Goed gedaan Tongquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef tong80 het volgende:
Geen gaatjes
Man man man wat is het koud. Ik had beter naar ole moeten luisteren.
Het wordt morgen verplicht EK allround kijken volgens mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:39 schreef tong80 het volgende:
Geen gaatjes
Man man man wat is het koud. Ik had beter naar ole moeten luisteren.
Justin wordt morgen 8quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Het wordt morgen verplicht EK allround kijken volgens mij.
Dat is geen opgaafquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Het wordt morgen verplicht EK allround kijken volgens mij.
ziet er prima uit, Passie !quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef pascalheister het volgende:
ff een cross post
Show je keuken #2
mooie keukenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:32 schreef pascalheister het volgende:
ff een cross post
Show je keuken #2
Ik heb morgenmiddag een verjaardag in Wijchen en morgenavond eentje in Utrechtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:54 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ziet er prima uit, Passie !
Iedereen al boodschappen gedaan voor de Hel van 2010 ?
met het EK op de buis ?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:32 schreef borisz het volgende:
Ben maar aan het wetenschappelijke leesvoer begonnen. Perfect studieweer
nou ik moet nog even zien hoe noodweer het gaat worden, voor het grootste deel van het land valt de sneeuw wel meequote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:31 schreef Bjoro het volgende:
Zo ff boodschappen doen voor 2 weken, je weet immer nooit hoelang het noodweer aanhoudt
Vanmiddag tennistoernooitje van de voetbal....altijd gezellig denk ik !
12 uurquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
met het EK op de buis ?
Hoe laat begint dat eigenlijk ?
hier sneeuwt het echt heeeeeeeeeel lichtjes, kortom het moet nog een maand zo doorgaan wil er een pak van 10cm blijven liggen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:39 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
nou ik moet nog even zien hoe noodweer het gaat worden, voor het grootste deel van het land valt de sneeuw wel mee
tis goed begonnen voor de meidenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:44 schreef borisz het volgende:
[..]
12 uur. Anderhalf uur studie erop zitten is een goede smoes om zo EK te kijken
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |