Waarom zo lullig als ie gewoon zegt waar t op staat?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij te overtuigen hoor, zeker jij niet. Alleen mnkan dat
Vraag er dan ook niet om!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
OK!
* Flappekz heeft een kopper op t oog![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waarom zo lullig als ie gewoon zegt waar t op staat?
[..]
Vraag er dan ook niet om!
Ja maar dat "zeker jij niet" vind ik er niet bij passen. Hij probeert je gewoon te helpen!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook gewoon waar t op staat
waarom mag ie er dan niet om vragen? Ik heb ook wel eens wat op het oog en of ik het dan doe laat ik dan afhangen van wat er gezegd wordt..quote:
Das waar. Dan trek ik die uitspraak terug. Vind t wel raar maar goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:48 schreef MrMoon het volgende:
[..]
waarom mag ie er dan niet om vragen? Ik heb ook wel eens wat op het oog en of ik het dan doe laat ik dan afhangen van wat er gezegd wordt..
Bedankt voor het snelle antwoord. Vorig seizoen had ik veel geluk met de vorm van men spelers, dit seizoen is het al heel wat minder. En zou die vormen dus graag willen opkrikken, maar daar is dus weinig aan te doen.quote:
Dat is nou ook weer t andere uiterste.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef Flappekz het volgende:
Is ook goed joh, ik vraag al gewoon nix meer
hij kan toch gewoon alleen maar informatie willen inwinnen? Dan hoeft er niet perse wat mee te doen toch? en daarbij iets op het oog hebben betekend nog niet meteen dat ie em al gekocht heeft..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar dat "zeker jij niet" vind ik er niet bij passen. Hij probeert je gewoon te helpen!
Daarbij doe je vervolgens wat je zelf al zei eerder dus waarom vraag je t dan aan ons?
Het enige wat je kunt doen is algemeen trainen. Het is wel zo dat de vaardigheden van je spelers niet vooruit gaan en dat daarna (als je stopt met algemeen) de vormen weer gewoon kunnen dalen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef kristyle het volgende:
[..]
Bedankt voor het snelle antwoord. Vorig seizoen had ik veel geluk met de vorm van men spelers, dit seizoen is het al heel wat minder. En zou die vormen dus graag willen opkrikken, maar daar is dus weinig aan te doen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer t andere uiterste.
Weet je laat maar. Ga jij maar vragen en ik hou mn bek wel weer voorlopig hier.
Heb je gelijk in dat zei ik al in mn reactie naar jou net.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hij kan toch gewoon alleen maar informatie willen inwinnen? Dan hoeft er niet perse wat mee te doen toch? en daarbij iets op het oog hebben betekend nog niet meteen dat ie em al gekocht heeft..
Daarom heb ik t ook weg gehaaldquote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef MrMoon het volgende:
[..]sjongejonge.. man waar gaat dit nou over? dit is ook wel weer een uiterste
Dat doen ze veel in de hogere div's. Daar moet je wel omdat gewoon trainen t verschil niet meer maken kan maar de vorm wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef GotC het volgende:
Trainen veel mensen eigenlijk algemeen? Lijkt me zo'n nutteloze training?
Ik twijfel er aan. Ik heb nog toch geen echte trainees op dit moment. En het resultaat telt meer voor mij nu.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef GotC het volgende:
Trainen veel mensen eigenlijk algemeen? Lijkt me zo'n nutteloze training?
Altijd!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:30 schreef Psychonikeo het volgende:
ik zie dat het weer gezellig is hier
Daar moet je toch zoeen programma voor downloaden?quote:
quote:10. Roberto Belmonte
35 jaar en 7 dagen, TSI = 3 860
goed in vorm, conditie matig [Krachtig]
Conditie: matig Keepen: niet-bestaand
Positiespel: rampzalig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: wereldklasse Spelhervatting: magisch
Iemand een idee wat hij krijgt qua blessure?quote:badmuts-speler Martin Matsson kreeg geel na een zware overtreding. Roberto Belmonte, het ongelukkige slachtoffer, moest de wedstrijd staken.
moet je hier even kijken:quote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
[..]
Iemand een idee wat hij krijgt qua blessure?
Ja dat is duidelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
moet je hier even kijken:
http://www.hagonline.org/?id=22
quote:De blessure bij deze EventKey is minimaal 1 week en maximaal 8 weken,
quote:
dat zegt dan meer over je spelers dan over Vulliequote:Op zondag 10 januari 2010 21:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat the fuck doet Vullie in mn kleedkamer?![]()
4-0 gewonnen en koplopert!
Owjaquote:Op zondag 10 januari 2010 21:57 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat zegt dan meer over je spelers dan over Vullie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |