-1000 gradenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef marcel-o het volgende:
[..]
die komt de 22e
[ afbeelding ]
zelfs de natuurkundige wetten worden overruled
Ja, die onzin is de hele ochtend al aan de gangquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef fratsman het volgende:
Hier in Venlo is het begonnen. Flinke wind in combinatie met die fijne stuifsneeuw.
In Friesland misschien ja, niet in Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
NOGMAALS!
Piet.P zei het net ook nog op de Radio!
[..]
Dat was kort samengevat zijn live bericht van 10 minuten geleden!
Ik hoorde 'm ook, hij is er echt wel van overtuigd. Naja bij het eerste pak sneeuw zat 'ie ook goed dus ik verwacht vanmiddag nog wel wat.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
NOGMAALS!
[..]
Dordrechtquote:
En daar woont niemandquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:10 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
In Friesland misschien ja, niet in Zuid-Holland.
Dat er maar flink wat gaat vallen dan. Hier hebben we een F&F meet voor afgezegd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik hoorde 'm ook, hij is er echt wel van overtuigd. Naja bij het eerste pak sneeuw zat 'ie ook goed dus ik verwacht vanmiddag nog wel wat.
Geduld, piepel!
Precies. Best leuk die sneeuw in het noorden, maar dan woon je de rest van het jaar wel in een dodelijk saaie omgeving. Geef mij dan maar de randstad met wat minder sneeuw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
En daar woont niemandNo offence uiteraard
Echt, gewone winterkleren, warme jas, wandelen en zweten maar.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En Piet P. maar roepen dat je je gezicht en handen moest bedekken ivm mogelijke bevriezingsverschijnselen
Boven Amsterdam woont niemand, dat is algemeen bekend.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik word een beetje kotsmisselijk van die man.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
NOGMAALS!
[..]
Vanavond zou het in het zuiden droog worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:29 schreef i2Them2 het volgende:
Mensen die nu al gaan huilen terwijl er voorspeld was dat het vanavond pas overal sneeuwt. Al kan het dan natuurlijk ook nog tegenvallen.
In oost brabant, stoepen enzo zijn weer helemaal wit dus nu gaat het snel omdat het lekker blijft plakken..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:31 schreef SoldMayor het volgende:
WOOOOOOOOOW
waar is die mega sneeuw nou?
Grappig, 'n kilometer of 15 verderop (tegen Den Haag aan) is anderhalf uur na jouw melding nog geen vlokje gevallenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zit in Zuid-Holland (vlakbij Rotterdam) en heb al zeker een uur sneeuw
Lichte sneeuw, maar het is sneeuw!
Ja Oss..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
In oost brabant, stoepen enzo zijn weer helemaal wit dus nu gaat het snel omdat het lekker blijft plakken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |