echte bazen lopen in een trainingsbroekquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ten eerste. Rits? bazenbroeken hebben knopen.
dat kwam later ook bij mij op...quote:Ten tweede. Je staat 10min. te kletsen in de wc met iemand terwijl je lul vastzit?
sociaal gedrag heet dat, je bent van een programmeur?quote:ten derde. je kletst in de wc?
i knowquote:ten vierde. sukkel.
Gewoon een 'lulverhaal' om te verklaren dat een vreemde kerel een kusje gaf op zijn plasserquote:
TS is Kelly.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Ten tweede. Je staat 10min. te kletsen in de wc met iemand terwijl je lul vastzit?
ten derde. je kletst in de wc?
ten vierde. sukkel.
Of erin beet, dat daarom een stukje eraf is.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon een 'lulverhaal' om te verklaren dat een vreemde kerel een kusje gaf op zijn plasser
Knoop in je lul.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:24 schreef 2NutZ het volgende:
Opzich kan ik met al je antwoorden meegaan ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:26 schreef Pakspul het volgende:
[..]
echte bazen lopen in een trainingsbroek
[..]
dat kwam later ook bij mij op...
[..]
sociaal gedrag heet dat, je bent van een programmeur?
[..]
i know
Hoax!! pics!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:28 schreef Bootje84 het volgende:
Hoax. De lul van TS red niet eens de bovenste knoop, laat staan zijn rits..
Topic boi.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:32 schreef Singleyouteaare het volgende:
Verkapte kijk-mijn-lul-eens-groot-genoeg-zijn-om-uit-de-rits-te-hangen post
Of gaan zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef Oorbeer het volgende:
Echte mannen laten hun broek helemaal zakken tijdens 't plassen.
Mietje.
Waarom dat doen als het ook makkelijk kan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:33 schreef Oorbeer het volgende:
Echte mannen laten hun broek helemaal zakken tijdens 't plassen.
Mietje.
Komt de Fok! nieuwscrew nu bij mij langs voor een interview?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Djeez het volgende:
Tvp. Leuterongelukjes doen het altijd goed op de FP
Omdat 't kanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Waarom dat doen als het ook makkelijk kan?
Plas jij ook wel eens staand met de broek op half 7 dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef Oorbeer het volgende:
[..]
Omdat 't kan![]()
Lijkt me grappig als iemand dat in zo'n openbare wc doet (met 't uitgaan ofzo). Sta je daar in je blote bips
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |