Done.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:49 schreef elby1988 het volgende:
Iemand moet btw de OP nog aanpassen. Iemand met een account?!
Was die van mij nog een koopje!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:54 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, ging uiteindelijk voor 2,9 Miljoen...
Geluk bestaat niet, alleen een gunstige samenloop van omstandighedenquote:
Dat ook jaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:46 schreef Angelob het volgende:
[..]
Geluk bestaat niet, alleen een gunstige samenloop van omstandigheden![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:40 schreef Angelob het volgende:
1. Lester Schmelzer (272961579)
Nederland 17 jaar en 2 dagen, volgende verjaardag: 30-04-2010
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider.
Eigenaar: Ajax Rotterdam (sinds 10-01-2010)
Total Skill Index (TSI): 4 400
Loon: 2 950 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: goed
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: redelijk
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig
Heb m net uit mn jeugd gehaald.. Speler is zelfs bijna uitstekend. 7.79 volgens hottrick.
Een echte counteraar houdt vervolgens ook gewoon de 'nul'quote:
Hij gaat 'm zelf optrainen als ik het goed heb begrepen. Ook erg leuk natuurlijk, want (even afkloppen) ernstige blessures/ongemakken uitgezonderd kan het bijna niet anders dan dat deze de U20 gaat halenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
Dat wordt lekker vangen, angelob!
Ook zeer mooi om eens mee te maken uiteraard.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij gaat 'm zelf optrainen als ik het goed heb begrepen. Ook erg leuk natuurlijk, want (even afkloppen) ernstige blessures/ongemakken uitgezonderd kan het bijna niet anders dan dat deze de U20 gaat halen
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hij gaat 'm zelf optrainen als ik het goed heb begrepen. Ook erg leuk natuurlijk, want (even afkloppen) ernstige blessures/ongemakken uitgezonderd kan het bijna niet anders dan dat deze de U20 gaat halen
Hou ons maar op de hoogte! Ik ben iig wel benieuwd of ie t haalt of niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:29 schreef Angelob het volgende:
[..]
Klopt helemaal, heb nog nooit een international gehad. Dus is wel leuk als er een speler uit nota bene je eigen jeugd dat zou kunnen halen. Heb ook meteen 10 fysio's aangenomen
Ik ben dan ook geen echte counteraar.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Een echte counteraar houdt vervolgens ook gewoon de 'nul'
2x 5-2-3 PIC-counter spelen i.v.m. training jeugd, 2x 2-0 winnen, that's the way, a-ha a-ha, we like it, a-ha a-ha![]()
Oja, en Danny Hof popt op z'n 17j0d naar Goed ScorenMaandag/dinsdag nog een oefenpotje en daarna maar eens kijken of ik 'm woensdag in de beker kan gebruiken als trainee of nog een weekje (of meer) laat zitten in de jeugd.
[..]
Hm ik zou het bijna overwegen in mn kansloze pot vanavond. Ware het niet dat zijn vleugelaanvallen over mijn vleugeldef gaat (ik probeer het eens zonder vleugeldef, aangezien daar minder kansen overheen gaan) en mijn CD slechts twee sublevels hoger isd an zijn CA. En mijn aanval onder zijn def zit.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen echte counteraar.
Maar ik heb wel gemerkt, dat je met counter heel erg sterk kunt zijn in de nieuwe ME. Je hebt namelijk 3 verschillende mogelijkheden om kansen te krijgen:
1) Je eigen kansen.
2) Je counterkansen.
3) De random kansen.
Top! Misschien dat ik daarom vorige week gewonnen heb.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook geen echte counteraar.
Maar ik heb wel gemerkt, dat je met counter heel erg sterk kunt zijn in de nieuwe ME. Je hebt namelijk 3 verschillende mogelijkheden om kansen te krijgen:
1) Je eigen kansen.
2) Je counterkansen.
3) De random kansen.
Kan. Je hebt namelijk maar 1 counter gekregen. In de oude ME bleef het daar dan bij, maar nu heb je ook nog 2 van je (waarschijnlijk) eigen kansen afgemaakt.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Misschien dat ik daarom vorige week gewonnen heb.
Dan kan het een leuk seizoen worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kan. Je hebt namelijk maar 1 counter gekregen. In de oude ME bleef het daar dan bij, maar nu heb je ook nog 2 van je (waarschijnlijk) eigen kansen afgemaakt.
Met de oude ME was het of 1-1 gebleven, of hij had nog 2 extra kansen gekregen om er 2-1 (of meer) van te maken.
Als je hem niet verdedigend zet onvoorspelbaar!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef Flappekz het volgende:
Wat voor spec is fijner voor een spits: Snel, Koppen, Onvoorspelbaar of Technisch
Wel leuk dat je dat zo zegt, die vind ik persoonlijk het minst aantrekkelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Als je hem niet verdedigend zet onvoorspelbaar!
Dan echt onvoorspelbaar! Dat is imo de beste als je een spits wil die veel scored!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wel leuk dat je dat zo zegt, die vind ik persoonlijk het minst aantrekkelijk
Het gaat idd om een gewone spits, geen tdfw
Met onvoorspelbaar geeft de spits toch juist goede passes? Ipv zelf meer te scoren?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan echt onvoorspelbaar! Dat is imo de beste als je een spits wil die veel scored!
Huh? Koppen en Snel doen mij echt veel meer eigenlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan echt onvoorspelbaar! Dat is imo de beste als je een spits wil die veel scored!
Ik zou niet zo snel snel (quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Koppen en Snel doen mij echt veel meer eigenlijk
In mijn ervaring scoorde mn onvoorstelbaar spits 10x meer dan een andere.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Met onvoorspelbaar geeft de spits toch juist goede passes? Ipv zelf meer te scoren?
Mij dus niet uit ervaring.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Huh? Koppen en Snel doen mij echt veel meer eigenlijk
Gewoon voor onvoorspelbaar gaan en t liefst met heul hoog spelhervatten!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel snel () uitkiezen voor je spits, eerder voor mn wingers.
Dit dus..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onvoorspelbaar. Punt.
Een spits heeft eigenlijk niet aan koppen. Daar heeft die alleen iets als er een SH is.
Aan snel heeft die ook niets, dat is tegen te houden door een snelle def.
Onvoorspelbaar is het beste, is niet te stoppen en kan kansen creëren. Net wat je wilt.
Ik heb altijd al een zwak gehad voor koppen, zeker aangezien ik ook een SH hebquote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef RealBizkit666 het volgende:
Onvoorspelbaar. Punt.
Een spits heeft eigenlijk niet aan koppen. Daar heeft die alleen iets als er een SH is.
Aan snel heeft die ook niets, dat is tegen te houden door een snelle def.
Onvoorspelbaar is het beste, is niet te stoppen en kan kansen creëren. Net wat je wilt.
ik probeerde er altijd voor te zorgen dat ik zowel onvoorspelbaar als koppen had als spitsquote:Op zondag 10 januari 2010 18:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik heb altijd al een zwak gehad voor koppen, zeker aangezien ik ook een SH heb
Nieuwe trainee, gezien ik er 1 morgen verkoopquote:Nelu Cretu [playerid=267912737]
17 jaar en 66 dagen, volgende verjaardag: 25-02-2010
Geboren in: România
redelijk in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Eigenaar: Filleadh Mor (sinds 10-01-2010 (2/41), )
Total Skill Index (TSI): 1 270
Loon: 708 ¤ (590 ¤) /week inclusief 20% bonus 11 328 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: uitstekend Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Dan moet je het 'zwak' maar even uit je hoofd zetten.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En waarom dan wel?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je het 'zwak' maar even uit je hoofd zetten.
Als koekje er al mee komt zou ik maar gewoon voor een onvoorspelbare gaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wow!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Nieuwe trainee, gezien ik er 1 morgen verkoopGekocht voor 325.000, transfervergelijking +- 690.000
Wat heeft dat met mn zwak te maken?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hoeveel koppers heb je nu in je team?
Niets. Maar ik wil je er van overtuigen dat onvoorspelbaar beter is dan koppen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met mn zwak te maken?
Tsja, ik wil m gewoon optrainen en verkopen (tenzij hij m'n nieuwe Kotsbek wordtquote:Op zondag 10 januari 2010 18:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als koekje er al mee komt zou ik maar gewoon voor een onvoorspelbare gaan.
[..]
Wow!![]()
Jammer van zn slecht passen maar verders erg lekker! Dat die zo goedkoop zijn trouwens.
Niemand hoeft mij te overtuigen hoor, zeker jij niet. Alleen mnquote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Niets. Maar ik wil je er van overtuigen dat onvoorspelbaar beter is dan koppen.
Bij deze overtuig ik je ervan dat onvoorspelbaar geen haar beter is dan koppen!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Niemand hoeft mij te overtuigen hoor, zeker jij niet. Alleen mnkan dat
OK!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Bij deze overtuig ik je ervan dat onvoorspelbaar geen haar beter is dan koppen!
Maakt geen zak uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef kristyle het volgende:
Als je een speler 2x per week een wedstrijd laat spelen, is er dan meer kans op een vorm stijging, daling of maakt het niets uit qua vorm?
2-6 Verloren, logisch achteraf gezien. De tegenstander overklaste me op alle fronten, terwijl ik hoopte het balbezit te hebben, maar zelfs dat lukte niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |