SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt echt fokking ja, is het al.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef JDude het volgende:
Ik hoorde net zo'n klep hier (omg. Breda) in de schoorsteen herrie maken, en dat doet'ie alleen bij een windkrachtje of 5, dus het begint inderdaad aardig te waaien. Merkte 't straks al met terugfietsen, heel fijn die kou recht in je gezicht.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windmeter gaat weer los naar een klein dagje stil te hebben gelegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Na een dagjequote:
Gaaf plaatje waarop ook goed te zien is dat het Markermeer bijna dichtgevroren is en in het IJsselmeer ook een flinke plak ijs ligt.quote:
De satellietfoto is van vanochtend, bij deze een iets grotere (uitgeknipte) versie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef JohnLocke het volgende:
Inmiddels zijn die toch al helemaal dicht?
-15 hoeft het ook alweer niet te worden, is een beetje koud op de fietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
Pluim is nu wel een stuk minder aan het worden hoor....
Ik weet het, warm is anders, maar de kans op temperaturen van -10/-15 lijkt minder te worden.
[ afbeelding ]
Eens, al is de onzekerheid na donderdag wel groot. Voor die tijd is er nog van alles mogelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
Ik weet het, warm is anders, maar de kans op temperaturen van -10/-15 lijkt minder te worden.
[ afbeelding ]
Ach, gister was tie geweldig en de dag ervoor iets minder. Het wordt weer kouder na het weekend en blijkbaar hebben de modellen veel moeite om te bepalen hoe koud het gaat worden:)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |