abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 9 januari 2010 @ 01:02:04 #101
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_76587872
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 00:24 schreef moussie het volgende:

[..]

nope .. het had immers niets te maken met de afwijzing van de vreemdeling op zich, meer met behoud van werkplaatsen voor de eigen bevolking. Tot bepaalde hoogte was de buitenlandse goedkopere werknemer de 'stakingsbreker'.
Dus "eigen volk eerst" principe?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 08:26:49 #102
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_76591000
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:34 schreef moussie het volgende:

[..]

Ik ben dit nieuws ook al eerder tegen gekomen, geruime tijd geleden .. het nu opnieuw uit de doos halen zal idd wel wat te maken hebben met de aankomende gemeenteraadsverkiezingen

Eindelijk wat gevonden al rept men in oktober 2009 nog van sinds kort:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ssaimmigratie_3.html
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:31:09 #103
798 voyeur
bemoeit zich
pi_76591457
En voor het stellen van die vraag ontving dat gemeenteraadslid pak ´m beet 1500 Euro (de maandelijkse vergoeding in Gouda). Dat is drie maanden vergoeding voor die veertig mensen die slecht ter been zijn en na een cursus waarschijnlijk meer gaan bijdragen aan de Nederlandse samenleving. Tel uit je verlies.
Here we are now, entertain us.
pi_76592347
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 01:01 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Je hebt een titanium plaat voor je kop.

Toch valt niet te ontkennen dat kritiek op het immigratiebeleid vanaf de jaren '70 door links makkelijk het predikaat discriminatie of racisme opgeplakt kreeg, zelfs als het ging om nuchtere pogingen de problemen te analyseren.
huh? Het was niet het immigratiebeleid dat racistisch werd genoemd hoor, of discriminerend, eerder de resultaten, ontstaan door het gebrek aan enig beleid. De import van goedkope illegale werknemers bleef namelijk gewoon door gaan, ondanks de wervingsstop en ondanks de hoge werkloosheid.
pleased to meet you
pi_76592366
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Dus "eigen volk eerst" principe?
Nee, meer 'bezint eer gij begint'
pleased to meet you
pi_76593262
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 08:26 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Eindelijk wat gevonden al rept men in oktober 2009 nog van sinds kort:
http://www.geenstijl.nl/m(...)ssaimmigratie_3.html
Hehe, ik ben ook maar gaan zoeken, maar bij pagina 27 gaat het nog steeds over het recente nieuws ..
Wat ik me ervan herinner was de insteek ook anders, het ging meer om het redden van de taxi-bedrijven, een soort van '2 vliegen met een klap' dus.
pleased to meet you
pi_76593392
Een wanhopige schreeuw om aandacht
quote:
Kamervragen over inburgering per taxi

DEN HAAG (ANP) – PVV-Kamerlid Sietse Fritsma wil van minister Eberhard van der Laan (Integratie) opheldering over berichten dat in Gouda inburgeraars met taxi’s worden opgehaald voor de cursus. Als het waar is, wil hij dat ‘deze waanzin’ onmiddellijk wordt gestopt.

‘Het is ongelooflijk dat integratie in de ogen van de politieke elite betekent dat je allochtonen zoveel mogelijk in de watten moet leggen. Aan de gewone burger, die met hard werken de touwtjes nauwelijks aan elkaar kan knopen, is dit niet meer uit te leggen!’, zegt Fritsma, de PVV-lijsttrekker bij de gemeenteraadsverkiezingen in Den Haag.
'Waanzin', aldus Fritsma En natuurlijk weer dat eeuwige gelul over de doorsnee, hard werkende burger. Dat gaat er natuurlijk in als zoete koek bij het domme deel van ons land.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_76594061
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:27 schreef KoosVogels het volgende:
Een wanhopige schreeuw om aandacht
[..]

'Waanzin', aldus Fritsma En natuurlijk weer dat eeuwige gelul over de doorsnee, hard werkende burger. Dat gaat er natuurlijk in als zoete koek bij het domme deel van ons land.
Hij heeft wel een punt.
pi_76594245
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:52 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Hij heeft wel een punt.
Het is druktemakerij om niets.
pi_76594664
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:59 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is druktemakerij om niets.
Nee om 500 euro per dag.
pi_76594724
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:14 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Nee om 500 euro per dag.
Die mensen hebben niet elke dag zo'n cursus. Maar goed, maak jij je maar vooral druk om alle integratie-ellende. Dan ga ik weekend vieren.
pi_76594799
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die mensen hebben niet elke dag zo'n cursus. Maar goed, maak jij je maar vooral druk om alle integratie-ellende. Dan ga ik weekend vieren.
Druk erom maken is nogal overtrokken. Meer een principe kwestie.
pi_76682051
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nou dan hebben ze helemaal de gelegenheid om iets te regelen zodat ze de onneembare afstand naar het cursusgebouw kunnen nemen.
pi_76683584
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:55 schreef Mylene het volgende:
Dit is weer zo'n vorm van geldverspilling. Ik snap dit echt niet. Liever niet, maar vergoed dan gewoon de reiskosten van de bus als je zo nodig iets wil doen om de drempel zo laag mogelijk te houden om zo veel mogelijk mensen te willen bereiken. Verder ben ik het eens met het standpunt van de SP.

Jullie mening?
Wat er niet bij verteld werd is dat de gemeente de cursussen heeft uitbesteed aan een bedrijf dat op een industrieterrein zit dat buiten de spits nauwelijks per OV bereikbaar is. Je kunt eerder de gemeente verwijten dat ze zo onbenullig is geweest om niet te eisen dat de cursussen op een bereikbare plaats werden gegeven.
pi_76684581
Ja, dat is inmiddels bekend geworden na kamervragen van PPV, VVD en SP. Ik heb geen woord gelezen over dat het slecht bereikbaar is. Wel dus dat de gemeente heeft laten dat als het contract affloopt het leslokaal naar het centrum wordt verplaatst .

Next
pi_76685038
Ik moet ook zelf sneeuwscheppen (Moet van Balkenende) voordat ikzelf maar meot zien hoe ik op plaats van bestemming kom. Misschien begint de inburgering al bij hetzelf de verantwoording op je nemen en op tijd bij de cursus te zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')