abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76576517
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef Lijnloos het volgende:
NieuweUser, jij ook welkom hier! Gaat alles goed met jou en Isa?
Het gaat goed hier, en Isa doet het ook goed! De nachten zijn wel zwaar, weinig slaap, maar zoals ik hier kan lezen is dat normaal. Verder leek ze gisteren en vandaag wat van slag mbt haar voedingsschema (regeldag dag 9 en/of 10?).
pi_76576594
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Wat ik me net nog afvroeg: hoe komt het dat bejaarden zonder gebit echt zo'n karakteristieke ingevallen mond hebben en baby's niet?
misschien omdat hun huid veel slapper is? zoiets

wat gaan jullie snel hier trouwens, boh
pi_76576610
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:

Maandag is de tweede meting door de fysio, als we dan nog onder de 110% zitten worden we niet ingestuurd.
Oh, wat spannend! Ik zat ook zo naar de afspraak van vandaag uit te kijken, en op te kijken. Ik was zo benieuwd naar zijn gewicht, maar ik was ook bang dat het niet helemaal goed zou zitten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_76576853
oh ik heb je volgens mij nog heul geen welkom geheten NieuweUser! Welkom jij en je meisje!
En met 10 dagen kan er idd goed een regeldag zijn

Claudia wat raar en naar toch die impertinente vragen
wij hadden ook zo'n invalsarts de eerste keer die zei van ohja ik zie het die voorkeur... heeeeeel duidelijk! ja ja ja. Goh wat een duidelijke voorkeur! naar rechts hè?
ehm... nee. naar links. Maar fijn dat het zo duidelijk was
Ging ze daarna de discussie aan dat het toch een voorkeur naar haar rechterkant is. Nou nee mevrouw ik kijk al zes weken naar mijn kind en ze kijkt al zes weken naar haar linkerkant dus t lijkt me dat het naar links is.
"weet je het zeker?" ... ja ik weet het zeker *grom*
en daarna zei ze ja ja ja ik kan de afplatting ook heel duidelijk zien aan haar voorhoofd! Ja ja ja. Twee duidelijk platte kanten aan het voorhoofd. ehm ja mevrouw, dat ís haar voorhoofd. Voorhoofdsbeentjes heet dat. (dat heb ik ook, een uitgesproken hoekig voorhoofd )
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76577087
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
wij hadden ook zo'n invalsarts de eerste keer die zei van ohja ik zie het die voorkeur... heeeeeel duidelijk! ja ja ja. Goh wat een duidelijke voorkeur! naar rechts hè?
ehm... nee. naar links. Maar fijn dat het zo duidelijk was

Ik hoop in ieder geval dat het allemaal meevalt, huup
  Moderator vrijdag 8 januari 2010 @ 20:18:21 #31
5428 crew  miss_sly
pi_76577153
Davinia, daar ben je dan eindelijk
Fijn dat het goed gaat. Is er al een foto waarop je je meisje kunnen bewonderen?

NieuweUser ook welkom

Bar, hoe bevalt je nieuwe baan?

huup, ik hoop dat het maandag onder de 110% zit!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:28:40 #32
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76577559
Miss-sly ik beantwoord je vraag even op het bankje.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76577781
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
oh ik heb je volgens mij nog heul geen welkom geheten NieuweUser! Welkom jij en je meisje!
Ik heb je komst ook helemaal gemist! Wat een mooie naam, Isa. Bij gebrek aan foto's kunnen we alleen iets over de naam zeggen, hè?
quote:
en daarna zei ze ja ja ja ik kan de afplatting ook heel duidelijk zien aan haar voorhoofd! Ja ja ja. Twee duidelijk platte kanten aan het voorhoofd. ehm ja mevrouw, dat ís haar voorhoofd. Voorhoofdsbeentjes heet dat. (dat heb ik ook, een uitgesproken hoekig voorhoofd )
Wat een muts. Bij Ivan zie je die voorhoofdsbeentjes trouwens ook héél duidelijk. Ik vind het vanuit een bepaalde hoek zelfs een beetje eng eruit zien.

Net als zijn fontanel, nu ik toch bezig ben. Ik zag er pas trouwens iets in kloppen. Ik kwam tot die ontdekking toen ik net met zijn vader aan de telefoon zat die in de supermarkt stond. (Die vindt het vreselijk om zulke dingen te horen als hij er niets mee kan.) Afijn, ik googelen. Het blijkt normaal te zijn, het is gewoon zijn hartslag en er lopen slagaderen in een hoofd. Bij het ene kindje zie je het kloppen duidelijker dan bij het andere kindje. (Dus ik snel weer bellen om te zeggen dat alles gewoon OK was met zijn zoon. )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:51:55 #34
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76578526
Hier gaat alles nog steeds lekker, vandaag even een kleine terugslag, niks was goed.
Alleen maar bij mama hangen dus dat maar toegestaan op de vrije dag

Wel heeft Roy al een tijdje 2 plekjes op zijn achterhoofd zitten, we houden het nu vet met babyolie, en het lijkt iets te verbeteren.
Over 14dagen moeten we toch weer langs de ha met Roy en dan mag hij gelijk ook even naar het hoofdje kijken.

En heb het idee dat Roy toe is aan meer dan alleen melk.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_76578739
Huup, hier een volwassene met een (beetje) scheef hoofd. Je ziet het niet heel duidelijk, alleen in de spiegel zie je dat mijn ogen niet echt gelijk zitten en de ene een stukje dichter zit dan de ander. Het was vroeger (lijnloos als baby van ong. 1of 2 jaar) wel anders en duidelijk te zien. En daar is nooit wat aan gedaan. Mijn ouders lieten me lekker op mijn buik en dus zijkant hoofd liggen. Ik zal straks eens kijken of ik een foto van toen en nu kan vinden en posten.
Overigens is deze post niet bedoeld om jouw (terechte) zorgen weg te nemen of zo hoor, want ik ken uiteraard de situatie van Amelie niet precies en ben geen dokter of zo... Maar meer als hart onder de riem!
pi_76578965
Lijnloos om heel eerlijk te zijn vind ik het juist een beetje een opbeurende post haha
het sterkt me in mijn idee dat zoiets nog heel erg weg kan trekken. Misschien niet helemaal, maar dat het wél verbeterd.
Moet wel zeggen dat Amélie's gezicht verder niet scheef is en haar oren ook op dezelfde plaats staan. Dat schijnt ook wel eens anders te zijn.

(overigens is mijn hoofd ook niet symmetrisch bedenk ik me nu. Mn ene oor zit wat hoger dan mn andere -handig met brillen...- en mn ene oog 'staat' ook wat anders in mn gezicht dan de andere. Maar mn hoofd zelf, de schedel zeg maar is wel rond verder.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76579559
Dat heb ik ook, huup.

Mijn zonnebril zit altijd scheef omdat mijn oren niet op dezelfde hoogte zitten.
pi_76580894
Scheve lijnloos vroeger:

Het is neit echt een beste foto, maar het idee is er denk ik wel. Er was volgens mij wel een betere foto, maar die kan ik zo snel niet vinden.
pi_76581283
ahja ik zie het Lijnloos. Nou moet ik wel zeggen dat het bij Amélie een tijdje terug ook zo was maar dat dat dus heel erg bijgetrokken is nu. Ze heeft niet meer 1 platte en 1 bolle kant aan haar hoofd maar de achterkant begint nu wel wat te platten, voornamelijk omdat ze nu meer plat op haar achterhoofd ligt.

Tip van de osteo daarover trouwens... --> ja, je kunt het hoofdje ook draaien hè!
ehm ja daar wilde ik nou juist eigenlijk wel ns vanaf zijn, dat insluipen in t kamertje en draaien steeds
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76582476
Denken ze nou echt dat je continue aan het hoofd van je baby gaat draaien Huup Dat is toch onbegonnen werk?

En die verhalen over cb's Vreselijk. Ik heb daarom ook nog niet doorgegeven dat ik per 1 februari zonder werk zit. Gewoon omdat ze dat helemaal niks aangaat vind ik dan
pi_76582581
oh ja dat is het standaard advies dat je krijgt hoor Stiemie. Hoofd terugdraaien
En bij kindjes zonder voorkeur werkt dat in principe ook tot op zekere hoogte (je blijft een mens en draaien in de slaap doen we allemaal natuurlijk...) maar bij kindjes met een sterke voorkeur schiet het geen hol op.
Amélie liet zich prima de andere kant opdraaien, geen enkel probleem en ze werd er ook niet wakker van. Alleen twee tellen later draaide ze zich wel weer automatisch terug
En zo blijf je dan maar bezig.

je wilt ook niet weten hoe vaak ik gehoord heb dat ik andersom moet verschonen en het bedje andersom moet opmaken en dan zal het vast allemaal goedkomen joh, maak je niet druk!
Lief bedoelt natuurlijk, maar als die voorkeur er écht inzit dan helpt dat gewoon niet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76582632
Ja wij kregen dat advies van "alles aan de andere kant doen" bij Linde ook, maar die had maar een hele lichte voorkeur en dan werkt dat ook wel... Maar ja bij een echte voorkeurshouding dus niet helaas.
pi_76582831
Stiemie, MOET je dat doorgeven dan? Ik vind dat inderdaad ook wel iets persoonlijks wat hun echt geen barst aan zou moeten gaan... of denk ik daar dan te simpel over?!

Huup, ik vind het ook wel raar als je dan inderdaad de hele tij dmoet gaan lopen checken en draaien... strajs moet je nog een soort van stopwatch bijhouden of met de kookwekker in de weer... Hopelijk trekt het straks bij Amelie ook goed weg en heeft ze er verder geen last van. Ik zal in elk geval voor jullie duimen voor maandag (toch?).

Oh en wat krijg je als je je kind net niet snel genoeg (naar haar mening, mijn kleine tiran) haar flesje geeft en haar nageltjes net iets te lang laat groeien?
Tadaa (en au trouwens ook):
pi_76582909
Ja ik begrijp de adviezen ook wel en idd bij het gros van de kindjes helpt dat prima. Het zijn ook niet de medici die erover doorgaan, zodra ik tegen de huisarts/fysio/wvk zei van ja dan kijkt ze naar de muur was het hun gelijk duidelijk. Het zijn meer de goedbedoelde adviezen van de omgeving.
Ik hoor ze bijna dagelijks en het komt mn neus uit hahaha.
Zelfde als over haar poepen. Sap geven ( ), buikje masseren, olie geven, en meer van dat. Ik hoor het bijna dagelijks en ik weet niet meer wat ik erop moet zeggen meestal bedank ik maar voor het advies en zeg dat ik het zal proberen maar das niet altijd genoeg. Wat ik zeg, het is allemaal heel lief en goed bedoelt maar je wordt er zo lam van.

Haha net als toen ik bij de Chinees werkte en voor de 800e keer die dag de sambalbij grap hoorde
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76582930
Lijnloos Echte meid heb je daar

ff een crosspost uit het bv-topic:
quote:
Hallo dames!

Ik val even binnen met een vraag. Lotte heeft sinds maandag beetje rare poep. Heel erg donkergroen, bijna bruin en superwaterig. Ik verschoon d'r altijd meteen nadat ze gepoept heeft en dan drupt het echt van d'r billetjes af. Het stinkt ook echt enorm. Geen zure bv-poep, maar echte stinkpoep. Ondanks het waterige, kost het d'r wel erg veel moeite om het eruit te krijgen. Meestal merk ik rond een uur of 4 's middags dat ze moet poepen, maar vaak komt het er pas om een uur of 8 uit.

Herkent iemand dit?
Lotte!
Noah!
pi_76582949
Nou bij de intake kwam ons werk wel ter sprake en toen wist ik dus al dat ik per februari werkloos zou zijn, maar heb dus niks gezegd...

Oei dat ziet er inderdaad erg pijnlijk uit... Esmee heeft ook wel eens 10 van die kleine scheermesjes, maar ik durf echt geen nageltjes meer te knippen (heb bij allebei mijn kinderen al eens in hun vinger geknipt )
pi_76582953
hahaha Lijnloos
tijd om de nageltjes te gaan vijlen

ik zit hier ook regelmatig onder de krasjes maar zo erg is het nog nooit geweest.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76582974
Géén idee Linda klinkt wel raar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76583017
Ah Huup echt eentje in de categorie sap dus

Witte lijst?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:40:53 #50
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_76583100
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Er zijn nauwelijks volwassen met afgeplatte hoofden omdat pas sinds het ruglig advies van het consultatieburo er zo'n explosieve toename is van de schevekoppiesparade.
Gelukkig hebben we het internet nog . . http://forums.craniology.org/index.php?showtopic=341

Als je ze echt wil vinden zijn er helaas zat te vinden. Volgens onze kinderarts bestond het vroeger ook niet, maar dat is dus gewoon gelul.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')