AFCA!!!!quote:
Ik volg dit niet, maar als het over voetbal gaat /carequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
AFCA!!!!![]()
020-jodendorp FTW!!!!!!!!
Fuck 010-kakkerlakken Feijenoord!
Maar we gaan idd rellen jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik volg dit niet, maar als het over voetbal gaat /care
hou me tegen..... hou me tegenquote:
Omdat de mijne op dit moment op bonaire verblijftquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
ik niet
Waarom wil je een DS?
Een DS op vakantie?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat de mijne op dit moment op bonaire verblijft!!!
Ik bedoelde de DS zelf op vakantiequote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:07 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Daar zijn die dingen toch voor gemaakt
Zie je wel, eigenaar en DS uit elkaarquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat de mijne op dit moment op bonaire verblijft!!!
Weet ikquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:08 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Ik bedoelde de DS zelf op vakantie, zonder zijn eigenaar
Naast Professor Layton kan dat ding me niet heel erg boeienquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:13 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ja "vriend" van me zit nu op bonaire, maar hij is 3 weken terug in Nederland geweest en toen is de DS vergeten!
Ik ga maar eens slapen, komt al een nieuwe naar mij toe
Night
Batman AAquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb heeeeeeel vroeger op een PC één van de eerste Zelda games gespeeld, die was mooi. Geen idee welke dat was maar volgens mij nog op diskette![]()
Nu weet ik het zo niet![]()
Moet Batman AA nog ergens zien te lenen.
Volgens mij had Edje de zijne uitgespeeldquote:
"lenen" of lenenquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:27 schreef Sharpdressedman het volgende:
Heb heeeeeeel vroeger op een PC één van de eerste Zelda games gespeeld, die was mooi. Geen idee welke dat was maar volgens mij nog op diskette![]()
Nu weet ik het zo niet![]()
Moet Batman AA nog ergens zien te lenen.
Dat is een goede tip! Misschien kan ik hem dan wel van Edje lenen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:33 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Volgens mij had Edje de zijne uitgespeeld![]()
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:34 schreef koei het volgende:
[..]
Dat is een goede tip! Misschien kan ik hem dan wel van Edje lenen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |