Een echte waak poezelquote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef bloodymary het volgende:
Was ik nou een kip of een vogeltje?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 04:34 schreef Lijnloos het volgende:
Lief... Dit moet ik ff blijven volgen!
Geniaalquote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef bloodymary het volgende:
Was ik nou een kip of een vogeltje?
[ afbeelding ]
deze foto!quote:
Er is een oude kip maar die legt niet in de winter (zijn de dagen te kort, tenzij je er een lamp in zou hangen) en de drie wit met zwarte die echt haar maatjes zijn zijn pas acht maanden oud en leggen nog niet, die zullen in het voorjaar wel beginnen. Misschien broedt het katje ze wel uit dan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 05:11 schreef MissHobje het volgende:
[..]
super kjoet zeg! enne die kippen zijn niet van de leg enzo? grappig dat ze er zo tussen mag van ze dan!
Ik ookquote:
Uitkijken dat de kippen niet zwanger raken van de kat dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:24 schreef bloodymary het volgende:
Nou, we hebben geen haan, dus ik zou niet weten waar die kuikentjes vandaan zouden moeten komen....
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Uitkijken dat de kippen niet zwanger raken van de kat dan.
Krijg je vreemde kuikens van denk ik
dan had de eigenaar een halsbandje moeten omdoen bij die kat...quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef rece het volgende:
Leuk hoor die kat en die kippen, maar is er geen eigenaar van de kat in de buurt die hem/haar wellicht mist?
Toen ik ze hier voor het eerst zag was ze pas een week of zeven. Ik heb in de buurt rondgevraagd, maar niemand wist er iets van. Verder wonen we hier nogal landelijk, veel boerderijen in de buurt waar ook veel "wilde" katjes zitten en zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:59 schreef rece het volgende:
Leuk hoor die kat en die kippen, maar is er geen eigenaar van de kat in de buurt die hem/haar wellicht mist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |