Foto's van een worstje tussen de ritsquote:
De rits ging idd op zo'n manier dicht, maar ik mijn schreeuw was wel iets mannelijker.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:36 schreef Walter81 het volgende:
Je bedoelt zoiets als op 0:45?
Ik heb het ook wel eens, maar dan meestal met m'n t-shirt
Ja leedvermaak doet het altijd goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Foto's van een worstje tussen de ritsAUW
Da's waar. Maar aangezien ik het bijna een keer gehad heb...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:58 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja leedvermaak doet het altijd goed.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Da's waar. Maar aangezien ik het bijna een keer gehad heb...
Echte mannen kunnen richtenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Echte mannen plassen niet maar 'wassen hun handen'.
Ik huil niet snel, maar ik denk dan wel hoorquote:
Aah, daar kan ik niet tegen hoor als jij gaat huilen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik huil niet snel, maar ik denk dan wel hoor
Haha. Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Aah, daar kan ik niet tegen hoor als jij gaat huilen.
Da's wel herkenbaar ja, als je iets leest dat je het dan voelt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha. Ik ook niet hoor![]()
En toen ik de TT zag toen voelde ik het al zeg maar
Heb ik niet vaak, maar met dat...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's wel herkenbaar ja, als je iets leest dat je het dan voelt.
TS draagt waarschijnlijk zo'n slip met een gat er in waar je doorheen kunt pissenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:21 schreef nuget het volgende:
heb je nooit een boxer aan ofzo... hoe de fuck krijg je nou weer je leuter tussen je rits
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |