abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 08:53:44 #126
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_76751228
Hier slaapt Annicka ook nog lekker bij ons. Heerlijk knus slapen, en af en toe ook een groot feest.
Kussengevechten enzo
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_76751274
Hier normaal niet, maar nu hij ziek is zijn we er wel makkelijker in, vanmorgen dus wel met z'n drieėn geėindigd. Ook wel gezellig
pi_76751388
Bij ons doen we dat niet, dan komen we niet ongeschonden het bed uit Seb gaat dan op je hoofd timmeren met iets wat hij van het nachtkastje heeft getrokken terwijl hij een snoekduik maakt boven op je hoofd. Slapen is zooo 2008
ti amo pił di ieri ma meno di domani
pi_76751394
Wat knus zo die slapende kindjes bij de ouders in bed
pi_76751416
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:02 schreef Estrys het volgende:
Bij ons doen we dat niet, dan komen we niet ongeschonden het bed uit Seb gaat dan op je hoofd timmeren met iets wat hij van het nachtkastje heeft getrokken terwijl hij een snoekduik maakt boven op je hoofd. Slapen is zooo 2008
Elin heeft dat een periode gehad maar nu slaapt ze lekker rustig naast me
pi_76751422
Oh, mooi trouwens dat ik wel gelijk had
Wij waren zondag bij de HAP, omdat ik dacht dat Leander oor- en/of keelpijn had. Keel kon de HA niet zien, maar rechteroor was hooguit wat roze en linkeroor zag hij ook niks bijzonders.

Vanmorgen enórme bult droge pus uit zijn linkeroortje, dus daar heeft hij echt wel pijn aan gehad. Prettig om te weten dat mijn gevoel me niet in de steek laat

Hij is nog niet beter trouwens, hangt nu tegen me aan. Gelukkig mag hij nu tot en met de verhuizing lekker dicht bij ons blijven, hoeft niet meer hele dagen naar oppassen en dergelijke
pi_76752013
Weet iemand hier of je daro tijmsiroop kunt geven aan een hoestend jochie? En of dat uberhaupt zinvol is?

Beterschap Leander!
pi_76752830
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:02 schreef Estrys het volgende:
hier nog zo eentje. en denk maar niet dat ze ook maar een minuut slaapt, want ze heeft het er veels te druk mee om al spingend op mijn buik (....) aan het touwtje van het licht te hangen (aan/uit/aan/uit/ etc...). nja, jullie krijgen neem ik aan het idee wel
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_76756465
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand hier of je daro tijmsiroop kunt geven aan een hoestend jochie? En of dat uberhaupt zinvol is?

Beterschap Leander!
De babyvariant hebben we weleens aan Mila gegeven, volgens mij verlicht het de hoest niet maar wel de schrale keel. De huisarts zegt echter dat het totaal geen zin heeft....
pi_76756838
En..... ziek
Aan de antibiotica

Hij deed niks meer, alleen maar hangen, niet praten, niet eten.... Dokter dus maar weer gebeld. Sneutje
pi_76757415
Arm ding! Beterschap!
pi_76757555
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef Raissa het volgende:

[..]

De babyvariant hebben we weleens aan Mila gegeven, volgens mij verlicht het de hoest niet maar wel de schrale keel. De huisarts zegt echter dat het totaal geen zin heeft....

hoestsiroop heeft ook geen zin, maar je wilt toch wat doen.

Als ik een zere keel heb vind ik het wel verlichting geven, dus daarom geef ik het Jen wel eens. Maar ik krijg het zo moeilijk naar binnen, dat ik maar gewoon wat water geef voor haar keel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76758606
Thanks, ladies!

Ach gos Leander, beetje veel allemaal Freecell. Trek jij het nog, met huis, baby in buik en ziek peutertje?
pi_76758914
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:04 schreef bodpa09 het volgende:
Thanks, ladies!

Ach gos Leander, beetje veel allemaal Freecell. Trek jij het nog, met huis, baby in buik en ziek peutertje?
Ik moet wel he? Niet echt keuze oid.
Maar hij is net weer wakker geworden (anderhalf uur geslapen). Ik vind hem echt zielig...
pi_76758976
Ja je moet wel, maar desondanks kan het wel zwaar voelen.

Hopelijk knapt ie snel op van de AB, bij M. merk je na een dag al duidelijk verschil.
pi_76759248
Achgossie, tis wat hoor, zo ziek zijn. Beterschap Leander knap maar gauw op ventje

Hier na 2 dagen eindelijk weer een vrolijk jochie
Denk toch dat het die poepbroek was want sindsdien heb ik mijn vrolijk ventje weer terug
Zo stom, de afgelopen 2 dagen zit je met je handen in het haar om dat je het echt niet meer kan verzinnen, en achteraf is het, och dat was het dus
pi_76759557
Ha, fijn dat het weer beter gaat dan nu
pi_76762013
Voor de mama's met kindjes rond een jaar:
Hoe ziet jullie voedingsschema er ongeveer uit?

Vanaf een jaar is 300ml melk op een dag voldoende maar hoe doe je dat? Laat je de middagfles vervallen? De avondpap weg? Graag tips and tricks
pi_76762978
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Raissa het volgende:

Vanaf een jaar is 300ml melk op een dag voldoende maar hoe doe je dat? Laat je de middagfles vervallen? De avondpap weg? Graag tips and tricks

1a 2 boterhammen en gewone melk
fruit
meestal 2 boterhammen en 90 +3
tussendoortje met sap
avond eten (gva en yoghurt)
papfles (200 ml)

Ik geef hem zo min mogelijk vloeibare voeding omdat hij daar zo van gaat spugen. De gewone melk en flesvoeding wissel ik nog wel eens af.
en dan nog een fles midden in de nacht
pi_76763509
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Raissa het volgende:

Ochtendfles met pap, paar stukjes brood/stukje ontbijtkoek
Fruit + drinken
Twee boterhammen met 90/3
stukje kaas/worst/ fruitreepje/ koekje + drinken
avondeten, bakje roomyoghurt/vla, bakje appelmoes, hele peer + drinken
soms een uurtje later nog een klein bordje pap , hoewel we dat de laatste tijd achterwege laten.
pi_76764139
ik zit een beetje met de tijd van avondeten, Seb krijgt het meestal op het kdv als hij daar is. Want anders is het vaak na zes uur en dat trekt hij niet zo lang. Maar dan geef ik alleen een potje mee. en krijgt hij geen yoghurt daar maar soms thuis rond zessen.

Hoe laat krijgen jullie kids avondeten?
pi_76764368
Melk? wie wat waar?
Hij vindt melk niet te pruimen sinds een tijdje en dus krijg hij hier niet zoveel binnen
Telt een melkliga ook
ontbijt: Papfles daarna een broodje met worst of kaas (meneer blieft geen zoetigheid)
tussendoor: Halve krentenbol of een eierkoek of een melkliga of een banaan
tussen de middag: meestal 2 boterhammetjes
tussendoor: afhankelijk van wat hij 'sochtends gekregen heeft 'smiddags fruit of een koekje
avondeten: met de pot mee maar over het algemeen is het vlees eruit pielen soms een bakje appelmoes, soms een bakje kwark of yoghurt (om toch wat meer aan die zuivel te komen)

edit voor estrys: wij eten meestal tegen kwart voor 6, ik wacht toch meestal tot J. thuis is en dat kan best zo, als Koen echt honger heeft geef ik een half biscuitje

We staan er versteld van dat zo'n klein mannetje best wel veel eet, of valt dit mee? Je ziet het er niet aan af iig

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2010 15:33:14 ]
pi_76764518
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:21 schreef Estrys het volgende:
ik zit een beetje met de tijd van avondeten, Seb krijgt het meestal op het kdv als hij daar is. Want anders is het vaak na zes uur en dat trekt hij niet zo lang. Maar dan geef ik alleen een potje mee. en krijgt hij geen yoghurt daar maar soms thuis rond zessen.

Hoe laat krijgen jullie kids avondeten?
Rond kwart voor 6/6 uur. Hier geven ze geen eten op het kdv..
pi_76764665
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef Raissa het volgende:

[..]

Rond kwart voor 6/6 uur. Hier geven ze geen eten op het kdv..
Ah hier geven ze wel eten maar geen aandacht
pi_76765087
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ah hier geven ze wel eten maar geen aandacht
Haha, dat doen ze hier dan weer wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: