Vind ik ook hoor, dat laatste.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef Chell het volgende:
Ik vind het echt heel dubbel al die vragen van het CB. Enerzijds natuurlijk wel heel goed dat ze dingen in de gaten houden, maar jeetje...zoveel privédingen willen weten...
Ik zou ook niet weten of ik alles wel zomaar eerlijk zou vertellen...
Aan de andere kant... zonder CB is er helemaal zo weinig zicht op gezinnen waar het wél mis gaat...
Ach, Huup toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef huuphuup het volgende:
pff en nu zit k er weer helemaal doorheen omdat k nu weer vind dat dr koppie keischeef is![]()
ze komt net onder de douche vandaan dus k kon even goed kijken. Man ik word zo gek van mezelf
We hebben een jonge hond rondlopen die veel aandacht opeist. De kraamhulp maakte dat eigenlijk alleen maar lastiger. Ik was niet alleen de hele tijd met de baby bezig, maar ook met achter de hond aanrennen omdat die weer eens iets uit de tas van de kraamhulp had gepakt. Ze bleef die tas ook maar op de grond zetten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:38 schreef Stiemie het volgende:
Claudia bij een 2e vond ik de kraamzorg juist nog veeeeel fijner want die kon mooi voor Linde zorgen op de momenten dat je zelf helemaal door de baby opgeslokt wordt. Dat zorgde er echt voor dat ze geen negatieve aandacht ging vragen op dat moment
tandjespoep? (ik blijf m'n bek een douw gevenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:09 schreef Linda2205 het volgende:
@ Wupwup, nee, die herken ik welHet gaat me voornamelijk om de kleur en de stank dat ik 'm anders vind als anders. Dat hele dunne kan volgens mij geen kwaad.
@ Mefke, ik heb even opgezocht wat overloopdiarree is, maar ik weet niet of dat het is. Ze poepte zondag of maandag, weet het niet meer precies, nog gewoon geel en zuur en de volgende dag bruin en stinkend...
Verder lijkt ze nergens last van de hebben en niemand herkent het ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:35 schreef WupWup het volgende:
[..]
tandjespoep? (ik blijf m'n bek een douw geven)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |