Luchtbel, hier is het CB ook overgenomen door de GGD. Misschien bij jou ook?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:14 schreef Luchtbel het volgende:
Mag ik even tussendoor? Weet iemand waar ik informatie kan vinden over onderzoeken van de GGD onder kleuters?
Is het de sschoolarts? Die komt (bij ons iig) standaard in groep 2 en 7. Als opvolging van het consultatiebureau. Alleen krijgen wij daar brieven van, met invullijsten en word ik zelf ook geacht aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik weet ook niet. Ik hoorde iig dat de kinderen omstebeurt uit de klas gehaald werden voor een onderzoek en ik weet van niets. Beetje vreemd maar ik kon niet langer blijven vanmorgen dus op school checken ging even niet....het zal wel goed zijn hoor....maar ik wil dat soort dingen altijd wel weten. Ik zal er wel achter komen maar dacht dat iemand het hier misschien wist.
Succes met je vader Books.
En sorry Rocka, ik had niet door dat ik het topic sloot
Het zonnetje schijnt hier al maar tis nog wel superkoudquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef miss_sly het volgende:
Luchtbel, niet meer dan normaal dat je zoiets wil weten, ook al zal het wel goed zijn!
Ik wil geen sneeuwbankjes meer, ik wil lentebankjes-in-de-zon![]()
Niks van gezien. Nou ja na het weekend maar even checken. Jolie wordt opgehaald door één van onze oppasmeisjes vandaag en gaat daarmee naar ballet. Gewoon omdat het leuk isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:07 schreef just me het volgende:
Luchtbel als het goed is heeft de school van de GGD brieven voor de ouders gekregen, tenminste zo is dat bij ons op school!
René is steeds doorweekt in dr fake uggs, dus die heeft mijn kisten uit de kast gegraaitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:21 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben zo blij met m`n fake Uggs met dit weerZe zijn echt heerlijk warm en als zer kapot gaan door de sneeuw is dat niet erg want ze verkopen er hier nog bergen van, voor wehnag
Hier ook koud, maar het is ook nog mistig, dat maakt het allemaal "waterig koud" aanvoelt. Dat is niet prettig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt hier al maar tis nog wel superkoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb even tijd voor mezelf (en voor fok)
ah joh ze ligt ook de hele middag in de sneeuw, jij niet neem ik aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik heb ze ingespoten met van die spray en dat werkt wel aardig
Wat is dat??quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:39 schreef pinquit het volgende:
wat kosten die lelijke croclaarzen??
ik zoek dit [ afbeelding ]
vast niet meer in de winkel te koop he?
zo'n beugel voor achterop je fiets die je ook kan ombuigen en gebruikt wordt als euh rugsteun voor kindjes die achterop zitten.quote:
Ik zou dan naar Alkmaar moeten, maar ik kan mn ene poot haast niet meer voor het andere zetten, dus ik heb 7578347094 webshops gehad en toch maar bij crocs zelf besteldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef pinquit het volgende:
geen perry nee![]()
wél weer een goede reden om naar een stad te gaan die er wel een heeft natuurlijk
Nee mijn lief heeft hem gebracht maar die heeft nu ook de autostoel mee omdat ik zei dat ik Seb wel lopend ging halenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:41 schreef miss_sly het volgende:
heb je hem in nachthemd gebracht vanmorgen dan, Estrys
Je moet ook niet in het water gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:51 schreef Ynske het volgende:
vanmiddag was t vooral waterkoud, das toch minder fijn als gewoon koud zoals de laatste dagen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:55 schreef Estrys het volgende:
En na zo'n luie dag voel ik gelijk ook helemaal schuldig dat mijn lijstje niet afgewerkt is. Morgen weer de hele dag alleen met Seb en komt er weer allemaal niks van. Nou ja niks gedaan, heb wel twee wassen gedaan. En twee uur met mijn zus aan de telefoon gezeten die dat heel erg nodig had en waar ik ophing met knallende koppijnEn ik zou boodschappen gaan doen zodat het morgen niet hoeft, ga ik het vanavond wel even doen als Seb op bed ligt. Bluh, nou lekker even een stukje wandelen met de lege kinderwagen. Vind dat altijd zo raar met een lege wagen. En dan die mensen die kijken naar die lege wagen. Ben dan altijd geneigd om te zeggen OOOOOW SHIT issie er onderweg weer uitgevallen
Ik heb tot webshops in japan gezocht of ze in damesmaten werden verkocht, maar helaasquote:
nu heb ik t geluk dat ik 34/35 nodig hebquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:17 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb tot webshops in japan gezocht of ze in damesmaten werden verkocht, maar helaas
Het is weekend!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:03 schreef Saffier het volgende:
Iemand nog iets leuks of gezelligs te melden hier?
quote:
gaat de buurman dat ook filmen toevallig?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:13 schreef debuurvrouw het volgende:
en ik ga schaatsenvoor het eerst in 18 jaar ofzo.
Tof dat deden ze bij ons op het pleintje vroegah ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:43 schreef huuphuup het volgende:
Hier bij ons achter hebben de buren een ijsbaantje gemaakt voor de kinders om op te schaatsengewoon 's nachts een paar emmers water leeggekieperd over het plein.
K ging er wel bijna over onderuit samen met Amélie vanmiddagmaar goed
quote:
Als je van kunstschaatsen houd waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:23 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
38/39
Heb je nog wat voor me liggen?
Nee, dat is er allemaal afgesleten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:43 schreef _Bar_ het volgende:
h&m, didi claudia_X althans dat denk ik.
heb je geen schoenen met stevig profiel M@x?
De tweedehands winkel in Hilversum op de Gijsbrecht. Heb ik al veel voor wênag gekocht, en als ik het straks niet meer pas gooi ik het lachend weg omdat het toch maar 8,50 kosttequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:41 schreef Claudia_x het volgende:
Weet iemand waar ik een leuke wollen jurk kan kopen? Ik wil weer eens fatsoenlijk voor de dag komen en ik pas nog niet in mijn oude broeken.Echt al mijn kleding is strak en/of getailleerd.
Ik vind het trouwens te idioot voor woorden dat er in de winter zoveel blote jurkjes te koop zijn. Ik wil gewoon iets warms. (En het zou fijn zijn als ik er later ook nog in pas, als ik de overtollige kilo's kwijt ben).
Wickie uit het draagdoekentopic had laatst een leuk jurkje die was van de bijenkorf collectie geloof ik. Of het wol was weet ik niet maar hij zag er wel lekker warm uit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:47 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, ik was zeker vergeten te zeggen dat ik het online moet kunnen kopen? Ik kom al weken niet meer het huis uit.
Klinkt wel goed dat je weer op pad kán. Maar doe wel een beetje voorzichtig.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef m@x het volgende:
Ik ga morgen voor het eerst weer op pad. Samen met Kai naar de bioscoop en als het gaat ook nog heel even de stad in. Ik moet dringend wat spullen van de hema hebben. Ijzige kou vind ik nog niet zo'n ramp. Ik ben alleen bang dat het spekglad is en dat ik onderuit ga. Dat zou nu met die wonden niet zo fijn zijn denk ik
Ik durf niet, omdat ik een hond mee moet nemen en ik bang ben dat die met mij en kinderwagen aan de haal gaat. En hij kan tegenwoordig binnen niet meer zo goed onderscheiden van buiten. De laatste keer dat ik hem meenam op pad plaste hij middenin het postkantoor tegen een pilaar en kon ik met mijn hoogzwangere buik op de knieën.quote:
Sterker nog: er is momenteel een dikke vette sale. En je betaalt tijdelijk geen bezorgkosten! Helaas is ook bijna alles uitverkocht.quote:
Dat gaat inmiddels een stuk beter. Beide wonden mogen dicht. De eerste waarbij het mis ging is zelfs al bijna dicht. De tweede gaat wat langzamer. Mijn buik lijkt een soort spaarpot daardoorquote:
haha ja ik zag hetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog: er is momenteel een dikke vette sale. En je betaalt tijdelijk geen bezorgkosten! Helaas is ook bijna alles uitverkocht.
Die kende ik nog niet!quote:
zwarte longsleeve met strakke mouwen eronder dan kan het toch wel met korte mouwen? Doe ik wel vaakquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Die kende ik nog niet!
Dit vind ik wel aardig:
[ afbeelding ]
Maar... korte mouwen? Mijn lief háát ruitjes.
Ja, dat is echt geweldig. Ik verbaas me er nu iedere dag over dat ik geen rugpijn meer heb. En dat terwijl ik me niet eens bewust was van het feit dat ik rugpijn had maar kennelijk straalde die galblaastoestand flink door. Het ding bleek ook chronisch ontstoken te zijn hoorde ik laatst van de arts. Pas nu die pijn weg is merk ik dat ik er toch flink last van had.quote:
Kán wel, maar dat vind ik stom. Ze moeten zo'n jurk gewoon goed maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:58 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zwarte longsleeve met strakke mouwen eronder dan kan het toch wel met korte mouwen? Doe ik wel vaak![]()
dat vind ik zo mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Kán wel, maar dat vind ik stom. Ze moeten zo'n jurk gewoon goed maken.
Kijk dan, dit vind ik helemaal geweldig:
[ afbeelding ]
160 euro.En ik heb net van mijn 13e maand een videocamera gekocht. Oh well.
Alleen XL.
![]()
Gewoon niks aantrekken van die mannen. Dat bemoeilijkt het winkelen maar onnodig.
Ik momenteel ook niet, maar ik heb grote tieten en brede heupen dus dan kan het wel weer, vind ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef huuphuup het volgende:
die is leuk! Lekker warm ook lijkt me.
Ik kan zoiets echt niet hebben haha zo strak bij mn buik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |