Ik moet morgen ochtend en middag ook een stuk rijden , ik gok erop dat het allemaal wel mee gaat vallenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
En de lapo waarmee ik meteen het topic dichtgooide:
Mag ik even wat vragen?
Hier zitten de 'kenners'Dus ik gooi het even in de groep.
We willen morgen met een flink aantal mensen van F&F naar Aarle-Rixtel, naar Dierenthuis.
Maar sommigen moeten daarvoor 2 uur rijden. Verstandig morgen?
De weerberichten spreken elkaar zo tegen, want het KNMI heeft het slechts over 'lichte tot matige sneeuw', maar andere berichten hebben het weer over wind en echt heel vervelend weer.
Of zal het allemaal wel meevallen?
Levert alleen maar problemen op, heb wel weer genoeg sneeuw gezien deze winterquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik hoop zo dat het gigantisch gaat sneeuwen dit weekend . Half metertje voor mijn deur
Ik twijfel ook nog... ik hoef niet perse weg... al is het wel leuk... maar jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
En de lapo waarmee ik meteen het topic dichtgooide:
Mag ik even wat vragen?
Hier zitten de 'kenners'Dus ik gooi het even in de groep.
We willen morgen met een flink aantal mensen van F&F naar Aarle-Rixtel, naar Dierenthuis.
Maar sommigen moeten daarvoor 2 uur rijden. Verstandig morgen?
De weerberichten spreken elkaar zo tegen, want het KNMI heeft het slechts over 'lichte tot matige sneeuw', maar andere berichten hebben het weer over wind en echt heel vervelend weer.
Of zal het allemaal wel meevallen?
Dit zijn de beste winters, koud en soms lekker vuil winterweerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:21 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Levert alleen maar problemen op, heb wel weer genoeg sneeuw gezien deze winter
Gemiddeld de meeste lijntjes onder de nul.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef lithoijen het volgende:
De nieuwe pluim ziet er toch heel wat minder uit:
[ afbeelding ]
eenmaligquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef lithoijen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef lithoijen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga morgen toch ff een stukje wandelen denk ikquote:
Het gaat de hele dag sneeuwen, maar niet heel veel. ongeveer 1 cm sneeuwval per 3 uur.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:25 schreef Cat22 het volgende:
*is benieuwd of iemand een zinnig antwoord kan geven op de vraag van Greys*
* wil namelijk ook naar de beestjes*
Thanks! We twijfelen nog even door met ons clubje, verzamelen informatie en hakken morgenvroeg de knoop door.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef opinionr het volgende:
[..]
Het gaat de hele dag sneeuwen, maar niet heel veel. ongeveer 1 cm sneeuwval per 3 uur.
In het oosten en het noorden kan het echter 's avonds nog wel eens wat harder gaan spoken.
Het grote nadeel bij autorijden is dat het gaat waaien, waardoor sneeuw horizontaal langs je scherm jaagt. Dit verminderd je zicht. Bovendien kunnen er sneeuwduinen ontstaan, wat voor problemen kan zorgen.
Een heel zinnig antwoord is er dus niet op te geven, maar rijd gewoon voorzichtig
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
Nou Daisy, ik ga zo even boodschappen doen.
Wat waxinelichtjes, paar extra dekens en extra eten.
Ik verwacht je morgenavond.
Ik ben voorbereid:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:44 schreef Fredo55 het volgende:
Nou Daisy, ik ga zo even boodschappen doen.
Wat waxinelichtjes, paar extra dekens en extra eten.
Ik verwacht je morgenavond.
Waarom nou altijd het noorden, alsof hun niet genoeg hebben gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:37 schreef opinionr het volgende:
[..]
In het oosten en het noorden kan het echter 's avonds nog wel eens wat harder gaan spoken.
Die van het KNMI ziet er toch wat anders uit:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:23 schreef lithoijen het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |