Ja, maar dan heb ik een bed van 220x220. Nu moet ik het doen met 160, en das krap!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:26 schreef Bass-Miss het volgende:
Haha, ticootje, wacht maar, wie weet lig je volgend jaar met aan twee kanten een kindje aan je geplakt...

Niet! Dat duurt nog heel lang!quote:

Tja, ik doe het wel. En ik heb idnerdaad een tijd gehad dat ik niet weg kon. En nu kan ik na 5 minuutjes alweer weg. Het is toch gewoon een fase. Ze hebben echt nog niet de link gelegd dat achetr de deur mama gewoon nog aanwezig is. Als je uit het zicht bent ben je ook echt weg, en dat is voor een dreumes best beangstigend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:30 schreef Coelho het volgende:
We proberen ook wel alles uit te leggen, maar het maaktniet uit of we 5min blijven of een uur: als ze nog niet slaapt als je weggaat is het krijsen. We zijn bang dat als we nu aanwennen dat we blijven tot ze slaapt, dat dat straks ook weer afgeleerd moet worden. Bovendien wil je ook niet elke avond tot half tien boven zitten.

dat vind ik zo'n stom antwoord. Er is niet altijd iets mis met het uitproberen van andere adviezen, ook al komen ze van het CB.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:20 schreef DJMO het volgende:
En wat echt goed om te doen is je hart te volgen .. niet het advies van het cb :x

Dat ben ik niet met je eens. Jen is mijn kind dus mijn opvoeding. Dan kan een andere aanpak misschien beter zijn, maar als ik daar zelf geen vrede mee heb doe ik het toch gewoon op mijn manier en niet op de betere manier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
ja maar soms is het niet goed om alleen je hart te volgen en kan een advies wat gebaseerd is op kennis/ ervaring en niet alleen op gevoel veel beter zijn.
(ik volg ook graag mijn gevoel hoor en laat mijn meisje ook niet graag huilen, maar toch kun je niet zo stellig zeggen dat het volgen van je gevoel altijd het beste is)
maargoed, dat is een andere discussie, het ging me er idd om hoe het opgeschreven was

Ik heb ze nog niet gehad...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Estrys het volgende:
Soms krijg je tips van het CB waar je zelf nog niet aan gedacht haddat kan best nuttig zijn.

Jij denkt dat het de beste is, en het voelt voor jou als de beste manier ja, maar dat wilt niet zeggen dat jou manier de beste is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef Ticootje het volgende:
Maar natuurlijk krijg je van veel mensen advies, en soms zit er ook best iets bij wat nuttig is. Maar er zijn ook genoeg dingen waarvan we best weten dat het werkt, maar dat het misschien niet de beste oplossing voor ons is.

Nee, ik denk dat je me verkeerd begrijpt. Ik weet namelijk dat mijn manier van aanpak niet altijd de beste is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Jij denkt dat het de beste is, en het voelt voor jou als de beste manier ja, maar dat wilt niet zeggen dat jou manier de beste is.
Begrijp me niet verkeerd hoor, ik doe ook meestal wat voor ons het beste voelt, maar ik ben me er wel van bewust dat het een besluit is dat op gevoel is gebaseerd en dat niet per definitie het slimste is

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |