Ik zou met een maatje van me meegaan naar een wedstrijd. Wij extra vroeg weg ivm de gladheid en mogelijke verkeerschaos. Heel rustig gereden. Komen we daar aan is het dus afgelast..... Toen konden we weer terug.....quote:
Beide het ijsselmeerquote:Op zondag 10 januari 2010 14:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wat is de gelegenheid?
TM, mooie foto's!Inderdaad net wolken. En die onderste is van het IJsselmeer?
![]()
Wat leuk! Doe je dat al lang? Wat ga je vanavond maken?quote:
Lekker dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zou met een maatje van me meegaan naar een wedstrijd. Wij extra vroeg weg ivm de gladheid en mogelijke verkeerschaos. Heel rustig gereden. Komen we daar aan is het dus afgelast..... Toen konden we weer terug.....
Ik vond het al rare weilanden op de bovenste foto.quote:
Ja ik was er ook blij mee..... Maar we hadden nu wel de gelegenheid om bij te kletsen. Van half 9 tot half 10......quote:
Vandaag niet schaatsen, hier is het natuurijs onbegaanbaar en heb geen zin om de weg op te gaan met de autoquote:Op zondag 10 januari 2010 14:20 schreef Soempie het volgende:
Ik vond het al rare weilanden op de bovenste foto.Mooi.
![]()
Ga je nog schaatsen vandaag?
Dus nu ben je van elke poep en scheet weer op de hoogte.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:22 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ja ik was er ook blij mee..... Maar we hadden nu wel de gelegenheid om bij te kletsen. Van half 9 tot half 10......
Ja echte malebonding.... Hoe was jou week? Rustig. En die van jou? Zelfde. En ga zo maar een uurtje door.....quote:Op zondag 10 januari 2010 14:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus nu ben je van elke poep en scheet weer op de hoogte.![]()
Hij is een tijdje terug geband en sindsdien niet meer teruggekomen.quote:
Erg jammer. Ik zag hem onlangs wel nog op de frontpage posten trouwens...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij is een tijdje terug geband en sindsdien niet meer teruggekomen.
Als je een forumban hebt kun je nog wel op de FP posten geloof ik.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:33 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Erg jammer. Ik zag hem onlangs wel nog op de frontpage posten trouwens...
Ik dacht dat die forumban sowieso wel was opgeheven ondertussen...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als je een forumban hebt kun je nog wel op de FP posten geloof ik.
Je moet dacht ik wel mailen met de crew over je ban na de gegeven termijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik dacht dat die forumban sowieso wel was opgeheven ondertussen...
Maar dat kan het zijn inderdaad.
Heb net de lokale Praxis bezocht en daar hadden ze alleen nog maar bezems.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:54 schreef iamredleader het volgende:
[..]
De megastore in zuidoost wellicht
Mjah, je moet ook niet nu nog een slee willen kopenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:52 schreef MadMaster het volgende:
Heb net de lokale Praxis bezocht en daar hadden ze alleen nog maar bezems.
Sneeuwschuivers en zout waren al een week op...
Net wel een wandeling gemaakt van 3 uur en ik zit nu half weg te soezen achter de laptop...
Ik heb net sinds 2 weken een nieuwe slee...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mjah, je moet ook niet nu nog een slee willen kopenalles is overal uitverkocht
Momenteel soms wel, maar dat is niet zo bedoeld...quote:Op zondag 10 januari 2010 15:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
glijdt ie ook goed van de heuvel af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |