Dank jequote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:14 schreef Grasjes het volgende:
Troel, gefeliciteerd met Ruben! Fijne dag vandaag![]()
gefeliciteerd en tot in het volgende topicquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:32 schreef Troel het volgende:
[..]
Dank je
Tot een volgende keer allemaal
idem hier.. had ik net booties gekocht..kwam ik nu in een shoeheavensale terecht. dat resulteerde in 3 paar leren slofjes, een paar schoenen en een paar laarsjes, oopsquote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:48 schreef Estrys het volgende:
Ruben gefeliciteerd!
Kitten![]()
Had iemand mij nou niet even kunnen waarschuwen dat ik beter NIET die kinderschoenenwinkel met laatste ronde sale in had kunnen gaanMn kind kan nog niet eens fatsoenlijk lopen of hij heeft al twee paar echte schoenen in de kast
Maar
![]()
normaal 65 euro en nu 15
en ze waren goedkoper dan de leren slofjes die ik laatst kocht. En hij kan er al best op stappen achter zijn loopwagen
selene heeft een eigen kastje waar ze wel de deurtjes van open mag maken (en dus dicht doen) maar niet de lades. na een oopsie en blerpartij met de deurtjes kan ze die nu zelf soepeltjes bedienenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef Raissa het volgende:
Wat is nou handig m.b.t. lades en kastdeurtjes..? Mila trekt de keukendeurtjes steeds open en ik ben als de dood dat dr vingertjes er tussen komen....
Dat kan hier nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:05 schreef simmu het volgende:
selene mag gewoon niet in de keuken komen trouwens. daar staat ook kattenvoer, kattenbak en de katjes zelf als die het beu zijn. en ik wil als ik kook rust & vrede aan mijn kop
namens de poesjes: "gelukkig wel!"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat kan hier nietDe huiskamer zit vast aan de keuken zeg maar
Jullie keuken is echt een aparte ruimte..
Verbieden dat ze lades en deurtjes opentrekt. Gaat hier meestal goed.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:59 schreef Raissa het volgende:
Wat is nou handig m.b.t. lades en kastdeurtjes..? Mila trekt de keukendeurtjes steeds open en ik ben als de dood dat dr vingertjes er tussen komen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |