Elodie loopt ook nog niet los, enkel achter de blokkenkar. En af en toe los staan.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:05 schreef cattie het volgende:
Het valt me trouwens op dat Fee's leeftijdgenootjes hier allemaal zo vlot zijn!

Hier wilden we hem vandaag gaan halen, maar Ruben heeft lichte verhoging en is heel erg verkouden en met het oog op de zijn verjaardag doen we het dus niet. Als hij zich goed gevoeld had, dan had hij hem echt wel gekregen.quote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je die echt nog halen?de pandemie is al over en die eerste gaf al zat bescherming..?

Maar je weet toch helemaal niet over er later dit jaar nog een uitbraak komtquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef Kleurdoos het volgende:
Ga je die echt nog halen?de pandemie is al over en die eerste gaf al zat bescherming..?

die onheilspellende uitbraak is er nooit geweest en komt ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar je weet toch helemaal niet over er later dit jaar nog een uitbraak komt
Ze hebben tegen mij gezegd beter 2 prikken dan 1

idemquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:45 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Nu al helemaal niet meer, nu alle berichtgeving erover zo zoetjes aan is weggeëbd. Annicka heeft geen Mexicaanse prikken gehad, ze wordt al genoeg geprikt met reguliere prikken, dacht ik zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |