kattenluikje in de kinderkamerquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:46 schreef simmu het volgende:
ok. ik heb het probleem bij selene's "wil geen tukkie doen" herleid. ze heeft vanmiddag opeens een heerlijke 2 uur echt geslapen (was iig heel stil). dit onder liefdevol toezicht van shinnie die deze keer meegesneakt was. selene wil gewoon niet alleen zijn! en dan maakt het niet uit wie er bij ligt, de kat erbij is ook prima. ik ga even broeden op hoe ik dit oplos.....
nja, ik zit eraan te denken om toch maar zoiets te doen idd. ik vind het alleen zo eng om die katten erbij te laten. en die gekken staan er steeds alledrie om te springen he. ik tel tegenwoordig kattenneusjes voor selene naar bed gaat! maar aan de andere kant: selene is een gruwelijke woelwater die heel licht slaapt en de katten gaan op het stoeltje of klapbed liggen, niet bij selene in bed (ze kijken wel uit!)quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:53 schreef Ticootje het volgende:
Deur op een kier laten?
Lief! Is ie alweer aan de beterende hand?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:29 schreef freecell het volgende:
Even de hele serie hier spammen hoor, hij is zo lief en sneu tegelijk
Ontwikkeling in een kwartiertje Bumba kijken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Te schattig, zo'n aaiertjequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Jore het volgende:
Ach freecell, wat is het ook een droppieWel heel sneu dat 'ie ziek is maar dit ziet er zo aandoenlijk uit.
Ik kom hier ook alvast even spieken, ik zag hier gister allemaal verhalen staan over kindjes bij je in bed. Lieuwe slaapt meestal bij ons want hij wordt vaak wakker 's nachts. Vannacht om een uur of vijf voelde ik iemand liefdevol op mijn bil tikken en aaienHij was er maar even bij gaan zitten zelfs. Met die kleine handjes
Bij de IKEA heb je heel dunne kussentjes (wel gewoon kussenformaat), is dat wellicht iets?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:44 schreef freecell het volgende:
[..]
Te schattig, zo'n aaiertje
Hij betert nog niet echt, Wel wat meer initiatief en hij loopt weer wat rond, maar hij maakt nu ook meer 'piep!' geluidjes.
En hier heeft TARA vanmorgen toen hij er om 6:30 uit moest Leander verschoond en bij me in bed gelegd (die begon te huilen) en we hebben samen geslapen tot bijna half 9.
Beste kussen: Mama's hoofd
Ik zit écht te overwegen om iets van een kussen voor hem aan te schaffen. Hij vindt dat in ons bed echt heerlijk...
Ik ga ff kijkenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:05 schreef Troel het volgende:
[..]
Bij de IKEA heb je heel dunne kussentjes (wel gewoon kussenformaat), is dat wellicht iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |