Wat vaag! Mag ik dit ook op een andere site plaatsen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Eerst dit, en toen kreeg iemand een allergische reactie op hun concealer (oude sample van hetzelfde product gaf geen reactie) en na 4 keer te mailen en een bericht op Facebookkreeg ze eindelijk reactie. Na wat heen en weer gemail kreeg ze een mail terug van ene Jennifer die op z'n zachtst gezegd niet erg beleefd was en het kwam erop neer dat het onmogelijk zou zijn dat er iets in de concealer zat en dat het aan haar zelf lag. En dermatologen zijn zogenaamd zakkenvullers.
Iets later bleek dat er nog minstens 4 anderen ook een allergische reactie kregen op recent gekochte producten van EM.
Tuurlijkquote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat vaag! Mag ik dit ook op een andere site plaatsen?
Hoeveel kreeg ze betaald om dat te schrijven?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Maaiks het volgende:
Ik heb eens op misslipgloss.nl gelezen dat die echt fijn zijn!
Niks, soms krijgt ze alleen wat opgestuurd om te reviewen maar ze schrijft niks positiefs als ze er niet achter staat hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoeveel kreeg ze betaald om dat te schrijven?
En dat weet je omdat...? Heb je de bedragen gezien waar het om gaat? Dat is geen 'leuk zakcentje' meer, dat is gewoon een serieus bedrijf geworden!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:04 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Niks, soms krijgt ze alleen wat opgestuurd om te reviewen maar ze schrijft niks positiefs als ze er niet achter staat hoor.
Ja, die heeft er een bedrijf van gemaakt en wil het na haar studie 'fulltime' gaan doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:42 schreef P.F het volgende:
Ik zal even navragen of masha ook betaald krijgt!
Dat weet ik omdat ik die site technisch onderhoud en Cynthia dus regelmatig spreek. Het enige waarvoor ze betaald krijgt is de advertenties en advertorials. Ik wil het wel even navragen voor je hoor, als je het alsnog niet gelooft. Er zijn namelijk toch echt mensen die dit oprecht als hobby doen en er niet zoveel mogelijk geld uit willen halen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Burdie het volgende:
[..]
En dat weet je omdat...? Heb je de bedragen gezien waar het om gaat? Dat is geen 'leuk zakcentje' meer, dat is gewoon een serieus bedrijf geworden!
Wie zegt dat ik bevooroordeeld ben? Ik geloof haar gewoon als zij zegt dat ze niet betaald wordt indien ze positieve reviews schrijft. Er zijn zat eerlijke negatieve reviews te vinden van producten die ze heeft gereviewed hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef P.F het volgende:
Is niet echt in je voordeel om bevooroordeeld te zijn, ooit komen mensen er wel achter?
Oooo nee sorry!! Ik had het over beautyblogs in het algemeen! Niet over jou!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik bevooroordeeld ben? Ik geloof haar gewoon als zij zegt dat ze niet betaald wordt indien ze positieve reviews schrijft. Er zijn zat negatieve reviews te vinden van producten die ze heeft gereviewed hoor.
Ooh haha, nevermind thenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef P.F het volgende:
[..]
Oooo nee sorry!! Ik had het over beautyblogs in het algemeen! Niet over jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |