Luchtbel, hier is het CB ook overgenomen door de GGD. Misschien bij jou ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik even tussendoor? Weet iemand waar ik informatie kan vinden over onderzoeken van de GGD onder kleuters?
Is het de sschoolarts? Die komt (bij ons iig) standaard in groep 2 en 7. Als opvolging van het consultatiebureau. Alleen krijgen wij daar brieven van, met invullijsten en word ik zelf ook geacht aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik weet ook niet. Ik hoorde iig dat de kinderen omstebeurt uit de klas gehaald werden voor een onderzoek en ik weet van niets. Beetje vreemd maar ik kon niet langer blijven vanmorgen dus op school checken ging even niet....het zal wel goed zijn hoor....maar ik wil dat soort dingen altijd wel weten. Ik zal er wel achter komen maar dacht dat iemand het hier misschien wist.
Succes met je vader Books.
En sorry Rocka, ik had niet door dat ik het topic sloot
Het zonnetje schijnt hier al maar tis nog wel superkoudquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Luchtbel, niet meer dan normaal dat je zoiets wil weten, ook al zal het wel goed zijn!
Ik wil geen sneeuwbankjes meer, ik wil lentebankjes-in-de-zon![]()
Niks van gezien. Nou ja na het weekend maar even checken. Jolie wordt opgehaald door één van onze oppasmeisjes vandaag en gaat daarmee naar ballet. Gewoon omdat het leuk isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef just me het volgende:
Luchtbel als het goed is heeft de school van de GGD brieven voor de ouders gekregen, tenminste zo is dat bij ons op school!
René is steeds doorweekt in dr fake uggs, dus die heeft mijn kisten uit de kast gegraaitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zo blij met m`n fake Uggs met dit weerZe zijn echt heerlijk warm en als zer kapot gaan door de sneeuw is dat niet erg want ze verkopen er hier nog bergen van, voor wehnag
Hier ook koud, maar het is ook nog mistig, dat maakt het allemaal "waterig koud" aanvoelt. Dat is niet prettig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt hier al maar tis nog wel superkoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb even tijd voor mezelf (en voor fok)
ah joh ze ligt ook de hele middag in de sneeuw, jij niet neem ik aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik heb ze ingespoten met van die spray en dat werkt wel aardig
Wat is dat??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
wat kosten die lelijke croclaarzen??
ik zoek dit [ afbeelding ]
vast niet meer in de winkel te koop he?
zo'n beugel voor achterop je fiets die je ook kan ombuigen en gebruikt wordt als euh rugsteun voor kindjes die achterop zitten.quote:
Ik zou dan naar Alkmaar moeten, maar ik kan mn ene poot haast niet meer voor het andere zetten, dus ik heb 7578347094 webshops gehad en toch maar bij crocs zelf besteldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef pinquit het volgende:
geen perry nee![]()
wél weer een goede reden om naar een stad te gaan die er wel een heeft natuurlijk
Nee mijn lief heeft hem gebracht maar die heeft nu ook de autostoel mee omdat ik zei dat ik Seb wel lopend ging halenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:41 schreef miss_sly het volgende:
heb je hem in nachthemd gebracht vanmorgen dan, Estrys
Je moet ook niet in het water gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:51 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag was t vooral waterkoud, das toch minder fijn als gewoon koud zoals de laatste dagen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:55 schreef Estrys het volgende:
En na zo'n luie dag voel ik gelijk ook helemaal schuldig dat mijn lijstje niet afgewerkt is. Morgen weer de hele dag alleen met Seb en komt er weer allemaal niks van. Nou ja niks gedaan, heb wel twee wassen gedaan. En twee uur met mijn zus aan de telefoon gezeten die dat heel erg nodig had en waar ik ophing met knallende koppijnEn ik zou boodschappen gaan doen zodat het morgen niet hoeft, ga ik het vanavond wel even doen als Seb op bed ligt. Bluh, nou lekker even een stukje wandelen met de lege kinderwagen. Vind dat altijd zo raar met een lege wagen. En dan die mensen die kijken naar die lege wagen. Ben dan altijd geneigd om te zeggen OOOOOW SHIT issie er onderweg weer uitgevallen
Ik heb tot webshops in japan gezocht of ze in damesmaten werden verkocht, maar helaasquote:
nu heb ik t geluk dat ik 34/35 nodig hebquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb tot webshops in japan gezocht of ze in damesmaten werden verkocht, maar helaas
Het is weekend!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:03 schreef Saffier het volgende:
Iemand nog iets leuks of gezelligs te melden hier?
quote:
gaat de buurman dat ook filmen toevallig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik ga schaatsenvoor het eerst in 18 jaar ofzo.
Tof dat deden ze bij ons op het pleintje vroegah ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
Hier bij ons achter hebben de buren een ijsbaantje gemaakt voor de kinders om op te schaatsengewoon 's nachts een paar emmers water leeggekieperd over het plein.
K ging er wel bijna over onderuit samen met Amélie vanmiddagmaar goed
quote:
Als je van kunstschaatsen houd waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
38/39
Heb je nog wat voor me liggen?
Nee, dat is er allemaal afgesleten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef _Bar_ het volgende:
h&m, didi claudia_X althans dat denk ik.
heb je geen schoenen met stevig profiel M@x?
De tweedehands winkel in Hilversum op de Gijsbrecht. Heb ik al veel voor wênag gekocht, en als ik het straks niet meer pas gooi ik het lachend weg omdat het toch maar 8,50 kosttequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand waar ik een leuke wollen jurk kan kopen? Ik wil weer eens fatsoenlijk voor de dag komen en ik pas nog niet in mijn oude broeken.Echt al mijn kleding is strak en/of getailleerd.
Ik vind het trouwens te idioot voor woorden dat er in de winter zoveel blote jurkjes te koop zijn. Ik wil gewoon iets warms. (En het zou fijn zijn als ik er later ook nog in pas, als ik de overtollige kilo's kwijt ben).
Wickie uit het draagdoekentopic had laatst een leuk jurkje die was van de bijenkorf collectie geloof ik. Of het wol was weet ik niet maar hij zag er wel lekker warm uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik was zeker vergeten te zeggen dat ik het online moet kunnen kopen? Ik kom al weken niet meer het huis uit.
Klinkt wel goed dat je weer op pad kán. Maar doe wel een beetje voorzichtig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef m@x het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst weer op pad. Samen met Kai naar de bioscoop en als het gaat ook nog heel even de stad in. Ik moet dringend wat spullen van de hema hebben. Ijzige kou vind ik nog niet zo'n ramp. Ik ben alleen bang dat het spekglad is en dat ik onderuit ga. Dat zou nu met die wonden niet zo fijn zijn denk ik
Ik durf niet, omdat ik een hond mee moet nemen en ik bang ben dat die met mij en kinderwagen aan de haal gaat. En hij kan tegenwoordig binnen niet meer zo goed onderscheiden van buiten. De laatste keer dat ik hem meenam op pad plaste hij middenin het postkantoor tegen een pilaar en kon ik met mijn hoogzwangere buik op de knieën.quote:
Sterker nog: er is momenteel een dikke vette sale. En je betaalt tijdelijk geen bezorgkosten! Helaas is ook bijna alles uitverkocht.quote:
Dat gaat inmiddels een stuk beter. Beide wonden mogen dicht. De eerste waarbij het mis ging is zelfs al bijna dicht. De tweede gaat wat langzamer. Mijn buik lijkt een soort spaarpot daardoorquote:
haha ja ik zag hetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog: er is momenteel een dikke vette sale. En je betaalt tijdelijk geen bezorgkosten! Helaas is ook bijna alles uitverkocht.
Die kende ik nog niet!quote:
zwarte longsleeve met strakke mouwen eronder dan kan het toch wel met korte mouwen? Doe ik wel vaakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!
Dit vind ik wel aardig:
[ afbeelding ]
Maar... korte mouwen? Mijn lief háát ruitjes.
Ja, dat is echt geweldig. Ik verbaas me er nu iedere dag over dat ik geen rugpijn meer heb. En dat terwijl ik me niet eens bewust was van het feit dat ik rugpijn had maar kennelijk straalde die galblaastoestand flink door. Het ding bleek ook chronisch ontstoken te zijn hoorde ik laatst van de arts. Pas nu die pijn weg is merk ik dat ik er toch flink last van had.quote:
Kán wel, maar dat vind ik stom. Ze moeten zo'n jurk gewoon goed maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zwarte longsleeve met strakke mouwen eronder dan kan het toch wel met korte mouwen? Doe ik wel vaak![]()
dat vind ik zo mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kán wel, maar dat vind ik stom. Ze moeten zo'n jurk gewoon goed maken.
Kijk dan, dit vind ik helemaal geweldig:
[ afbeelding ]
160 euro.En ik heb net van mijn 13e maand een videocamera gekocht. Oh well.
Alleen XL.
![]()
Gewoon niks aantrekken van die mannen. Dat bemoeilijkt het winkelen maar onnodig.
Ik momenteel ook niet, maar ik heb grote tieten en brede heupen dus dan kan het wel weer, vind ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
die is leuk! Lekker warm ook lijkt me.
Ik kan zoiets echt niet hebben haha zo strak bij mn buik![]()
Ik eet braaf elke avond bij de koffie 2 blokjes heel pure chocola, terwijl ik eigenlijk de hele reep weg wil werken. I feel your pain.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Oh en ggggmbl voor de k*t-kerstdagen.![]()
![]()
Heel de maand december mezelf helemaal keurig ingehouden, niet gesnoept, bijna 5 kilo kwijt, en dan komen die kerstdagen, en O&N, en Sasha's verjaardag en een paar nachten flink slecht slapen en dan...
Dan zit je een rol van die chocola-met-suikerkorrels weg te PMS-en.![]()
![]()
Vroeg naar bed vanavond!
Uhuh... zegt F. dan, dat zeg je elke avond.
Ja, heel fijn. Alleen krijg ik net een mail van mijn baas dat hij verwacht ik volgende week weer gewoon kom werken. Ik zie dat zelf nog niet gebeuren. Als ik nu een uur of 4 wakker ben stort ik helemaal in en kan ik niks anders dan slapen. Zelfs als ik een paar uurtjes per dag ga werken komt daar in totaal nog 2 uur reistijd bij. Daar heb ik op dit moment gewoon de energie nog niet voor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef Brighteyes het volgende:
m@x, wat fijn dat je je zo veel beter voelt joh!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Alleen krijg ik net een mail van mijn baas dat hij verwacht ik volgende week weer gewoon kom werken. Ik zie dat zelf nog niet gebeuren. Als ik nu een uur of 4 wakker ben stort ik helemaal in en kan ik niks anders dan slapen. Zelfs als ik een paar uurtjes per dag ga werken komt daar in totaal nog 2 uur reistijd bij. Daar heb ik op dit moment gewoon de energie nog niet voor.
en wat zegt je arboarts ervan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef m@x het volgende:
[..]
Ja, heel fijn. Alleen krijg ik net een mail van mijn baas dat hij verwacht ik volgende week weer gewoon kom werken. Ik zie dat zelf nog niet gebeuren. Als ik nu een uur of 4 wakker ben stort ik helemaal in en kan ik niks anders dan slapen. Zelfs als ik een paar uurtjes per dag ga werken komt daar in totaal nog 2 uur reistijd bij. Daar heb ik op dit moment gewoon de energie nog niet voor.
Bah wat vervelend zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:19 schreef m@x het volgende:
[..]
De operatie was op 16 december. Dat is nu ongeveer 3,5 week geleden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:33 schreef Rewimo het volgende:
Wanneer ben je geopereerd, m@x? Drie tot zes weken is normaal, als alles gewoon verloopt. Maar dat was dus niet het geval begrijp ik
alsjeblieftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:41 schreef Muks het volgende:
Iemand nog andere tips dan 5 minuten je adem inhouden als je hikt ?
Dus dat is wat manlief bedoelt met "Trek eens aan mijn vinger."quote:Laat iemand anders uw pink vasthouden, bij het kootje en dan zachtjes knijpen.
Arme Bliksemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:52 schreef Muks het volgende:
Een dode hamster deed de truc...onze oude Bliksem is niet meer...
Hier!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:08 schreef Brighteyes het volgende:
MvD! Joehoe!
Het grote ouder(s) filmpjestopic, deel 9
I'm finequote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Jeetje m@x, wat stom van je baas.![]()
BE, kop op! Je raapt komende week al die discipline zó weer bij elkaar.![]()
En waar is het filmpje?![]()
Huup, how are you?
Ook wel!quote:
Welja! ik had nog nooit op noren geschaatst vanwege slappe enkels, en nu dus zomaar. Na wat tips van de kennersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Buuf, wat goed zeg, zomaar na zoveel jaren weer schaatsen! Ik denk niet dat ik het nog zou kunnen?
Ik kan het ook. Nou en dat wil echt wat zeggen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:27 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Buuf, wat goed zeg, zomaar na zoveel jaren weer schaatsen! Ik denk niet dat ik het nog zou kunnen?
Nou ja, als ik het kan.... ik had serieus 18 jaar niet meer geschaatst.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:40 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hmmmm, misschien moet ik op dit vlak dan mijn schijterigheid maar eens overboord zetten.
Alleen is het morgen veel te koud om te sleeen bedenk ik me nuquote:
oh, waar?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Stiemie het volgende:we hebben gewoon een slee
Al 3 dagen allerlei winkels aan het afstruinen en nu hebben we een hele mooie!!!!
fijn!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:45 schreef Stiemie het volgende:
we hebben gewoon een slee
Al 3 dagen allerlei winkels aan het afstruinen en nu hebben we een hele mooie!!!!
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:13 schreef Stiemie het volgende:
Oh vivi leuk jurkjeDenk alleen dat ik er in zoiets meer uitzie als een lopend zebrapad ofzo
Je doet je ramen toch niet open met dit weer!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:17 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh, de ramen zaten vanmorgen vastgevroren, ik kreeg ze amper open
En er staat een heel veel wind dus vast heel erg koud, wij moeten er wel uit, boodschapjes enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je doet je ramen toch niet open met dit weer!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze stonden op een kiertje maar ik wil wel frisse lucht
En hier ook geen extra sneeuw, het sneeuwt nu een beetje.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 09:27:40 ]
Het is best okee, ik ben er alleen zoveel tijd aan kwijtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:04 schreef Saffier het volgende:
Van Piet P. toch ook? Hier is volgens mij geen vlok gevallen vannacht. Best jammer want ik had wel gehoopt op wat verse sneeuw. Ik heb het wel heel hard horen waaien steeds.
Goedemorgen Kim, hoe bevalt je werk?
Nee afgelopen donderdag was ik jarig maar ik vier het vandaagquote:
Ik heb ze nergens kunnen vinden.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef Vivi het volgende:
Zijn er nog ergens kindersnowboots verkrijgbaar?
Oeh, dat moest ik nog doen! Even bij de Bristol kijken!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef Vivi het volgende:
Ja, dat idd! Ik wil gewoon Senna in de doek kunnen slingeren en op pad gaan, of de auto pakken en naar mijn ouders rijden, maar ik durf geen van beiden. En dat dillema iedere keer heb ik echt genoeg vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:35 schreef Chell het volgende:
Ik vind die kou en sneeuw enzo wel heel lekker (beter dan regen!), maar ik word een beetje moe van dat continue afvragen of het verantwoord is om op pad te gaan.
Vanavond ga ik met lief naar een voorstelling hier in Den Haag en ik zit dus nú al in dubio of ik toch met de auto zal gaan (en me blauw betalen aan parkeergeld) voor het geval dat de tram niet meer rijdt vanavond laat. Gedoe!
dan alsnog gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:34 schreef Fannie het volgende:
[..]
Nee afgelopen donderdag was ik jarig maar ik vier het vandaag
Zo naïef was ik ookquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:36 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oeh, dat moest ik nog doen! Even bij de Bristol kijken!
Wat ga je doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik kijk er wel naar uit om vanaf dinsdag 3 dagen van huis te zijn eerlijk gezegd
Soort dwergwerpenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
cursus kindlsingeren met behulp van doeken
Dankjequote:
Oh, maar ik zoek sloffen voor het kind. Die zullen ze toch nog wel hebben?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:49 schreef easy-going het volgende:
[..]
Zo naïef was ik ook
Maar ze hadden wel schaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
scapino hier in terneuzenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:26 schreef Vivi het volgende:
Sloffen waren er volopquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:00 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, maar ik zoek sloffen voor het kind. Die zullen ze toch nog wel hebben?
Moonboots heb ik een aantal jaar op de groei gekocht, nooit gebruikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:29 schreef E.T. het volgende:
MVD![]()
Eind februari eens kijken in de uitverkoop en dan op de groei kopen![]()
Heine-shop. Ik had het jurkje eerder al gezien op de site van Otto. Ik ben zelf te ongeduldig om 4 weken te wachten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:19 schreef ik80lll het volgende:
Claudia, das een leuk jurkje! waar vind je die (ben ook op leuke jurkjesjacht)
Die is superleuk!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef Claudia_x het volgende:
Vivi: nog bedankt voor de link! Heeft het iets met Otto te maken?
Ik vind dit een leuk jurkje, maar ik word niet zo vrolijk van 'levering binnen 4 weken':
[ afbeelding ]
Mijne zijn ook zoiets denk ik inmiddelsquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:24 schreef Estrys het volgende:
Vergeelde skischoenenDie van mij zijn iets van 15 jaar oud, laatste keer was het 3 graden boven nul en had ik nog ijskoude voeten
Dus ze zijn echt versleten, maar ik heb nog geen fijne gevonden, heb ook bijna geen keus met mijn maat
bonprix is ook van otto, misschien dat je hem daar ook kan vinden?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:26 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heine-shop. Ik had het jurkje eerder al gezien op de site van Otto. Ik ben zelf te ongeduldig om 4 weken te wachten.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef Rottdog het volgende:
MvD tijd voor een feestjeharde knallende muziek met gillende kinderen
Wat voor maat heb je?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:11 schreef Chell het volgende:
Ik hoop dat er in februari nog skikleding is in de uitverkoop E.T., ik zie echt overal al voorjaarskledingIk moet ook nog een jack, maar kan nog niet echt iets vinden (onder de 50 euro..tis maar voor een weekend skiën)
Ik heb maat 44 ofzo denk ik. Maar geel staat mij echt niet, dus dat lijkt me niet zo'n goed planquote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:19 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Wat voor maat heb je?
Ik heb er nog 1 liggen en gebruik ik momenteel niet, mag je gerust een weekend gebruiken hoor.
Knalgeel van kleur dus je valt wel op op de piste
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hij zit nu zuchtend en steunend achter het stuur, ons richting een verjaardag te brengen.Hij vindt zichzelf stom. Joh!
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hij zit nu zuchtend en steunend achter het stuur, ons richting een verjaardag te brengen.Hij vindt zichzelf stom. Joh!
Was kleine moeite hoor, zeker omdat hij momenteel toch ongebruikt aan de kapstok hangt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik heb maat 44 ofzo denk ik. Maar geel staat mij echt niet, dus dat lijkt me niet zo'n goed planWel bedankt iig!
That's the spiritquote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:21 schreef Luchtbel het volgende:
Hier is ook geen sneeuw hoor. En we zijn er al drie keer doorheen geweest. De kou. Lang leve thermo-ondergoed. Ons zul je niet binnenhouden. Maar ik ga niet naar de film heb ik besloten. Ik ga dat geld niet neerleggen voor een shitfilm. Ik kan ons vermaken. Vind ik.
Wordt vervolgd. Vast wel.
Sjaal en skiwanten en muts erbij doen in een kleur die je wel staat!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:40 schreef Chell het volgende:
[..]
Ik heb maat 44 ofzo denk ik. Maar geel staat mij echt niet, dus dat lijkt me niet zo'n goed planWel bedankt iig!
Mijn zus kan gewoon met haar eigen stem zo praten. Dat vind ik eng. Ze kan ook heel goed grunten. Dat wordt later echt de coolste tante ooit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:34 schreef pinquit het volgende:
wij hadden vroeger op de pc zo'n programma'tje waarmee je je eigen stem als chipmunk stem kon vervormenwas altijd heel leuk
Had KD niet ooit eens een zingwedstrijd meegedaan hier op fok en ook zo'n mooi nummer gezongen ala chipmunk style?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:34 schreef pinquit het volgende:
wij hadden vroeger op de pc zo'n programma'tje waarmee je je eigen stem als chipmunk stem kon vervormenwas altijd heel leuk
Oeh, mooi!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:45 schreef Macka66 het volgende:
Kiek es! Een echte Rocka boven de bank!![]()
Hij gaat nog een aantal centimeters omhoog, maar ik wilde zo graag al even kijken nu ik eindelijk een lijst gevonden heb en daar zat toevallig nog een schroef
[ afbeelding ]
Ik ben niet geweest, kon me er niet meer toe zetten.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:34 schreef phluphy het volgende:
Riep iemand chocolade?![]()
![]()
![]()
Oxy, wow! Echt goed!![]()
En TF e, hoe ging het schaatsen?
Hoe zou dat nou komenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:07 schreef phluphy het volgende:
[..]
Saffiertjepiertje. Es geht gut! Aber es ist sehr kalt!
Dat zeg je nu pas!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 17:15 schreef Ca.ra het volgende:
Oxy wat goed van je!
Mijn eters van vanavond komen niet, griep. Dus nou moeten we met zijn tweetjes maar sjiek eten. En vier chocoladesouffle's naar binnen werken naderhand.
Wat een straf
Ik met het boek ademloos, dan kan ik tenminste meejanken zonder dat iemand achterlijk naar me kijktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:10 schreef Ticootje het volgende:
Ik vond het vandaag te koud om naar buiten te gaan. Ik heb lekker vanmiddag in bed gelegen, lekker warm onder de dekens dromend over een vakantie in Afrika.
ja geloof het welquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:11 schreef miss_sly het volgende:
Dat klavertje is toch niet van AH zelf? Dat is toch van het voedingscentrum?
quote:Controle
De controle van het klavertjeslogo ligt bij Albert Heijn zelf. De controle is niet onafhankelijk, daarom is het klavertje geen echt keurmerk.
dat was het!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:17 schreef _Bar_ het volgende:
op het werk werken wij met met ikb ik kies bewust producten.
best interesant om mee te werken, en daar op in te spelen.
ik word er gewoon een beetje agressief vanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef miss_sly het volgende:
dit is echt puur bedrog
schokkend, echt.
ja, en dat is geen klavertje, maar een groen vinkje met "ik kies bewust".quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat was het!
ik kies bewust is van het voedingscentrum en wel gecontroleerd (soort van). Keuze klavertje niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |