SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt echt fokking ja, is het al.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef JDude het volgende:
Ik hoorde net zo'n klep hier (omg. Breda) in de schoorsteen herrie maken, en dat doet'ie alleen bij een windkrachtje of 5, dus het begint inderdaad aardig te waaien. Merkte 't straks al met terugfietsen, heel fijn die kou recht in je gezicht.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Windmeter gaat weer los naar een klein dagje stil te hebben gelegen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Na een dagjequote:
Gaaf plaatje waarop ook goed te zien is dat het Markermeer bijna dichtgevroren is en in het IJsselmeer ook een flinke plak ijs ligt.quote:
De satellietfoto is van vanochtend, bij deze een iets grotere (uitgeknipte) versie:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:47 schreef JohnLocke het volgende:
Inmiddels zijn die toch al helemaal dicht?
-15 hoeft het ook alweer niet te worden, is een beetje koud op de fietsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
Pluim is nu wel een stuk minder aan het worden hoor....
Ik weet het, warm is anders, maar de kans op temperaturen van -10/-15 lijkt minder te worden.
[ afbeelding ]
Eens, al is de onzekerheid na donderdag wel groot. Voor die tijd is er nog van alles mogelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
Ik weet het, warm is anders, maar de kans op temperaturen van -10/-15 lijkt minder te worden.
[ afbeelding ]
Ach, gister was tie geweldig en de dag ervoor iets minder. Het wordt weer kouder na het weekend en blijkbaar hebben de modellen veel moeite om te bepalen hoe koud het gaat worden:)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:01 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het lijntje goed wil zien moet je even naar de duitse radar kijken, die vangt sneeuw namelijk wel goed op:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:53 schreef marcel-o het volgende:
Op meteox is al te zien dat er een buienlijn ontstaat
we zullen zien C.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:12 schreef Arcee het volgende:
Vanwaar al die ophef over de sneeuw van morgen als er maar een armzalige 5 tot hooguit 10cm wordt voorspeld?:')
Tja, als je daar kijkt lijkt het naar het noord-oosten van Duitsland weg te trekken..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:27 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Als je het lijntje goed wil zien moet je even naar de duitse radar kijken, die vangt sneeuw namelijk wel goed op:
http://www.niederschlagsradar.de/
Omdat het hard gaat waaien uit het oosten. Harde wind uit het oosten is altijd bijzonder.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:12 schreef Arcee het volgende:
Vanwaar al die ophef over de sneeuw van morgen als er maar een armzalige 5 tot hooguit 10cm wordt voorspeld?:')
quote:
Die vijver aan de N224?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:28 schreef superworm het volgende:
Hier (Woudenberg) waait het ook behoorlijk. Ik had het plan opgevat om samen met wat anderen met sneeuwscheppen en bezems de vijver waar iedereen hier op schaatst sneeuwvrij te maken. Hoewel het schuiven zelf je wel warm houdt, is er hier ook al een erg snijdende wind.
Je kan ook barbecue'en als het vijf graden vriest, hoor. Gewoon een jas aantrekken en dicht bij de gloeiende kolen blijven zitten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:18 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Als dat ding nu ff doortikt tot +20 dan kan ik morgen lekker BBQ''en
Dat is wel heel wat meer dan Meteox aangeeft.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:45 schreef i2Them2 het volgende:
Radar van dit moment:
[ afbeelding ]
Hier trouwens maar weinig wind.
Ziet er veelbelovend uit !quote:Op zaterdag 9 januari 2010 02:49 schreef Oom_Agent het volgende:
Het begint nu toch wel wat te intensiveren.
Boven het Roergebied zie ik dat er een oog gevormd wordt. The Day After Tomorrow komt uit!!!EINZquote:Op zaterdag 9 januari 2010 04:10 schreef horned_reaper het volgende:
Dat is een behoorlijke storing die op ons af komt !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |