Elin heeft dat een periode gehad maar nu slaapt ze lekker rustig naast mequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:02 schreef Estrys het volgende:
Bij ons doen we dat niet, dan komen we niet ongeschonden het bed uitSeb gaat dan op je hoofd timmeren met iets wat hij van het nachtkastje heeft getrokken terwijl hij een snoekduik maakt boven op je hoofd. Slapen is zooo 2008

hier nog zo eentje. en denk maar niet dat ze ook maar een minuut slaapt, want ze heeft het er veels te druk mee om al spingend op mijn buik (....) aan het touwtje van het licht te hangen (aan/uit/aan/uit/ etc...). nja, jullie krijgen neem ik aan het idee welquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:02 schreef Estrys het volgende:
Bij ons doen we dat niet, dan komen we niet ongeschonden het bed uitSeb gaat dan op je hoofd timmeren met iets wat hij van het nachtkastje heeft getrokken terwijl hij een snoekduik maakt boven op je hoofd. Slapen is zooo 2008

De babyvariant hebben we weleens aan Mila gegeven, volgens mij verlicht het de hoest niet maar wel de schrale keel. De huisarts zegt echter dat het totaal geen zin heeft....quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef bodpa09 het volgende:
Weet iemand hier of je daro tijmsiroop kunt geven aan een hoestend jochie? En of dat uberhaupt zinvol is?
Beterschap Leander!

quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:53 schreef Raissa het volgende:
[..]
De babyvariant hebben we weleens aan Mila gegeven, volgens mij verlicht het de hoest niet maar wel de schrale keel. De huisarts zegt echter dat het totaal geen zin heeft....

Ik moet wel he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:04 schreef bodpa09 het volgende:
Thanks, ladies!
Ach gos Leander, beetje veel allemaal Freecell. Trek jij het nog, met huis, baby in buik en ziek peutertje?

quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Raissa het volgende:
Voor de mama's met kindjes rond een jaar:
Hoe ziet jullie voedingsschema er ongeveer uit?
Vanaf een jaar is 300ml melk op een dag voldoende maar hoe doe je dat? Laat je de middagfles vervallen? De avondpap weg? Graag tips and tricks

Ochtendfles met pap, paar stukjes brood/stukje ontbijtkoekquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:31 schreef Raissa het volgende:
Voor de mama's met kindjes rond een jaar:
Hoe ziet jullie voedingsschema er ongeveer uit?
Vanaf een jaar is 300ml melk op een dag voldoende maar hoe doe je dat? Laat je de middagfles vervallen? De avondpap weg? Graag tips and tricks

Rond kwart voor 6/6 uur. Hier geven ze geen eten op het kdv..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:21 schreef Estrys het volgende:
ik zit een beetje met de tijd van avondeten, Seb krijgt het meestal op het kdv als hij daar is. Want anders is het vaak na zes uur en dat trekt hij niet zo lang. Maar dan geef ik alleen een potje mee. en krijgt hij geen yoghurt daar maar soms thuis rond zessen.
Hoe laat krijgen jullie kids avondeten?

Ah hier geven ze wel eten maar geen aandachtquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef Raissa het volgende:
[..]
Rond kwart voor 6/6 uur. Hier geven ze geen eten op het kdv..

Haha, dat doen ze hier dan weer welquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ah hier geven ze wel eten maar geen aandacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |