FF uurtje nog niet hoor moet nog ff naar mijn werk ploeterenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En Daisy is Duitsland al helemaal voorbij/uit?
Hier in Bleiswijk harde wind en lichte sneeuw.
Ik hoop echt op veel meer stiekem, om de beslissing om alles af te zeggen vandaag goed te praten
Dat is wel heel onwerkelijk.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:44 schreef dramatiek het volgende:
de wind trekt goed aan. Het gaat zo loos hier...ik voel het aan...euh mijn water...
vreemde zwiep naar huit zuiden op dit beeld..
http://www.weer.nl/nl/home/weer/neerslagradar/nederland.html
Ik weet niet waar je zit in Zuid-Holland, maar in Spijkenisse sneeuwt het al 3.5 uur.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:50 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik klaag het KNMI aan als ik hier in zuid/Holland geen sneeuw zie vandaag. En daar ziet het er wel naar uit afgaande van die actuele radar beelden.
Ik zit in Zuid-Holland (vlakbij Rotterdam) en heb al zeker een uur sneeuwquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:50 schreef NoShitSherlock het volgende:
Ik klaag het KNMI aan als ik hier in zuid/Holland geen sneeuw zie vandaag. En daar ziet het er wel naar uit afgaande van die actuele radar beelden.
Hier bij Breda al vanaf een uur of 9 vanochtend, het is alleen van dat poeier dat nauwelijks de gaten (die door geparkeerde auto's in de vorige sneeuwlaag waren achtergelaten) kan opvullenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:50 schreef junkiexp het volgende:
Hier in de stad sneeuwt het al een uur lichtjes.
Ja klein beetje poeierquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:52 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je zit in Zuid-Holland, maar in Spijkenisse sneeuwt het al 3.5 uur.
Ja hier dus ook maar dat noem ik geen sneeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit in Zuid-Holland (vlakbij Rotterdam) en heb al zeker een uur sneeuw
Lichte sneeuw, maar het is sneeuw!
Ik ben niet van de sfeer, Meer van de keiharde centimetersquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Er lag hier aardig wat sneeuw nog, dus het is vooral sfeer.
die komt de 22equote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef yvonne het volgende:
JA! Ik heb nu een uur met die hond gelopen al wachtend op dat ijzige weer, het sneeuwmiezerd, er staat een briesje en ik zweet me kapot, HALLO< wanneer komt die hel en verdoemenis?!
Ik w'ist het, weer in zo'n kutwaarschuwing getrapt!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef yvonne het volgende:
JA! Ik heb nu een uur met die hond gelopen al wachtend op dat ijzige weer, het sneeuwmiezerd, er staat een briesje en ik zweet me kapot, HALLO< wanneer komt die hel en verdoemenis?!
NOGMAALS!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:03 schreef yvonne het volgende:
Dat was kort samengevat zijn live bericht van 10 minuten geleden!quote:Later vanmiddag gaat het los, licht, matig, mogelijk af en toe zwaar. Thuisblijven is advies. Windkracht 9 op de Wadden.
-1000 gradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die komt de 22e
[ afbeelding ]
zelfs de natuurkundige wetten worden overruled
Ja, die onzin is de hele ochtend al aan de gangquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef fratsman het volgende:
Hier in Venlo is het begonnen. Flinke wind in combinatie met die fijne stuifsneeuw.
In Friesland misschien ja, niet in Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
NOGMAALS!
Piet.P zei het net ook nog op de Radio!
[..]
Dat was kort samengevat zijn live bericht van 10 minuten geleden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |