.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ssst, Bortecinem mag het niet horen
Zodat ik een stuk vlees heb met rooksmaak?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dus waarom slinger je de barbecue ook alweer aan?
Daarom juist, ik wil het niet nog een keer horen, al heb ik wel bewondering voor je kennisquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf is jouw probleem. Ik zeg toch altijd dat Turken divers zijn en je ze niet in een hok kan plaatsen. Zo zijn er dus ook genoeg Turken die op een Marokkaan lijken, of Arabier.
Dat "wtf is jouw probleem", als ik dat zeg, gaat iedereen haten, terwijl ze zelf dom doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wtf is jouw probleem. Ik zeg toch altijd dat Turken divers zijn en je ze niet in een hok kan plaatsen. Zo zijn er dus ook genoeg Turken die op een Marokkaan lijken, of Arabier.
Nepturk..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Ayca het volgende:
Ja, dat zijn echt 2 bevolkingsgroepen waar je op wilt lijken.
Oh sorry, ik las over de g heenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zodat ik een stuk vlees heb met rooksmaak?
Er komt dan nogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat "wtf is jouw probleem", als ik dat zeg, gaat iedereen haten, terwijl ze zelf dom doen.
Waarom zou ik dan boos worden als Bilmiyorem zegt dat er Turken zijn die op Marokkanen lijken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Daarom juist, ik wil het niet nog een keer horen, al heb ik wel bewondering voor je kennis
Nou in Nederland zijn dat nou niet echt de 2 meest geliefste bevolkingsgroepen..quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik las over de g heen.
Jonge ga janken, je vat dingen zeker expres aanvallend op, zodat jullie met z'n allen zielig kunnen doen over mijn gedrag.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er komt dan nog![]()
achteraan.
Maar scheld mij maar een keer kapot over de pm, ik wil wel lachen
Nee, niet boosquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan boos worden als Bilmiyorem zegt dat er Turken zijn die op Marokkanen lijken?
Hij doet grappig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan boos worden als Bilmiyorem zegt dat er Turken zijn die op Marokkanen lijken?
Eeh banane? Wil jij niet op een Turk lijken omdat je dan niet geliefd bent? Nepturkje..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou in Nederland zijn dat nou niet echt de 2 meest geliefste bevolkingsgroepen..
Neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vandaag echt chagrijnig trouwens. Is wel te merken volgens mij.
Nee hoor, van mij mag je losgaan, maar doe dat maar op de PM.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge ga janken, je vat dingen zeker expres aanvallend op, zodat jullie met z'n allen zielig kunnen doen over mijn gedrag.
Vlug, een irritant opmerking verzinnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Jij hebt er dus geen last van, ga in het vervolg niet meer meejanken ok. Hypocriet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee hoor, van mij mag je losgaan, maar doe dat maar op de PM.
Ok, als je boos bent, PM je mij met je scheldende opmerkingen? Raak je je ei kwijt
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Whatever.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, niet boos![]()
Je ellenlange oraties over DNA, allelen, mitose, meiose, telofase
Jij past snel aan.quote:
Nee, dat zeg ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eeh banane? Wil jij niet op een Turk lijken omdat je dan niet geliefd bent? Nepturkje..
OMG. Dit filmpje is zo grappig.quote:
Geweldige topicwendingquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hebben ze de vuilnis bij jullie al opgehaald?
Er wordt hier altijd van alles door elkaar besproken dus...quote:
Hier wel jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er wordt hier altijd van alles door elkaar besproken dus...
maar wat is je antwoord op m'n vraag?
In Napels wordt het door toedoen van de mafia soms weken niet opgehaald in de zomer bij 35 graden. Dan baal je pasquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
Deze gast kan echt goed zingen, allemaal goede covers hebben ze
lekkere parfum..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
In Napels wordt het door toedoen van de mafia soms weken niet opgehaald in de zomer bij 35 graden. Dan baal je pas
Doe ik als jij deze ook luistertquote:
Ja, maar niet van de vuilnis, maar gebruik parfum eigenlijk alleen in huis!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:25 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet te harden lijkt me![]()
Heb jij parfum?
In huis, stinkt het daar zo?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar niet van de vuilnis, maar gebruik parfum eigenlijk alleen in huis!Jij?
Dat nummer is trouwens wel goed, maar niet echt iets dat ik zou luisteren..
quote:
Vraag me af hoe jij eruit ziet en ruikt met alles opquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
ja ik bedoelde dat niet, maar je begrijpt wat ik bedoel
beetje wel ja
![]()
Wat een stomme reclame is dat trouwens: mijn kinderen maken grapjes over hoesten, ik niet
Nouja, als ie lekker ruikt boeit dat toch nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik gebruik al bijna een jaar dezelfde parfum.![]()
Daarom.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nouja, als ie lekker ruikt boeit dat toch niet
Het is niet dat ik alles tegelijk op doe hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vraag me af hoe jij eruit ziet en ruikt met alles op![]()
Ja, ik dacht dat ik het verkeerd begreep, maar ze waren serieus
Waarom weten vrouwen dat altijd wat lekker voor mannen ruikt. Zit je dan constant in iemand zijn nek en vraag je wat het is of je ben je kind aan huis bij de Douglas ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:33 schreef Ayca het volgende:
Ik vind voor mannen aqua di gio erg lekker, maar die hugo is ook lekker
Doe hem aan een ketting en loop ermee rondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daarom.
En ik bewaar altijd alle flesjes, ze zijn zo mooi.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doe hem aan een ketting en loop ermee rond
Ligt eraan hoe sterk de walm is, sommige mensen doen een beetje té overdreven veel op.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alles tegelijk op doe hoorIk heb gewoon veel parfum thuis liggen
![]()
Lekker ruiken is belangrijk!
Mag het hopenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is niet dat ik alles tegelijk op doe hoorIk heb gewoon veel parfum thuis liggen
![]()
Lekker ruiken is belangrijk!
Wij snappen hetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik
[..]
Ligt eraan hoe sterk de walm is, sommige mensen doen een beetje té overdreven veel op.
Die van mij is 30 ml, doe je lang mee hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik gebruik nooit parfum toiletwater, heb geen flauw idee wat goed zou zijn en ik ben bang dat het een miskoop wordt
. WTF, 75 euro voor een flesje van 100 ml
.
Ja, parfum mag niet dus gewoon in huis. Stinkt niet bij ons in huis.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
In huis, stinkt het daar zo?Waarom niet buiten, je wilt niks uitlokken?
![]()
Ja, is leuk nummer en die gast heeft gewoon goede stem, Bij jouw nummer vond ik de zonnebril van de man kut, de vrouw knap en het apart dat ze soort van "yeah we spelen gitaar" aan het doen waren, terwijl je de gitaar niet prominent hoorde
Huh, je zei toch dat je alleen parfum thuis deed?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, parfum mag niet dus gewoon in huis. Stinkt niet bij ons in huis.
Ik heb niet op de clip gelet.
Schrik je van een brief? Je geweten speelt op meisjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
M'n zusje bezig met het maken van echt gare grappen..
Ze zegt net abla er is een brief thuis gekomen.
Ik schrok en vroeg wat?
Ze zegt van de dokter
Dus ik nog meer geschrokken en vraag waarover
Ze zegt de dokter zegt dat je anorexia hebt.
voor zover ik weet mag parfum niet buiten huis, dus in huis gebruik ik het wel gewoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Huh, je zei toch dat je alleen parfum thuis deed?![]()
Oh
Aah, je moet komma's zetten, ik vatte je zin verkeerdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
voor zover ik weet mag parfum niet buiten huis, dus in huis gebruik ik het wel gewoon.
Nee, er is de laatste tijd niets aan de hand waarvan ik iets slechts verwacht, maar ik ben gewoon het type dat snel schrikt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schrik je van een brief? Je geweten speelt op meisje![]()
Wat een kuthumor
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Aah, je moet komma's zetten, ik vatte je zin verkeerdVraag het eens
![]()
Het gesprek gaat dan zo:
"Mag ik parfum buitenhuis op?"
"Nee, doe normaal"
"Doe niet zo serieus"
"Islam"
""
En nu ga ik even eten
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:02 schreef Bortecinem het volgende:
Bilmiyorem, jouw fase heb ik ook doorgemaakt. Dat je opeens ging praktiseren enzo .
Ik ben bang dat ik m'n wekker dan steeds ga verzetten en morgen pas opsta. Ik denk dat ik te veel op heb om wakker te blijven, klinkt raar, maar te veel eten maakt me sloom.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Doe een dutje, zet je wekker over anderhalf uur. Doe ik ook wel eens en dan ben ik er weer helemaal bovenop.
Je weet dat ik bezig ben met aankomen? Ik kan mezelf best inhouden, ik eet nu meer dan ik nodig heb. Ohnee, we eten bijna allemaal meer dan we nodig hebben, ik bedoel dat ik meer eet dan ik trek heb.. Het helpt niet, maar ik ga het nog een maand proberen. Ik verpest er ovlgens mij alleen m'n gezondheid mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:21 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moet je dan maar eens een zelfbeheersingscurcus volgen.
Ik kan me ook beheersen, maar ik denk als ik uitrust, rust ik goed uit. Als ik maar anderhalf uur ga, kan ik net zo goed niet slapen, word uiteindelijk toch alleen maar meer moe,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik had het over dat je je wekker steeds gaat verzetten.
Lekker schranzen, hoe chill is datquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je weet dat ik bezig ben met aankomen? Ik kan mezelf best inhouden, ik eet nu meer dan ik nodig heb. Ohnee, we eten bijna allemaal meer dan we nodig hebben, ik bedoel dat ik meer eet dan ik trek heb.. Het helpt niet, maar ik ga het nog een maand proberen. Ik verpest er ovlgens mij alleen m'n gezondheid mee.
Slecht voor je gezondheid.quote:
Nooit van het fenomeen powernapping gehoord?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik kan me ook beheersen, maar ik denk als ik uitrust, rust ik goed uit. Als ik maar anderhalf uur ga, kan ik net zo goed niet slapen, word uiteindelijk toch alleen maar meer moe,
Ik zeg het nogmaals: bierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Slecht voor je gezondheid.Eet nu per dag ongeveer 75 gram chips, veel chocola, 8 sneetjes brood. 4 glazen chocomel. En avondmaal.. hoe kan ik nog meer aan kcal komen?
Nee.. lees er net over.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nooit van het fenomeen powernapping gehoord?
Hoerig hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga morgen denk ik henna in m'n haar doen..
Maakte dus uiteindelijk niets uit dat je er nog geen ahd in Egypte..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Maandag kan/mag ik mijn rijbewijs eindelijk aanvragen.
Tsja, ik mocht daar zonder rijbewijs rijden, maar dat wist ik van tevoren ook niet. Maar als ik hem eenmaal heb kan ik ook in Nederland rijden, wat toch wel wat belangrijker is, aangezien ik mijn rijkunsten niet wil verlerenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maakte dus uiteindelijk niets uit dat je er nog geen ahd in Egypte..
"Beer" bierquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er eigenlijk uit?
Hoop toch wel iets meer stijl![]()
[ afbeelding ]
Wel grappig om te lezen tough.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Alles dat over allochtonen danwel moslims danwel het midden oosten gaat zijn stormloopberichten.
Turkije zit al sinds 1949 bij de Raad van Europaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 18:49 schreef __Saviour__ het volgende:
De EU is al meer dan groot genoeg. Het wordt log en traag zo. En Turkije hoort er al helemaal niet bij. Gelukkig zal Cyprus een onoverkomelijk struikelblok zijn.
Alsof hun dat ook maar iets boeit. Ze beginnen al te schuimbekken wanneer ze 'Turkije' horen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Turkije zit al sinds 1949 bij de Raad van EuropaNet als 46 andere landen trouwens, check het kaartje.Groen is lid
[ afbeelding ]
Weet ik, gewoon beetje rellen is hetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Alsof hun dat ook maar iets boeit. Ze beginnen al te schuimbekken wanneer ze 'Turkije' horen.
Ik zeg nee tegen de EU en ja tegen een oorlog tegen China en Rusland. Turan zeg ik, TURAN!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet ik, gewoon beetje rellen is het![]()
Maar vond het wel interessant wie er allemaal bij zaten, 47 landen tegenover 27 lidstaten van de EU he
Bestel een kapsalon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb nog niks gegeten btw. Geen zin meer in de bbq.
Is het soms een stille hint danwel diss?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:10 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier doen ze er altijd teveel kaas op, zelfs als ik zeg dat er minder op moet.
Hahahahahaha. Nee, sukkel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is het soms een stille hint danwel diss?
Oorlog tegen China én Rusland is instant suicide voor het Westenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik zeg nee tegen de EU en ja tegen een oorlog tegen China en Rusland. Turan zeg ik, TURAN!
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat heeft henna met deze foto te maken..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er eigenlijk uit?
Hoop toch wel iets meer stijl![]()
[ afbeelding ]
Platbombarderen en vervolgens asfalteren die hap.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oorlog tegen China én Rusland is instant suicide voor het Westen
Rijkunsten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, ik mocht daar zonder rijbewijs rijden, maar dat wist ik van tevoren ook niet. Maar als ik hem eenmaal heb kan ik ook in Nederland rijden, wat toch wel wat belangrijker is, aangezien ik mijn rijkunsten niet wil verleren.
Men rijdt hier in NL ook totaal andere wagens dan daar. Kleine miezerige rotwagentjes, als je 4x4's gewend bent.
Dat het hopelijk meer stijl heeft dan die fotoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heeft henna met deze foto te maken..
Daar gaat onze kledingproductiequote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Platbombarderen en vervolgens asfalteren die hap.
Althans, dat vinden vele FP-reageerders en NWS-posters.
Ja, is wel mooi, maar ik twijfel tussen m'n eigen haar (gewoon zwart) en henna.. dan wordt het wat roder (niet knalrood).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat het hopelijk meer stijl heeft dan die foto
Is het geen gezeik om dat eruit te halen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, is wel mooi, maar ik twijfel tussen m'n eigen haar (gewoon zwart) en henna.. dan wordt het wat roder (niet knalrood).
Ja, maar vind het niet erg. De eerste week wordt m'n handdoek nog wel vaak oranje/rood..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:23 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is het geen gezeik om dat eruit te halen?
Foto?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar vind het niet erg. De eerste week wordt m'n handdoek nog wel vaak oranje/rood..
I kvind zulke foto's met google:quote:
Je verft je haar gewoon roodquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
I kvind zulke foto's met google:
[ afbeelding ] maar mijn haar is veel donkerder na een hennabeurt.. ff doorzoeken naar een goede foto
Duidelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:06 schreef Ayca het volgende:
Henna is vet irritant, doe het al jaren niet meer, plus het stinkt als je het in je haar doet
Wat!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:24 schreef Ayca het volgende:
Dat doe ik ook niet hoorwel ooit gedaan, maar dat zag er niet uit
plus mijn haar ging er dood van.. Ik verf gewoon niet meer.. Mijn eigen haarkleur is mooi genoeg
Doodzonde tochquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:29 schreef Ayca het volgende:
Weet ik veel, ik was in Turkije, was toen in![]()
Ik ga geen foto's maken van mijn haaren ik ben nu bij mijn tante, ik denk dat ze me een beetje raar zouden aankijken als ik foto's zou maken van mijn haar
misschien..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doodzonde toch![]()
Dus als je thuis was zou je het overwegen?![]()
Ik vind het ook irritant, maar wel mooi. Vooral in zonlicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:06 schreef Ayca het volgende:
Henna is vet irritant, doe het al jaren niet meer, plus het stinkt als je het in je haar doet
Neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
misschien..
heb je een haar fetish ofzo
Boeiend, ik ga toch geen make-up gebruiken..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
NeeHeb wel een hekel aan mensen die hun haar blond verven als het mooi donker was
![]()
Bilmi, lees dit!
http://www.nu.nl/lifestyl(...)as-functioneel-.html
Hmm dat is wel zo, kreeg vroeger als klein meisje ook altijd complimentjes 'oooh wat is je haar mooooiiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik vind het ook irritant, maar wel mooi. Vooral in zonlicht.
Zo ga je nooit dik wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Boeiend, ik ga toch geen make-up gebruiken..
Dat wel.. en het slaapt ook vervelend, denk dat ik het daarom pas ga doen als ik een week vakantie heb, want het geeft ook af..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm dat is wel zo, kreeg vroeger als klein meisje ook altijd complimentjes 'oooh wat is je haar mooooii'
![]()
Maar volgens mij is henna minder schadelijk voor je haar dan normale verf dus dat valt wel mee, maar het was altijd zo'n gedoe met kranten enzo
?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je moet aan je lijn denken!
Zie hieronder
O
\|/
|
/|\
Jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://foto-uploaden.nl/zie/lvubu6k
Ik mis dit haar van vroeger..
Hmm ik weet het niet meer precies, maar het was niet knalrood, er zat gewoon een soort van dieprode kleur in je eigen haarkleur, lastig om uit te leggenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat wel.. en het slaapt ook vervelend, denk dat ik het daarom pas ga doen als ik een week vakantie heb, want het geeft ook af... Had jij ook een beetje paarstinten? Mensen krijgen hier zeker verkeerde ideeen over henna, het was niet knalrood of paars..
![]()
Ja, heb geen zin in Paintquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
?
Moet dat een lichaam voorstellen?
Ik zie er vet aardig uit he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je![]()
![]()
gezicht is weg
![]()
Hoe zit het nu dan precies?
Ja dat bedoel ik. Dat is echt mooi, vooral in de zomer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hmm ik weet het niet meer precies, maar het was niet knalrood, er zat gewoon een soort van dieprode kleur in je eigen haarkleur, lastig om uit te leggen
Jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zie er vet aardig uit he.Of niet dan!
Het raakt nu net m'n schouders niet.. veel mensen vinden mij kort haar mooier staan.
Cool, iedereen denkt zeker dat ik er gemeen uitzie, omdat ik altijd zo dom doe.quote:
Zooo kort?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool, iedereen denkt zeker dat ik er gemeen uitzie, omdat ik altijd zo dom doe.![]()
Het lijkt hier op:
[ afbeelding ]
Nee, ik meende het niet.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Cool, iedereen denkt zeker dat ik er gemeen uitzie, omdat ik altijd zo dom doe.![]()
Het lijkt hier op:
[ afbeelding ]
Een kort, vlot, pittig kapselquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het lijkt hier op:
[ afbeelding ]
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:50 schreef Ayca het volgende:
Haha mijn tante noemde net Mozilla Firefox, mozzarella
Dat is toch niet zo heel kort?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Iets langer dan dit en heel ander haar.
Dat is meer dan 30 cm per jaar! Wees blij gek.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd.![]()
@Bilmiyorem
Zoiets denk ik.
Weet je dat je als je ooit een hoofddoek gaat dragen nooit meer gezeik hebt met je haar, geniet er nog maar vanquote:
Tuurlijk wel, dan wil ik alsnog mooi haar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je dat je als je ooit een hoofddoek gaat dragen nooit meer gezeik hebt met je haar, geniet er nog maar van
Bij mij ook. Toen zat ik in groep 3, leek net een jongetje.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
Vroeger had de kapper eens mijn haar verpest, was echt te kort gewordenwat een hel was dat..
En voor haar man dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet je dat je als je ooit een hoofddoek gaat dragen nooit meer gezeik hebt met je haar, geniet er nog maar van
Trauma'squote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij mij ook. Toen zat ik in groep 3, leek net een jongetje.
Ja he, heeft die geen recht op een vrouw die d'r haar wel laat groeien ipv een kort en pittig kapsel. Niet dat ik dat nu heb ofzo, maar toch.quote:
Ik las net ergens dat haren gemiddeld een centimeter per maand groeien. Dan denk ik dat de mijne ongeveer 2 cm per maand groeit. Ik weet niet hoe het komt, zal wel erfelijk ofzo zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem vertel me het geheim van je snelle haargroei.![]()
Mijn haar groeide vroeger supersnel, werd gek van de hoeveelheid haar, nu wens ik het terug. Ik wil 30 cm erbij.
Kappers verpesten mijn haar altijd, ze knippen het altijd veel korter dan ik aangeef. Blijkbaar vinden die eigenwijze lullo's dat mooier staan of zo, maar dan moet ik weer wachten tot het weer langer wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Ayca het volgende:
Vroeger had de kapper eens mijn haar verpest, was echt te kort gewordenwat een hel was dat..
Vrouwen en haarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan wil ik alsnog mooi haar.
Zoiets heb ik ook 1,5 tot 2 cm. 3 cm per maand zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik las net ergens dat haren gemiddeld een centimeter per maand groeien. Dan denk ik dat de mijne ongeveer 2 cm per maand groeit. Ik weet niet hoe het komt, zal wel erfelijk ofzo zijn.
Kappersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kappers verpesten mijn haar altijd, ze knippen het altijd veel korter dan ik aangeef. Blijkbaar vinden die eigenwijze lullo's dat mooier staan of zo, maar dan moet ik weer wachten tot het weer langer wordt.
Hoe lang is het nu? In Turkije knippen ze m'n haar niet korter dan ik wil.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:06 schreef Ayca het volgende:
Hmm ja ik heb het voor het laatst in Turkije laten knippen (goedkoop) Maar ik wil het ook wel iets langer laten groeien
En nu?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Ik had 2 maanden terug nog haren tot mijn middel.
Als ik mijn haar steil is tot ongeveer mijn schouderbladen, maar mijn haar is golvend/krullend dus het wipt weer naar boven naar net over mijn schoudersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoe lang is het nu? In Turkije knippen ze m'n haar niet korter dan ik wil.
Waarom zou je zoiets doen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had een keer m'n wimpers geknipt...
Dat lijkt mij nou echt zo vervelend he, ik word al gek als mijn haar net iets te lang wordt, want dan moet je het vaker wassen, duurt het zo lang voor het droogt en moet je het vaker kammenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik had een keer m'n wimpers geknipt...
Ja, en áls je merkt dat het toch te kort wordt is het al te laat, want dan hebben ze de eerste paar plukken al veel te kort gekniptquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Kappersze kunnen het ook nooit goed doen
Ik denk dat ze het gevoel van knippen zo lekker vinden dat ze gewoon doorgaan
Wel jammer, lang haar isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tot net over mijn schouders ongeveer. Halflang zeg maar.
Damn, valt dat niet in het beslag van al je taarten?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:07 schreef Bortecinem het volgende:
Jaaa, het verzorgen neemt echt veel tijd in. Vandaar ook dat ik het heb laten knippen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nou echt zo vervelend he, ik word al gek als mijn haar net iets te lang wordt, want dan moet je het vaker wassen, duurt het zo lang voor het droogt en moet je het vaker kammen. Respect dat je met zulk lang haar om kan gaan
.
Sssttt, dat is mijn geheime ingredient.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damn, valt dat niet in het beslag van al je taarten?
Waarschijnlijk heeft ze zo'n netje inquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Damn, valt dat niet in het beslag van al je taarten?
Stuur zo'n taart naar Bilmiyoremquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sssttt, dat is mijn geheime ingredient.
Toch handig tijdens het taarteten, hoef je je tanden niet meer te flossen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sssttt, dat is mijn geheime ingredient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 21:16:45 ]
Hahaha euwwwh.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Toch handig tijdens het taarteten, hoef je je tanden niet meer te flossen.
En de rest kaal, omgekeerd matje jwtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, geen idee hoe lang precies, tot net iets boven mijn wenkbrauwen.
Je had je haar af moeten scheren en aan Oral B als flosdraad moeten verkopen. Met een zo'n haar kan iemand zich een jaar lang flossenquote:
Jwtzelluf.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
En de rest kaal, omgekeerd matje jwt
Ik heb wel heel dik haar. Misschien toch niet zo'n slecht idee dus.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had je haar af moeten scheren en aan Oral B als flosdraad moeten verkopen. Met een zo'n haar kan iemand zich een jaar lang flossen![]()
.
Ik kan geen pixels eten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hier:
http://pic100.picturetrai(...)236870/380175112.jpg
Dat mag wel wat langer hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hmm, geen idee hoe lang precies, tot net iets boven mijn wenkbrauwen.
Ja, dat heeft mijn broertje ook dan wordt het lichtbruin/donkerblondquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn haar verkleurt wel naarmate het langer wordt of meer in de zon komt, soms vragen mensen mij of ik mijn haar soms heb geverfd![]()
.
Nee, want dan krijg ik van die irritante golvende en krullende haren (mijn vader had vroeger een krul-'fro, bij mij is het lang niet zo krullend) en dat is irritantquote:
De haren van mijn zusje ook.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn broertje ook dan wordt het lichtbruin/donkerblond
Dat is schattigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, want dan krijg ik van die irritante golvende en krullende haren (mijn vader had vroeger een krul-'fro, bij mij is het lang niet zo krullend) en dat is irritant.
Soms wordt het opeens bijna zwart en egaal, dan wordt het lichter, bruin/zwart/donkergrijzigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat heeft mijn broertje ook dan wordt het lichtbruin/donkerblond
Pikzwart is ook leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De haren van mijn zusje ook.
Mijn haren daarentegen blijven pikzwart.
De natuurlijke haarkleur van een persoon staat volgens mij iedereen wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:20 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pikzwart is ook leukMaar het moet je wel staan..
Wilde dat net zeggen. Kan me mezelf bijv. niet voorstellen met bruin haar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De natuurlijke haarkleur van een persoon staat volgens mij iedereen wel.
Donker staat vaak mooier dan blond, tenzij het te onnatuurlijk eruit ziet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De natuurlijke haarkleur van een persoon staat volgens mij iedereen wel.
Niet waar. Dat verschilt per persoon.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Donker staat vaak mooier dan blond, tenzij het te onnatuurlijk eruit ziet.
Leugens!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niet waar. Dat verschilt per persoon.
Wat ziet dat er vies uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://foto-uploaden.nl/zie/d3dzqhz
dit haar![]()
![]()
![]()
Is van?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
dit haar![]()
![]()
![]()
Doen, doneer de helft aan Bilmiyoremquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Ayca het volgende:
We hebben nog een pak oliebollenmix staan thuis, zal ik morgen oliebollen maken?
De Lezginka dansen. Doen jullie dat niet? Het filmpje is Georgisch maar het lijkt veel op de Azeri dansen.quote:
Ben jij dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
dit haar![]()
![]()
![]()
Volgens mij ben jij echt schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb toevallig net oliebollen gemaakt van een goedkoop huismerk. Smaakte echt nergens naar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Doen, doneer de helft aan Bilmiyorem
Zo ziet het er niet echt charmant uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
dit haar![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt schattig
Ik ben een pure Turk.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt schattig
Wik, het is gedaan met je mannelijkheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet het niet, heb niet van de lezginka gehoord, ja Azeri dansen doen we welquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De Lezginka dansen. Doen jullie dat niet? Het filmpje is Georgisch maar het lijkt veel op de Azeri dansen.
Ik moest de rest gewoon weghalen, maar vindt het prachtig haar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo ziet het er niet echt charmant uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |