Het gaat goed hier, en Isa doet het ook goed! De nachten zijn wel zwaar, weinig slaap, maar zoals ik hier kan lezen is dat normaal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef Lijnloos het volgende:
NieuweUser, jij ook welkom hier! Gaat alles goed met jou en Isa?![]()
misschien omdat hun huid veel slapper is? zoietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:59 schreef Ssserpente het volgende:
Wat ik me net nog afvroeg: hoe komt het dat bejaarden zonder gebit echt zo'n karakteristieke ingevallen mond hebben en baby's niet?
Oh, wat spannend! Ik zat ook zo naar de afspraak van vandaag uit te kijken, en op te kijken. Ik was zo benieuwd naar zijn gewicht, maar ik was ook bang dat het niet helemaal goed zou zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef huuphuup het volgende:
Maandag is de tweede meting door de fysio, als we dan nog onder de 110% zitten worden we niet ingestuurd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
wij hadden ook zo'n invalsarts de eerste keer die zei van ohja ik zie het die voorkeur... heeeeeel duidelijk! ja ja ja. Goh wat een duidelijke voorkeur!naar rechts hè?
ehm... nee. naar links. Maar fijn dat het zo duidelijk was![]()
Ik heb je komst ook helemaal gemist!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:11 schreef huuphuup het volgende:
oh ik heb je volgens mij nog heul geen welkom geheten NieuweUser! Welkom jij en je meisje!![]()
Wat een muts. Bij Ivan zie je die voorhoofdsbeentjes trouwens ook héél duidelijk. Ik vind het vanuit een bepaalde hoek zelfs een beetje eng eruit zien.quote:en daarna zei ze ja ja ja ik kan de afplatting ook heel duidelijk zien aan haar voorhoofd! Ja ja ja. Twee duidelijk platte kanten aan het voorhoofd.ehm ja mevrouw, dat ís haar voorhoofd. Voorhoofdsbeentjes heet dat. (dat heb ik ook, een uitgesproken hoekig voorhoofd
)
quote:Hallo dames!
Ik val even binnen met een vraag. Lotte heeft sinds maandag beetje rare poep. Heel erg donkergroen, bijna bruin en superwaterig. Ik verschoon d'r altijd meteen nadat ze gepoept heeft en dan drupt het echt van d'r billetjes af. Het stinkt ook echt enorm. Geen zure bv-poep, maar echte stinkpoep. Ondanks het waterige, kost het d'r wel erg veel moeite om het eruit te krijgen. Meestal merk ik rond een uur of 4 's middags dat ze moet poepen, maar vaak komt het er pas om een uur of 8 uit.
Herkent iemand dit?
Gelukkig hebben we het internet nogquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Er zijn nauwelijks volwassen met afgeplatte hoofden omdat pas sinds het ruglig advies van het consultatieburo er zo'n explosieve toename is van de schevekoppiesparade.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |