Het gaat nog steeds goed met het kippenkatje. Heb een paar weken geleden ontdekt dat het geen poesje is maar een kater, en dat vind ik wel prettig, zag al visioenen van tientallen katjes in het kippenhok, maar het blijft dus bij een.
Verder kan ik hem al een beetje aaien als ik hem eten geeft, dan geeft hij ook kopjes terug en spint, maar schrikt dan weer snel, want ik blijf wel een beetje eng natuurlijk. En de deuren staan hier de hele dag open, dus af en toe sjokt hij naar binnen om wat rond te snuffelen als hij denkt dat niemand hem ziet.
Met onze eigen poes gaat het ook goed, ze vechten niet meer en interesseren zich niet echt voor elkaar.
Verder zit hij nog steeds de hele dag in de kippenren, maakt af en toe een ommetje door de tuin en het huis maar verder komt hij niet en de kippenren blijft zijn thuisbasis. En hij ligt nog gezellig samen met de kippen in het zonnetje en eet samen met hen de restjes van ons avondeten.
Het gaat goed dus! Niet te geloven dat dat beest er al weer bijna een jaar zit...