Liever niet, Fok moet de primeur hebben!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:03 schreef Spees_Eend het volgende:
ik zou zeggen bel Hart van Nederland, die staan te springen om dit soort nieuws.
doe je vanaf een webzite? ik doe altijd vanaf fotobucket, die geeft zelf al linkjes die je kan knippen/plakkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef bloodymary het volgende:
Wat doe ik nou niet goed? Ik zit al 100 jaar op Fok ,maar heb nog nooit zelf een foto geplaatst erg he.......
Zijn gewoon reuzen kippenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:31 schreef deedeetee het volgende:
Mooie poesen wat lijkt ze nog maar klein vergeleken met de kippen.
Ik hoop dat je ons op de hoogte houdt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef bloodymary het volgende:
Bedankt voor de hulp met de foto's!
De kippen zijn niet zo heel groot hoor, maar ze was toen nog heel klein, denk dat ze toen een week of 12 was. Inmiddels is ze weer iets gegroeid, maar nog steeds kleiner dan de kippen.
Denk dat als we in het voorjaar meer buiten zijn, en de deur staat open, dat we haar dan wel beter kunnen benaderen. Nu ziet ze me alleen van dichtbij als ik voer kom brengen. Ze is echt heel mooi ja.
Als ik haar kan pakken tzt wil ik haar wel laten inenten en steriliseren, anders heb ik dadelijk een heel hok vol katten! Maar dat is voor later zorg.
Ben wel heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen....
Dat proberen ze dus niet alleen, maar doen ze ook. Ik gooi elke dag legkorrel in de ren, een bakje kattenbrokjes en resten van ons avondeten en brood en zo en ze eten allemaal alles door elkaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:01 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben ook benieuwd of de kippies ook de kattenbrokjes proberen te eten.
ik ben ook benieuwd, tvp dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef bloodymary het volgende:
Bedankt voor de hulp met de foto's!
De kippen zijn niet zo heel groot hoor, maar ze was toen nog heel klein, denk dat ze toen een week of 12 was. Inmiddels is ze weer iets gegroeid, maar nog steeds kleiner dan de kippen.
Denk dat als we in het voorjaar meer buiten zijn, en de deur staat open, dat we haar dan wel beter kunnen benaderen. Nu ziet ze me alleen van dichtbij als ik voer kom brengen. Ze is echt heel mooi ja.
Als ik haar kan pakken tzt wil ik haar wel laten inenten en steriliseren, anders heb ik dadelijk een heel hok vol katten! Maar dat is voor later zorg.
Ben wel heel benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen....
Ja, dat heb je wel eens met katten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef bloodymary het volgende:
Ik noem het een haar omdat ze er uit ziet als een poes, maar het kan ook een kater zijn,
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:24 schreef Luiheid het volgende:
Alsje![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hoor![]()
Owwww, geweldig; ik smeltquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:53 schreef bloodymary het volgende:
Had ik al verteld dat het katje net in het hok (er zit een raampje in waar ik vanuit mijn kantoor door kan kijken) een kip af zat te likken? En de kip vond het prima!
Te cute!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:53 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat het katje net in het hok (er zit een raampje in waar ik vanuit mijn kantoor door kan kijken) een kip af zat te likken? En de kip vond het prima!
Ben ik heel erg blij mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef bloodymary het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |