Ik gelóófde heus wel dat het daar was, ik was dr alleen nog nooit geweest omdat ik niks te zoeken heb in die parkeergaragequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat zei ik je toch. Maar mij geleuve.... neeeeeeej.![]()
De openingstijden zijn van 1400 tot 16 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent stoerrrr.![]()
Heb je gezien dat in de nieuwe Elementen SC al een aantal mensen zeggen dat het met de sneeuw wel mee zal vallen?
Hebben we nu al contact gehad met DTH trouwens? Want anders zou ik er wel voor pleiten om daar rond 1 uur aan te komen als dat mag. Kunnen we ook op tijd naar huis, als het 's avonds flink eruit gaat vallen.
Nou, ik weet het niet hoor, maar jullie lezen echt iets heel anders dan dat ik bedoelde hierbovenquote:
Maar nu ben je er geweest.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik gelóófde heus wel dat het daar was, ik was dr alleen nog nooit geweest omdat ik niks te zoeken heb in die parkeergarage
Ik durf t bijna niet te zeggen maar hier sneeuwt het dus echtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Harajuku. het volgende:
Haaaaaaaallo.
Is het weer al beter daar?
Als jij het vervelend vindt om weer contact op te nemen wil ik best bellen hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:34 schreef Greys het volgende:
[..]
De openingstijden zijn van 1400 tot 16 uur.
Als jullie echt aangepaste openingstijden wensen voor ons dan bellen jullie zelf maar
Of ben ik dan heel hard? Want ik wil daar niet te boek staan als 'dat stel zeikerds'.
[..]
Nou, ik weet het niet hoor, maar jullie lezen echt iets heel anders dan dat ik bedoelde hierboven
Ik had er eenen een
bij staan, ik heb geen seconde gedacht dat het hier zoals in dat bericht gaat worden ofzo hoor. Echt echt echt écht niet. Ook al ben ik dan een watje
Als het zelfs dáár begint te sneeuwenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik durf t bijna niet te zeggen maar hier sneeuwt het dus echt
Had ik gelezen. Jammer joh, maar fotoshoot is ook leuk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Ynske het volgende:
heeft iemand een linkje naar de wiki van t leesclubje?
@cat, had je gelezen dat ik morgen helemaal niet meega?
Mac dan? DTH zijn we pas 14u welkom?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als jij het vervelend vindt om weer contact op te nemen wil ik best bellen hoor.![]()
Kan me niet voorstellen dat ze ons als zeikerts zullen zien en als het echt niet kan kunnen ze me dat gewoon zeggen. Maar met deze omstandigheden hebben ze er hopelijk wat begrip voor.
Wie is er vóór een DTH aankomsttijd van 13.00 uur? *steekt hand op*
Deze storm zou voor de verandering in het zuiden beginnen ipv het noorden. Dat het nog maar effe wacht, ik moet dadelijk richting zuiden voor mijn kattevoer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het zelfs dáár begint te sneeuwen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Als het zelfs dáár begint te sneeuwen
Ik bedoel: 12.00 uur in de Mac, 13.00 uur in DTH. Zodat we desnoods na 2 uur wegkunnen als de lucht erg grijs wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mac dan? DTH zijn we pas 14u welkom?
Oh op die manier. Nee ik vind het prima hoor, 13u bij DTH!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik bedoel: 12.00 uur in de Mac, 13.00 uur in DTH. Zodat we desnoods na 2 uur wegkunnen als de lucht erg grijs wordt.
Als we om 14.00 uur naar DTH gaan dan zouden we- als alles tegenzit- misschien maar een uurtje kunnen blijven als het weer verslechtert.
Maar als we dus een uur voor openingstijd naar DTH zouden willen dan moet ik natuurlijk even bellen om te vragen of dat mag. Dusch... willen we dat of maakt een uurtje later daar aankomen ons niet uit?
Tot dusver lijkt het mij nog te doen. Maar ik spreek dus alleen voor mezelf.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag sneeuwen, maar niet heel veel. ongeveer 1 cm sneeuwval per 3 uur.
In het oosten en het noorden kan het echter 's avonds nog wel eens wat harder gaan spoken.
Het grote nadeel bij autorijden is dat het gaat waaien, waardoor sneeuw horizontaal langs je scherm jaagt. Dit verminderd je zicht. Bovendien kunnen er sneeuwduinen ontstaan, wat voor problemen kan zorgen.
Een heel zinnig antwoord is er dus niet op te geven, maar rijd gewoon voorzichtig
Mijn eerste film op dvd, wat was die slecht zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |