abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76735330
Nou ja, maandag of zo maar eens op gesprek. Ze vroeg of ik op gesprek wilde komen maar it takes two to tango toch? Dus lief gaat ook mee, vond hij zelf ook niet meer dan normaal Het ging er ook over dat we 1 lijn trekken, thuis en daar. Voor zover dat mogelijk is dan.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_76735485
in elk geval succes dan!
pi_76736549
Mila heeft soms dagen dat ze continu aan me kleeft.. Dan kan ik niet eens normaal naar de wc Best irritant soms maar probeer haar niet direct haar zin te geven, als ik even bezig ben dan maak ik dat wel gewoon af. Dan even samen spelen en dan doe ik weer mijn ding. Vaak helpt dat wel en gaat ze na een poosje toch maar zelf spelen.

Kan me voorstellen dat het een beetje vreemd voelt om er over te moeten praten op het kdv estrys, je zou toch denken dat ze het wel vaker meemaken...

Mila zit in een groep van 0 tot 2 jaar, dat vindt ze geweldig want ze speelt zowel met de babytjes (lees: ze gebruikt ze als klimrek ) als met de oudere kindjes.

[ Bericht 16% gewijzigd door Raissa op 12-01-2010 21:05:25 ]
pi_76737043
Ja ze doen het een beetje voorkomen alsof hij van school getrapt gaat worden Een gesprek met een van de leidsters en de locatiemanager (de conrector?) erbij want die had vaak ook wel goede ideeen/tips. Ik liep naar buiten met een brok in mijn keel. Ze bedoelen het heus goed en het is niet om ons te zeggen dat we iets niet goed doen. Maar om 1 lijn te kunnen trekken en ik vind ook dat dat belangrijk is. Maar het is toch alsof ons kind de enige is die zo doet of zo, zo'n gevoel krijg je er wel bij. Alsof je kritiek krijgt op de manier waarop je het aanpakt met je kind.

Seb is veel te druk en lomp voor de baby's
pi_76738054
Ik ben eigenlijk wel blij om te lezen dat er meerdere kindjes zijn die zichzelf niet zo goed kunnen vermaken

We hebben hier een beetje vaste tv-tijden en daar wil ik me graag aanhouden. Maar die drabber die gaat op de bank zitten brullen en wijzen naar de tv (hij zegt niets maar weet echt wel wat hij wil)
Nee = nee en dan kan hij nog zo hard huilen, maar ik geef niet toe. En ja dan is het best wel even kut dat hij dan op een hele dag gezien heel veel huilt. (en 'savonds huil ik dan even uit bij vriendlief )

Vaak doe ik even spelen met Koen, laten we zeggen een half uurtje en dan zeg ik tegen hem dat mama nu even wat anders gaat doen en dat ik straks wel weer even weer bij hem kom zitten.

Dat gaat wel steeds beter, maar er zijn ook dagen bij dat het gewoon prut is en ja dan jammer dan. Je hebt kindjes die goed op zich zelf kunnen spelen en je hebt kindjes die dat niet doen. Maar het is wel lastig en vermoeiend en ja hoe gaat dat dan straks als hij naar de psz gaat...... Maar dat is pas na de zomervakantie.
pi_76738336
dit geloof je ook niet. Seb die slaapt en man is sporten. Gisteren ging ik sporten en man thuis terwijl Seb sliep. Is hij niet wakker geweest, nu kan ik lekker een avondje op de bank zelf bepalen wat ik wil kijken op tv ben ik al drie keer naar boven moeten lopen Hij doet het erom.
pi_76738552
Wel een stoer verhaal dat ie op zijn 18e aan zijn vriendjes kan vertellen... 'mijn ouders moesten al op school komen toen ik nog maar net 1 was!'

Wel fijn dat ze met jullie op een lijn gaan zitten, en dezelfde aanpak als jullie daar willen toepassen. Seb is gewoon een erg aanhankelijk jongetje, dat zich misschien wel dood verveelt met al die babietjes daar. Komt goed Estrys!

[ Bericht 17% gewijzigd door bodpa09 op 12-01-2010 22:05:56 ]
pi_76739857
En elin en ik zijn foto van de week
mn tiet online

http://www.borstvoeding.com/zijkolom/foto-van-de-week/elin.html
pi_76739982
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:37 schreef Kleurdoos het volgende:
En elin en ik zijn foto van de week
mn tiet online

http://www.borstvoeding.com/zijkolom/foto-van-de-week/elin.html
Tiet
Jeutje wat een kleine Elin...
pi_76740701
mja een enorme tiet is het iig niet
mja echt 5 minuutjes oud
pi_76740946
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef Kleurdoos het volgende:
mja een enorme tiet is het iig niet
mja echt 5 minuutjes oud
Had ik het anders moeten zeggen?
Elin
Jeutje wat een kleine tiet

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 21:58:11 ]
pi_76741296
ach tiet zat

Elinneke
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:10:13 #113
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_76741660
Raissa en Mila welkom

Elinneke

Hier ook wel een niet zo makkelijk zelf spelend jochie hoor, en als hij wel even speelt (voor 5 minuten ofzo) dan is hij daarna kattenkwaad aan het uithalen: het knopje van het antwoordapparaat (aan, uit, aan, uit, enz), het knopje van de tv, de draadjes van de boxen eruit trekken, papier opeten Ach ja, het zal volgend jaar best beter gaan!

Nog even een klein vraagje, als Maarten moe is, wil ik wel eens de tv voor hem aanzetten, alleen voor de wipper is hij te groot, op de bank alleen durf ik nog niet aan, ben bang dat hij zich zo voorover laat vallen laat hem steeds achterstevoren van mijn schoot afglijden als hij er vanaf wilt, maar hij lijkt het nog niet erg door te hebben en hij heeft wel een klein stoeltje, maar als ik hem daarin zet dan is hij binnen 2 seconden er weer vanaf. Dan helpt alleen op schoot zitten, dan steekt hij zo zijn vingertjes in zijn mond en gaat loom tegen me aanhangen. Hoe doen jullie dat?
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_76741707
Ik zet M. in de kinderstoel of op de grond op een kussen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:14:32 #115
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_76741921
De kinderstoel, dat is ook een idee
* Marie79 morgen maar eens proberen gaat!
pi_76742403
Kinderstoel zou ik zeggen inderdaad

Consequent om blijven draaien en 'voetjes eerst!' van schoot af aanleren helpt trouwens op den duur wél hoor! Stug doorgaan
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:25:32 #117
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_76742601
Dat stug doorgaan was ik wel van plan
pi_76742697
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:57 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Had ik het anders moeten zeggen?
Elin
Jeutje wat een kleine tiet

hahah nee

maar ze had best een groot hoofd
pi_76742788
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hahah nee

maar ze had best een groot hoofd
Jaja...

Wel toffe foto trouwens
pi_76742905
Ik ben trouwens begonnen met een nieuw project..

Elin borstloos in r eigen bedje in slaap te laten vallen.

En het werkt! althans mn eerste poging dus.

lampje gekocht die na 10 minuten zelf uitgaat. die 10 minuten zing ik voor haar terwijl zij meezingt en op r lampje kauwt (schildpadje) en als het lampje uitgaat blijf ik stil en aai r buikje. En hoppa, weg was ze

dus dat ga ik maar eens invoeren.

En zodra we naar bed gaan mag ze gewoon weer bij ons (of ze moet doorslapen uiteraard)
pi_76750811
Zo Seb is weer op het kdv. Het was werkelijk hartverscheurend om hem daar achter te laten Huilen, aan mij vastklampen en zijn armen naar mij uitstrekken toen ik wegging. Ik hoorde hem buiten nog. Bah
pi_76751047
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:24 schreef Estrys het volgende:
Zo Seb is weer op het kdv. Het was werkelijk hartverscheurend om hem daar achter te laten Huilen, aan mij vastklampen en zijn armen naar mij uitstrekken toen ik wegging. Ik hoorde hem buiten nog. Bah
Hij was vandaag niet de enige

KD, slaapt Elin nog bij jullie? Leuk om te lezen dat er meer zijn die dat nog doen op "oudere" leeftijd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_76751078
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:43 schreef Ticootje het volgende:

KD, slaapt Elin nog bij jullie? Leuk om te lezen dat er meer zijn die dat nog doen op "oudere" leeftijd.
Hier eindigen we ook met vier in bed. Lekker warm nu!
pi_76751200
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Hij was vandaag niet de enige

juhp
AP
En we vinden het beide nog zeer prettig vriendlief vindt het ook best, elin slaapt aan mijn kant, dus hij heeft er geen 'last'van
pi_76751225
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 08:45 schreef Bass-Miss het volgende:

[..]

Hier eindigen we ook met vier in bed. Lekker warm nu!

Ja, alleen Jen is niet lekker nu. Die kruipt dus helemaal strak tegen me aan en ligt vervolgens de hele nacht in mn gezicht te hoesten. Jullie mogen raden wie zich nu ook kut voelt.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')