abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76551615
sorry
pi_76551641
dat maakt toch niets uit?

Oh ja: ik heb alle b&b's die ik uitgezocht heb gemaild! en heb dus onze reis al grotendeels in mijn hoofd zitten. Nu hopen dat t allemaal kan maar we zijn er vroeg bij dus dat zal goed gaan hoop ik. (jaja ik hou van plannen, sue me )

verder heb ik mijn oog laten vallen op lunchen bij The Arch Inn en bij The Boat House in Nairn .. Hopen dat tegen die tijd dat allemaal lukt.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76551720
Goeiemorgen ladies

Ik heb vreselijk brak geslapen, omdat ik vaak graag draai in bed en nu kan ik dus niet op mn linker gezichtshelft slapen En de wang is nog dikker geworden, het lijkt wel of ik de bof heb. Aan een kant. En mn oog gaat ook een beetje dicht Erg klote. Gelukkig doet het niet veel pijn, dus dat valt dan weer mee
pi_76551746
oh getsie lein, dat klinkt idd naar als je ook niet in je favoriete slaaphouding kan. Hopen dat de zwelling een beetje afzakt vandaag, misschien koelen ofzo met iets?

Sol, komen ze nou vandaag die leiding eruit slopen enzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76551779
Oh ja lein, ik had een vraagje. Geen idee of jij het weet hoor en tis ook niet belangrijk maar ik zag laatst een paard in de wei staan met 2 blauwe hoeven? zag er erg vreemd uit dus vroeg mij af wat zoiets kan zijn.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76551854
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja lein, ik had een vraagje. Geen idee of jij het weet hoor en tis ook niet belangrijk maar ik zag laatst een paard in de wei staan met 2 blauwe hoeven? zag er erg vreemd uit dus vroeg mij af wat zoiets kan zijn.
Blauw? Welke kleur blauw? Wat voor kleur had het paard? Welke hoeven waren blauw?
pi_76551884
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Blauw? Welke kleur blauw? Wat voor kleur had het paard? Welke hoeven waren blauw?
het paard was bruin en zijn voorhoeven waren felblauw. (en dat zijn ze anders niet weet ik toevallig.)

Lekker vaag, sorry ik vroeg mij gewoon af wat het was . t arme beest stond in de kou met een roze dekje op, ik hoop maar dat t een meisjespaard was
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76551951
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef DarkElf het volgende:
oh getsie lein, dat klinkt idd naar als je ook niet in je favoriete slaaphouding kan. Hopen dat de zwelling een beetje afzakt vandaag, misschien koelen ofzo met iets?
Ja ik ga zo bedenken waar ik mee ga koelen, moet ook nog boodschappen doen zo. Met dit gezicht *zucht*
*weg*
JA de foto is slecht, hij is gespiegeld want het is toch echt de linker wang. Ik heb mn haar niet gedaan en het is niet charmant. Maar het gaat om de dikke wang. En ik haal m zo weer weg

[ Bericht 6% gewijzigd door Leintjeuh op 08-01-2010 09:40:13 ]
pi_76551970
oh arme lein! koop een zak diepvriesdoperwtjes ofzo, die kan je goed naar je gezicht vormen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76551995
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:42 schreef DarkElf het volgende:
het paard was bruin en zijn voorhoeven waren felblauw. (en dat zijn ze anders niet weet ik toevallig.)

Lekker vaag, sorry ik vroeg mij gewoon af wat het was . t arme beest stond in de kou met een roze dekje op, ik hoop maar dat t een meisjespaard was
Ik gok dat het deze dingen waren
*springschoenen* Maar dan in het blauw. T zijn een soort beschermers voor de hoeven, normaal worden die dingen gebruikt als je met je paard over hindernissen gaat. Sommige paarden zijn echter zo onhandig dat ze ze ook nodig hebben als ze in het land staan, omdat ze anders hun hoeven beschadigen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Leintjeuh op 08-01-2010 09:40:39 ]
pi_76552040
ah ok
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76552120
arme Lein En ja DE om half 9 zou ik vandaag de eerste zijn Nog geen loodgieter te bekennen hier dus
pi_76552137
Ik wil ei'k niet naar buiten, omdat mn wang zo dik is. Wat een BS heh Maar straks gaan mensen denken dat t besmettelijk is ofzo :S
pi_76552165
ik heb zo'n gevoel dat Milou en ik een douche-date hebben het weekend bij de overbuurman lolz
pi_76552181
Och Lein

Hier ziek klein jongetje Geniaal die mannen in mijn huis, nooit ziek en áls ze ziek zijn doen ze dat op het allerslechts denkbare moment
pi_76552202
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ei'k niet naar buiten, omdat mn wang zo dik is. Wat een BS heh Maar straks gaan mensen denken dat t besmettelijk is ofzo :S
tis koud, doe lekker een grote sjaal om je nek die je wat hoger dan anders doet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76552213
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:
lekker belangrijk wat anderen ervan denken
pi_76552215
blaaahhhhh, goeie morgen mensen <------- Kater, miselijk ziek en zwak

hoe gaat het met iedereen? Ben gistr uit geweest en ben nu echt helemaal kapot, zometeen 5 KM hardloop wedstrijd van de brigade en men hoopt op mij om de eerste plaats te winnen..... Hardlopen tot falen.....

Wat zij jullie plannen nog voor vandaag? leuke dingen op het programma?
pi_76552253
Milou's nieuwste woordje vanavond: HOE'A!
pi_76552310
Ja ik ga boodschappen doen. Ik trek mn coltrui wel hoog op ofzo
pi_76552371
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou's nieuwste woordje vanavond: HOE'A!
super cool
pi_76552546
FC, Leander ookal Succes lein DE vergeet helemaal op je eerste post te reageren maar je hebt t allemaal leuk uitgezocht, wat zullen jullie genieten samen
pi_76552594
de loodgieters zijn er
pi_76552608
arme fc, allebei je mannen ziek en dat terwijl je zelf niet zo veel kan natuurlijk en ook nog eens met je huis zit.Hoop dat jullie genoeg hulp hebben

en ja sol, het uitzoeken alleen is al heel leuk werk. oh en fijn dat ze aan de slag gaan!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76552663
Sterkte Lein!

DE, boerenkool was ik denk ik
pi_76552691
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:23 schreef Den_Haag het volgende:
DE, boerenkool was ik denk ik
nou tnx voor t idee dan
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76552702
graag gedaan
pi_76553132
De boodschappen zijn binnen Heb gelijk maar paracetamol en ibuprofen gehaald, want die pillen heb ik natuurlijk thuis laten liggen En ik ben vergeten om doperwtjes te halen ofc Ik hak wel een stuk uit de vijver in een zakje ofzo

En iedereen keek me raar aan, maar niemand zei wat
pi_76553165
Oh, en Hobje komt straks lunchen hier Dus ik heb lekkere broodjes gehaald, waar iets lekkers op gaat Kopje thee, koffie of hete choco erbij alleen eerst nog ff een killer afwas doen
pi_76553237
oeh oeh al reactie van een B&B, eentje waar ik heel graag naar toe wilde omdat die zo verschrikkelijk mooi in de natuur ligt
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76553320
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:45 schreef DarkElf het volgende:
oeh oeh al reactie van een B&B, eentje waar ik heel graag naar toe wilde omdat die zo verschrikkelijk mooi in de natuur ligt
En, gaan jullie erheen?
pi_76553353
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 09:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

En, gaan jullie erheen?
ja
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76553438
lein veel plezier straks met hobje! DE wat tof!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:02:45 #34
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_76553698
Pleurishumeur maar wel om 8:30 eruit zonder afspraken. Kan wel een goedemoggel eraf nu.
Confidence through competence
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:03:25 #35
55709 Stereotomy
pi_76553712
Schotland whoo hoo

Ik ben ook een planner, ik wil graag weten dat ik van A naar B ga, maar wat daartussen tijdens de reis gebeurt maakt me niet zoveel uit. Op vakantie gaan met 3 niet-planners is echt een hel, die denken dat je dan geschift en neurotisch bent.

Is maar een klein beetje zo.

@Isa: Ja, in weekenden probeer ik ook minder freestylend naar bed te gaan. Zelfde bedtijd en met name zelfde opstatijd is ingeprogrammeerd. Het maakte niet uit of ik om 12, 2 of 4 uur naar bed ging, zonder wekker staat mijn lichaam altijd om 11:45-11:55 zelf op. Bizar nauwkeurig is dat altijd. In slaap komen voor 0:00 lukte me de laatste jaren nooit, nu soms.

Melatonine helpt je aan de ene kant iets makkelijker in slaap te komen (wat ik moeilijk kan voor 1-2 uur uit mezelf), maar het blijkt net als fel licht een trigger te kunnen zijn om je interne klok naar voren of naar achteren te kunnen verschuiven. Melatonine neem ik 5-6 uur voordat ik naar bed ga en in de ochtend ga ik een kwartier voor m'n raam zitten waar de zon dan ueberfel in schijnt.

Heb ipv papers voor m'n afstuderen veel hierover gedownload en gelezen. Superinteressante materie is dit, wellicht omdat ik er zelf door geraakt word. Had misschien ook eerder naar een slaapdokter moeten gaan, maarja, ik en doktoren....

@MMM en Dude: ik heb ook een potje van Sleepzzzz. Was uiteindelijk het goedkoopste per mg melatonine. Nederland is idd ondergedoseerd: 0.3 mg (drie sleepzz pilletjes) lijkt nu aan de onderkant van standaard te zitten. In Amerika komen ze er nu na jaren achter dat het geen fluit uitmaakt of je 3 mg of 0.3 mg geeft, terwijl je daar zelfs capsules van 5 mg hebt

Mijn doel is om met melatonine mijn klok te verschuiven en het dan op z'n eentje te proberen. Een relatie heb ik niet momenteel , wel herkenbaar DE, maar die klok moet wel verschoven worden.

[ Bericht 44% gewijzigd door Stereotomy op 08-01-2010 10:29:06 ]
pi_76553852
Zit nu bij het sanatorium
pi_76553968
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:08 schreef Den_Haag het volgende:
Zit nu bij het sanatorium
ik zit nu in de herrie
pi_76554387
heb net mezenbollen en pinda's netjes gehaald voor de vogeltjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:29:36 #39
55709 Stereotomy
pi_76554421
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
heb net mezenbollen en pinda's netjes gehaald voor de vogeltjes
Een netje met samengepropte vogeltjes
pi_76554463
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

ja Nou ja zo noemt het blijkbaar zo een vetbol met zaden
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76554526
Goedemorgen!

De boodschappen zijn ook hier binnen. Erg veel... ik heb sinds kerst geen echte grote boodschappen meer gedaan dus... Maar nu dus weer een volle koelkast, diepvries en kelder! Daar kan ik zoooo vrolijk van worden...

Balen Lein, dat je nog steeds zo'n dikke wang hebt... Hopelijk trekt het weg in de loop van de dag!

En wat is dat met dat HOE'A, dat heb ik echt gemist volgens mij....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_76554696
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 08:59 schreef freecell het volgende:
Och Lein

Hier ziek klein jongetje Geniaal die mannen in mijn huis, nooit ziek en áls ze ziek zijn doen ze dat op het allerslechts denkbare moment
Beterschap voor beide heren! Zorg je ook wel goed voor jezelf ondertussen?
pi_76554719
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wel balen dat je zo problemen hebt met slapen btw. ik zou zeggen:neem een kind
  vrijdag 8 januari 2010 @ 10:42:07 #44
55709 Stereotomy
pi_76554834
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:38 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Wel balen dat je zo problemen hebt met slapen btw. ik zou zeggen:neem een kind
Het wordt wel weer tijd dat ik er eentje probeer te maken ja *zucht*
pi_76554866
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:13 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik zit nu in de herrie
hier heerlijke rust in de Bilthovense bossen.
pi_76554923
Rod Steward zingt, de afwas is klaar, en ik ga nog even wat lekkers maken voor bij de lunch van zo
pi_76555016
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

hier heerlijke rust in de Bilthovense bossen.
Hier ook! Alles nog wit bevroren rond het huis, straalt ook altijd zo'n rust van uit, zo'n dikke witte deken over alles heen..

Ga weer richting de tentamens, dus vandaag maar wat laatste dingen afronden en beginnen met leren..
pi_76555024
Mijn hond is zeer vervelend. Iemand tips om hem rustig te krijgen? Hij wil duidelijk spelen. Ik niet. Hij loopt me overal in huis achterna en nu ik achter de pc zit, zit ie zowat op mijn voeten me aan te staren....
pi_76555407
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:47 schreef Tezz het volgende:
Mijn hond is zeer vervelend. Iemand tips om hem rustig te krijgen? Hij wil duidelijk spelen. Ik niet. Hij loopt me overal in huis achterna en nu ik achter de pc zit, zit ie zowat op mijn voeten me aan te staren....
ja ik heb een tip: speel met hem
goed moemaken, heb je de hele dag rust daarna
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76555728
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 10:47 schreef Tezz het volgende:
Stuur m naar z'n mandje, en als ie daar 5 of 10 minuten ligt te niksen, ga dan lekker met m spelen. Put Harley uit en dan heb je de rest van de dag geen kind aan m
pi_76555851
Hahaha goede tips! Die van Lein is opvoedkundig gezien het beste natuurlijk... Maar hij heeft het inmiddels al opgegeven, hij ligt in zijn mandje te slapen... Ik ga straks lekker even met hem naar buiten en met hem spelen, dan heb ik mijn plicht als baasje ook weer gedaan, hihi!
pi_76556534
mensen lekker hoor, net 10de geworden van de komplete brigade ^.^ prestaties

maar nog beter..... vanmiddag is het weekend

Thuis lekker een ossenstaart soep maken voor een meiske dat langs komt
pi_76556649
ossenstaartsoep
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76556706
geen idee, nog nooit gegeten, dus nog tips bij de bereiding ?
pi_76556769
nog nooit zelf gemaakt misschien heeft iemand anders wat tips voor je.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76556902
lolz @ tezzhondje Hier drama nog, ze hoefden dus niet bij de bovenburen open te breken. Leiding hebben ze via mijn plafond kunnen reparen. En toen gingen ze testen door bij bovenburen de douche aan te zetten en er komt nog steeds water naar beneden, alleen nu langs de voegen Ik word hier zo melig van
pi_76557014
geen ossestaartsoeptips hier, succes ermee braam! en veel plezier met je meisje natuurlijk
pi_76557110
succes!
pi_76557187
Lein, wat is er met je wang?

Oh, en ik ben ook een slechte slaper. Echt een nachtbraker en kan slecht uit bed komen. In tijden dat ik echt problemen ermee heb, slikte ik ook van die Sleepzzz-pillen Een jetlag is trouwens daardoor echt een ramp bij mij, als ik het bijv. vergelijk met Meneer: hij zit binnen twee dagen weer in z'n vertrouwde slaapritme, ik doe er drie weken over en lig steeds de halve nacht wakker. Heb nu fijn slaappillen gekocht (in de VS kun je zonder recept ook echte slaappillen kopen maar ze zouden geen gewenning moeten geven, zei de pharmacist) en heb me nu voorgenomen om mezelf daarmee binnen een week in een fatsoenlijk ritme te persen: als ik een half uur wakker lig, neem ik zo'n ding.
Die wake-up light van Philips helpt bij mij trouwens wel een beetje: ik schrik niet meer zo mega-gaar wakker als de wekker gaat
pi_76557209
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
geen ossestaartsoeptips hier, succes ermee braam! en veel plezier met je meisje natuurlijk
mhua ken er alleen maar van een one' night stand, dus.... ze belde me iig eergister op of ik zin had om wat te doen XD, zal ze denk ik toch teleur gesteld naar huis gaan vanavond,
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:50:20 #61
55709 Stereotomy
pi_76557333
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:

Oh, en ik ben ook een slechte slaper. Echt een nachtbraker en kan slecht uit bed komen. In tijden dat ik echt problemen ermee heb, slikte ik ook van die Sleepzzz-pillen Een jetlag is trouwens daardoor echt een ramp bij mij, als ik het bijv. vergelijk met Meneer: hij zit binnen twee dagen weer in z'n vertrouwde slaapritme, ik doe er drie weken over en lig steeds de halve nacht wakker. Heb nu fijn slaappillen gekocht (in de VS kun je zonder recept ook echte slaappillen kopen maar ze zouden geen gewenning moeten geven, zei de pharmacist) en heb me nu voorgenomen om mezelf daarmee binnen een week in een fatsoenlijk ritme te persen: als ik een half uur wakker lig, neem ik zo'n ding.
Die wake-up light van Philips helpt bij mij trouwens wel een beetje: ik schrik niet meer zo mega-gaar wakker als de wekker gaat
Kun je kijken wat de actieve stof is van die slaappillen? Moet wel op het potje staan.

En die wakeup light heb ik ook. Ben ik superresistent voor.
pi_76557466
Echt joh? Nou ja, als ik echt oververmoeid ben, helpt het bij mij ook niet, maar als ik genoeg heb geslapen en ik moet opstaan terwijl het nog donker is buiten, werkt het bij mij als een tierelier

Wat trouwens niet helpt: een vent die snurkt
pi_76557469
Ik zie het nut van de Wake up Light niet zo in... Maar ik word doorgaans dan ook gewoon relaxed wakker... (geen slaapproblemen gelukkig en ook geen wakker-word-problemen).

Ik mag zo weer door de kou naar school. Brrr....

@SOL: is maar goed dat je melig wordt, ik zou er gewoon gek van worden!
pi_76557565
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
Echt joh? Nou ja, als ik echt oververmoeid ben, helpt het bij mij ook niet, maar als ik genoeg heb geslapen en ik moet opstaan terwijl het nog donker is buiten, werkt het bij mij als een tierelier

Wat trouwens niet helpt: een vent die snurkt
oordopjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76557572
ze gaan nu de badkamervloer openbreken bij de bovenburen, omg, wat een gare flat is dit toch. die mogen pas zondag weer vd douche gebruik maken ALS ze het afkrijgen vandaag
  vrijdag 8 januari 2010 @ 11:59:42 #66
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76557657
Gelukkig hier geen slaapproblemen. Ik slaap zelfs vaak teveel.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76557665
SOL: als je trouwens nog lekker wilt eten met alleen oven, maak dan een lekkere ovenschotel met groente, voorgekookte aardappelpartjes en wat kant en klare bacon of zo??? Of witvis of zalm?

Ik ga nu snel naar school, kindjelief is weer klaar met leren voor vandaag!
pi_76557825
ik sliep altijd echt als een blok, echt 2 minuten liggen en ik was weg, maar de laatste 2/3 maanden lukt het gewoon niet meer, kom je wel tot de conclusie dat je plafon bij nacht er nogsteeds lelijk uit ziet ^^
pi_76558096
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef Braamyo het volgende:
ik sliep altijd echt als een blok, echt 2 minuten liggen en ik was weg, maar de laatste 2/3 maanden lukt het gewoon niet meer, kom je wel tot de conclusie dat je plafon bij nacht er nogsteeds lelijk uit ziet ^^
Je moet je ogen ook dicht doen, anders val je nooit in slaap!
pi_76559036
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef Tezz het volgende:
SOL: als je trouwens nog lekker wilt eten met alleen oven, maak dan een lekkere ovenschotel met groente, voorgekookte aardappelpartjes en wat kant en klare bacon of zo??? Of witvis of zalm?

Ik ga nu snel naar school, kindjelief is weer klaar met leren voor vandaag!
Rauwe aardappelpartje in de oven, wat later een bakkie venkel met witte wijn en boter erbij, en nog later een pakketje met vis Da's mijn succesnummer voor als je alleen maar een oven tot je beschikking hebt.
pi_76559189
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:11 schreef LieLie het volgende:

[..]

Je moet je ogen ook dicht doen, anders val je nooit in slaap!
haha doe ik ook wel, was meer bij wijze van spreken
pi_76559221
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef Braamyo het volgende:

[..]

mhua ken er alleen maar van een one' night stand, dus.... ze belde me iig eergister op of ik zin had om wat te doen XD, zal ze denk ik toch teleur gesteld naar huis gaan vanavond,
ze was toch niet zo interessant?
pi_76559238
Ik heb zin om iets lekkers te eten bij de lunch, maar heb echt niks in huis
pi_76559254
Nog en tip voor SOL: kom niet in de verleiding om zo'n zakje van Knorr/Maggi te kopen waarbij je pasta en wat gesneden ham moet gooien en dan zo de oven in schuiven. Het is vies, chemisch en geeft licht in het donker!
pi_76559277
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:45 schreef Tezz het volgende:
Nog en tip voor SOL: kom niet in de verleiding om zo'n zakje van Knorr/Maggi te kopen waarbij je pasta en wat gesneden ham moet gooien en dan zo de oven in schuiven. Het is vies, chemisch en geeft licht in het donker!
DIe Ovengeheimen? Of bedoel je wat anders? Want dat heb ik ook nog liggen..
pi_76559343
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef LieLie het volgende:
Hier poffertjes! Wel kant-en-klare, maar who cares want dochterlief is er dol op! Ik eet zelf een crackertje met kaas....
pi_76559379
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:45 schreef LieLie het volgende:

[..]

DIe Ovengeheimen? Of bedoel je wat anders? Want dat heb ik ook nog liggen..
Dat is volgens mij wat anders, want daar moet je ook je pannen voor gebruiken. Vroeger had je zakjes waar je alleen maar pasta, gesnipperde ham en wat schijfjes champ bij moest doen. Het zakje moest je aanmaken met water en dat dan over je schotel gieten.
Ik weet niet of ze deze versie ook in de nieuwe serie Ovengeheimen op hebben genomen?

Ik had deze week de Ovengeheimen pikante tomaat, viel niet tegen voor een snelle maaltijd!
pi_76559478
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef LieLie het volgende:
Ik ook. En ik zit op m'n werk

Heb je geen eieren en restjes groente enzo? Lekkere tortilla bakken?
pi_76559584
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Tezz het volgende:

[..]

Dat is volgens mij wat anders, want daar moet je ook je pannen voor gebruiken. Vroeger had je zakjes waar je alleen maar pasta, gesnipperde ham en wat schijfjes champ bij moest doen. Het zakje moest je aanmaken met water en dat dan over je schotel gieten.
Ik weet niet of ze deze versie ook in de nieuwe serie Ovengeheimen op hebben genomen?

Ik had deze week de Ovengeheimen pikante tomaat, viel niet tegen voor een snelle maaltijd!
Nee, dan is Ovengeheimen echt wat nieuws Dat andere klinkt inderdaad niet zo spannend
pi_76559636
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik ook. En ik zit op m'n werk

Heb je geen eieren en restjes groente enzo? Lekkere tortilla bakken?
Ei is op, en verder alleen nog een paar stukjes paprika..

Ik had bedacht dat ik een pitabroodje met kaas en stroop ging eten.. Maar toen bedacht ik me te laat dat ik van de week de kaas heb opgemaakt als borrelhapje..
Morgen weer boodschappen doen, dan maar even wat lunchbestendige dingen in huis halen..
pi_76559646
tnx voor de tips Maar haal straks met milou wel patat, heb geen zin in afwas ook aangezien alles uit de kast op aanrecht ligt (en ook op mijn fornuis dus, en op de vloer ) OH en ik word inmiddels debiel van het lawaai van de tegels die er uitgehamerd worden boven
pi_76559768
Altijd een goede reden om patat te eten!
pi_76559772
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Tezz het volgende:

[..]

Hier poffertjes! Wel kant-en-klare, maar who cares want dochterlief is er dol op! Ik eet zelf een crackertje met kaas....
Ha! Ik bedacht me ineens dat die hier ook nog liggen! Anders waren ze straks ook niet meer houdbaar
pi_76560447
Even een zwaai vanaf het werk, bloes doet het hier niet meer, maar bluezz weer wel
pi_76560466
omg ze zijn nu met betonboor bezig Heb t wel gehad nu,bleggg
pi_76560469
hoe is t Bluezz? Beter hoop ik?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76560605
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef DarkElf het volgende:
hoe is t Bluezz? Beter hoop ik?
Vanaf 7 uur heb ik nu 2 diclofenacs, 1 aleve 550 en 2 paracetamols. Schouder is gevoelloos bijna, de tranen zitten hoog van de pijn dus echt beter? Nee
pi_76560625
Het is echt mega-koud buiten zeg! Wordt wat, vanavond op het fietsje naar een feestje.... rillllll..... Auto is geen optie, ik lust ook wel weer eens een flinke borrel!
pi_76560641
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Vanaf 7 uur heb ik nu 2 diclofenacs, 1 aleve 550 en 2 paracetamols. Schouder is gevoelloos bijna, de tranen zitten hoog van de pijn dus echt beter? Nee
Oh wat vreselijk.... Sterkte er mee hoor!
pi_76560716
Ach Bluezz, wat rot! Wat is er mis dan? Ontsteking?
pi_76560725
quote:

[..]

oh wat afschuwelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76560750
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Bluezz, wat rot! Wat is er mis dan? Ontsteking?
Artrose oprisping en gisteren gevallen, ik kan zo ff naar een dok. hier (een cardioloog maar wat the hek)
pi_76560785
quote:

[..]

Dat is flink klote zeg....
pi_76560825
ik heb echt de allergrootste pan volstaan met water en boerenkool (maak voor 2 dagen en voor invries) maar nu vraag ik mij alleen af hoe ik die pan moet gaan afgieten straks

fijn dat je even iemand kan zien Bluezz. Ook al is het een cardioloog , misschien kan hij je wel helpen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76560924
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef DarkElf het volgende:
ik heb echt de allergrootste pan volstaan met water en boerenkool (maak voor 2 dagen en voor invries) maar nu vraag ik mij alleen af hoe ik die pan moet gaan afgieten straks

fijn dat je even iemand kan zien Bluezz. Ook al is het een cardioloog , misschien kan hij je wel helpen.
IN een vergiet?
pi_76561031
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ze was toch niet zo interessant?
O de one night stand was heel leuk, alleen ik heb me voorgenomen niet meer aan die betekenis loze sex te doen voorlopig, ik vind het veel fijner en beter om de liefde te bedrijven met iemand die je kent en waar je van houd en om geeft, en zij van jou
pi_76561047
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Artrose oprisping en gisteren gevallen, ik kan zo ff naar een dok. hier (een cardioloog maar wat the hek)
Aii. Gewrichtspijn kan echt zo machtig zeer doen Sterkte met het doorkomen van de dag; hopelijk kan de arts iets voor je doen.
pi_76561206
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef Braamyo het volgende:

[..]

O de one night stand was heel leuk, alleen ik heb me voorgenomen niet meer aan die betekenis loze sex te doen voorlopig, ik vind het veel fijner en beter om de liefde te bedrijven met iemand die je kent en waar je van houd en om geeft, en zij van jou
Ja duh dat gelooft dus niemand he.
pi_76561235
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

IN een vergiet?
ja tuurlijk alleen die pan is een 6 liter pan dus nogal zwaar ga denk ik eerst maar de boerenkooleruitscheppen, scheelt weer gewicht
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76561414
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:38 schreef Tezz het volgende:

[..]

Ja duh dat gelooft dus niemand he.
Inderdaad....
pi_76561436
Ik vertoon nogal studieontwijkend gedrag....
pi_76561474
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ja tuurlijk alleen die pan is een 6 liter pan dus nogal zwaar ga denk ik eerst maar de boerenkooleruitscheppen, scheelt weer gewicht
Heb je niet een wat grotere zeef? daar kun je het wel mee uit de pan scheppen en dan de pan omkiepen..
pi_76561525
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:44 schreef LieLie het volgende:

[..]

Heb je niet een wat grotere zeef? daar kun je het wel mee uit de pan scheppen en dan de pan omkiepen..
ja heb net bedacht dat ik met een zeefschep de boerenkool eruit ga vissen... dan kan ik daarna de pan wel leeggooien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:46:24 #104
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76561548
Brrr...het is echt koud. Even boodschappen gedaan en meteen ijskoude handen. (Nee, ik heb geen handschoenen).
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_76561643
Jo, kletsers

Ik ben even wat behang aan het vastplakken en jullie zijn een half topic verder

*bijlezen gaat*
pi_76561681
tezz! fietsen met die kou kan je geen taxi nemen ofzo
pi_76561710
ik eet vanavond op t werk, kwaliteit van voedsel in personeelsrestaurant wordt alleen steeds belabberder dus het zullen wel weer frietjes worden met sla
  vrijdag 8 januari 2010 @ 13:51:35 #108
55709 Stereotomy
pi_76561762
quote:

[..]

WOW zeg
pi_76562439
quote:

[..]

dat zeg je nu. wacht maar tot na 3 wijntjes
pi_76562464
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet vanavond op t werk, kwaliteit van voedsel in personeelsrestaurant wordt alleen steeds belabberder dus het zullen wel weer frietjes worden met sla
oh, wou gaan eten bij de Ikea. Altijd beter dan de mensa
pi_76562850
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

oh, wou gaan eten bij de Ikea. Altijd beter dan de mensa
Das een beroerde Mensa dan
Ik vind IKEA eten altijd wel prima, maar ik mis eetbare groente
pi_76562872
klaar boerenkool
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:19:37 #113
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76563012
Mise-en-place voor gerechtje van vanavond is hier ook klaar.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76563028
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place voor gerechtje van vanavond is hier ook klaar.
Wat gaat het worden?

Wij gaan uit eten
  vrijdag 8 januari 2010 @ 14:20:58 #115
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76563065
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef LieLie het volgende:

Wat gaat het worden?

Dat hou ik nog even geheim omdat Bluezz hier ook meeleest en het een verrassing voor haar moet blijven.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76563188
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef golfer het volgende:

[..]

Dat hou ik nog even geheim omdat Bluezz hier ook meeleest en het een verrassing voor haar moet blijven.
Goed bezig! Mijn heeft ook nog steeds beloofd een keer uitgebreid voor mij te koken.. maarre..
pi_76563228
quote:

[..]

verzorg je vrouwtje maar goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76563473
pff heb eindelijk die zwarte kat te grazen kunnen nemen en zijn nek kunnen druppelen (doe ik altijd voor de zekerheid als ze uit t pension komen)

wat is dat beest snel en sterk zeg ik wee de dag dat hij ooit iets gaat mankeren (sowieso natuurlijk) maar dat wordt een drama dan... die pers is zoveel makkelijker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76563621
krabt ie je niet helemaal open dan de
pi_76563927
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:35 schreef Bluezz het volgende:
krabt ie je niet helemaal open dan de
nee gelukkig niet. Heeft hij nog nooit gedaan, hij is een vluchter, geen vechter. Hij verzet zich alleen heel erg en wrikt zich los. Hij weegt 6.8 kilo en is heel groot en gespierd dus er zit nogal kracht achter.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76563960
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb gister een verstandskies weg laten halen, die ook een beetje uitgeboord moest worden. Ik ben een halve hamster nu

Maar wel fijn dat je t zo naar je zin gehad hebt op vakantie! Heerlijk hoor
pi_76564267
quote:

pi_76564287
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:24 schreef DarkElf het volgende:

verzorg je vrouwtje maar goed
vrouwTJE
pi_76564337
het plafond wordt nu dichtgemetseld
pi_76564343
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:52 schreef Bluezz het volgende:

[..]

vrouwTJE
niet zo stom doen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76564364
Ik ga even lekker een dutje doen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 14:55:32 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76564436

Vandaag werkgroep van wetenschapsleer. Redeneren lukt aardig behalve dan net die laatste stap . Daarnaast ook de eerste werkcollege financial accounting gehad. Wordt nog pittig in korte termijn een paper schrijven.

Ik ben stout geweest en heb een broodje hemaworst naar binnen gewerkt .
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_76564882
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 14:53 schreef DarkElf het volgende:

[..]

niet zo stom doen
zin an
pi_76565090
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:04 schreef Bluezz het volgende:

[..]

zin an
snap ik ook wel.

die dr al gezien?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76565113
Borisz, financial internal management accounting of meer de jaarverslagen?
pi_76565482
Ik ben met een economisch werkstuk bezig, en ik vinnut dus echt nie interessant
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 15:20:09 #132
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76565620
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
Borisz, financial internal management accounting of meer de jaarverslagen?
Meer de jaarverslagen. Onderwerpen als jaarverslagen van non-profit instellingen, stelsel wijzigingen, voorzieningen, Immateriële vaste activa, etc etc etc.
pi_76565733
dr vermoedt een artritis. Maar ja, hij weet het niet echt zeker, zo kwam het over op mij bovendien was ie erg gehaast want er zitten erg veel pat.
pi_76566002
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
dr vermoedt een artritis. Maar ja, hij weet het niet echt zeker, zo kwam het over op mij bovendien was ie erg gehaast want er zitten erg veel pat.
een artritis? is dat weer anders dan je al hebt dan?

heeft ie wel goeie dikke pijnstillers voorgeschreven ofzo?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76566155
eindelijk mijn huis is loodgietervrij! maandag komen ze t afmaken... de buren mogen zeker tot dinsdag niet douchen maandag komt de tegelzetter pas bij ze. ik ga lein nadoen en ook een dutje doen.
pi_76566213
Ik ben net maar even naar de speelgoedwinkel gegaan voor cadeautje voor buurkindje zondag. Dat stond eigenlijk voor morgen in de planning, maar ik heb dus echt geen zin om morgen naar buiten te gaan als het min tien is he....
pi_76566227
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:

een artritis? is dat weer anders dan je al hebt dan?

heeft ie wel goeie dikke pijnstillers voorgeschreven ofzo?
ontsteking van versleten kraakbeen (artrose)Heb ik al zei hij (diclo van de ha gisteren)
Nou ja ophouden met zeuren
pi_76566624
ik heb toevallig net gebeld voor pijnstillers die ik van de reumatoloog gehad had, maar dan komt er weer een melding dat het niet samen mag met een verminderde nierfunctie Je wilt niet weten hoe vaak die melding omhoog schiet tegenwoordig. Elke keer als ze iets voorschrijven moet er eerst druk overlegd worden, annoying! (ja wel goed dat ze zo grondig zijn natuurlijk)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76566656
Wil jij ook wel eens opnieuw gekleid worden DE
pi_76566714
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Wil jij ook wel eens opnieuw gekleid worden DE
als t ff kan wel ja genetisch zit ik echt crappy in elkaar... (oa daarom dus ook geen kinderen voor mij ) Bij mijn zus ging alles (vooralsnog ) goed en toen kwam ik en ik werd van spare parts in elkaar gezet ofzo ..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76566761
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:20 schreef borisz het volgende:

[..]

Meer de jaarverslagen. Onderwerpen als jaarverslagen van non-profit instellingen, stelsel wijzigingen, voorzieningen, Immateriële vaste activa, etc etc etc.
ah, makkie. Zelf schrijven of analyseren?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:48:59 #142
55709 Stereotomy
pi_76566894
Krakkebloeske

zo gesprek met nieuwe studieadviseur. Zie er als een berg tegenop, alhoewel ik ook wel weet dat dat het vrouwke haar werk is.
pi_76566918
Ik was papa's laatste kunstje
pi_76566937
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik was papa's laatste kunstje
ook een bij elkaar geraapte toestand dus
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:50:16 #145
55709 Stereotomy
pi_76566948
Boris, je lijkt me helemaal niet zo'n felle haantje snelle finance gozert als DH, of zie ik dat verkeerd?
pi_76566967
zeg nou heb ik heel aardig van die vetbollen gekocht enzo want 'oh oh die vogeltjes hebben t zo zwaar' en nou heeft nog niemand eraan gegeten!
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:51:22 #147
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76566994
jeej sol
beterschp lein
niks mis met vluchtige betekenisloze ONS seks zo op z'n tijd braamyo

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:51:37 #148
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76567000
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef DarkElf het volgende:
zeg nou heb ik heel aardig van die vetbollen gekocht enzo want 'oh oh die vogeltjes hebben t zo zwaar' en nou heeft nog niemand eraan gegeten!
kutvogeltjes.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 15:53:57 #149
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76567115
Ik heb eindelijk het boek Reis naar de Sterren helemaal uit.
Wat een prachtig boek is het toch en wat krijg ik er elke keer weer trek van als ik wat bladzijdes lees en de foto's bekijk.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76567229
quote:
Komt wel! Ze moeten t even ontdekken. Hier duurde het ook wel een dag voor ze erachter waren
pi_76567275
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:51 schreef Mirjam het volgende:

[..]

kutvogeltjes.
ja
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:

[..]

Komt wel! Ze moeten t even ontdekken. Hier duurde het ook wel een dag voor ze erachter waren
Nou we zullen zien
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76567314
quote:
Wat een ondankbare vogels! Tzzz.....
pi_76567390
De achtertuin van mijn ouders is een soort CenterParcs-resort voor de vogeltjes.... Bollen, hokjes met droogvoer, pinda's, diverse badjes en een tafel vol kruidenplantjes..... Het valt me mee dat mijn vader nog geen wildwaterbaan voor ze gebouwd heeft!

(Het is geweldig, er zitten echt zo veel vogels bij mijn ouders in de tuin! Super mooi!)
pi_76567741
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Boris, je lijkt me helemaal niet zo'n felle haantje snelle finance gozert als DH, of zie ik dat verkeerd?
Ben helemaal niet fel. Ik ben overtuigend!
pi_76567788
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

Ben helemaal niet fel. Ik ben overtuigend!
Type autoverkoper dus!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:10:58 #156
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76567831
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:09 schreef Tezz het volgende:

Type autoverkoper dus!
Meer type aanbellende Jehovagetuige met ijzeren neuzen in de schoenen.
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 16:18:52 #157
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76568147
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:45 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

ah, makkie. Zelf schrijven of analyseren?
Analyseren .
pi_76568994
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:18 schreef borisz het volgende:

[..]

Analyseren .
best tof. detective spelen
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 16:56:04 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76569569
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Ben geen fel haantje maar heb wel erg veel interesse in de accountancy .
pi_76570297
Hoi allemaal he Bijna weekend Beterschap voor de zwakkeren, zieken en andere mensen onder ons die wat onder de leden hebben Ik hoop dat jullie snel beter zijn
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 8 januari 2010 @ 17:28:09 #161
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76570805
Zo goedemiddag allen
Auto is weer gemaakt
Ben op visite bij Leintjuhhh geweest en was super gezelie
Ben nu helemaal op en lig lekker op de bank
En nog maar 5 dagen werken en dan 4 vrij is vriendje jarig enz
En heb trek dus ik snaai allemaal lekkere dingen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_76571769
ik wacht op mijn meisje en dan even boodschappen doen, lekkere dingetjes halen en patat met een snack. dutje heeft me goed gedaan, zou er zo nog één doen
pi_76571818
LieLie meld jij je nog aan voor de meet? zou leuk zijn
pi_76572086
Thuis, weekend
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:06:08 #165
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76572141
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Thuis, weekend
lekker
ik heb me flink overbelast op werk vandaag. moet straks eten maken, dat zal moeilijk worden, daarna hele avons níks meer.
pi_76572264
Kan je niks bestellen? Bikkel Kon dat nou niet wat minder
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:14:05 #167
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76572430
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Kan je niks bestellen? Bikkel Kon dat nou niet wat minder
ja, nouja, kon ff niet anders, had het ook niet verwacht. geeft ook niet, doe gewoon niks meer vandaag. behalve koken dan. denk ik.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:16:05 #168
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76572502
Zorgdames, ik heb enorm bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. En ik hoop dat de pijn toch echt snel minder wordt voor jullie.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
pi_76572659
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
lekker
ik heb me flink overbelast op werk vandaag. moet straks eten maken, dat zal moeilijk worden, daarna hele avons níks meer.
Ohw... Kon je niet rustiger doen of wilde je dat niet?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:21:49 #170
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76572686
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ohw... Kon je niet rustiger doen of wilde je dat niet?
kon niet
ah well, gebeurt me gewoon geen tweede keer meer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:25:45 #171
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76572798
heb de pizzaboer gebeld, als ik denk aan dat ik moet gaan koken barst ik bijna in huilen uit, dat klopt niet heh?
*wacht op pizza*
pi_76572844
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef Mirjam het volgende:
heb de pizzaboer gebeld, als ik denk aan dat ik moet gaan koken barst ik bijna in huilen uit, dat klopt niet heh?
*wacht op pizza*
Ga je zo na het eten gelijk naar bed, of worden je klachten niet minder van liggen?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:28:10 #173
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76572875
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ga je zo na het eten gelijk naar bed, of worden je klachten niet minder van liggen?
ja zeker
maar ga op de bank liggen en tv kijken, en op tijd naar bed. als ik na het eten even ga slapen, slaap ik s'nachts heel slecht, en dat wil ik koste wat kost voorkomen, want dan heb ik gelijk weer een slechte dag
pi_76572877
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef borisz het volgende:

[..]

Ben geen fel haantje maar heb wel erg veel interesse in de accountancy .
NEE!!!! Doe het niet!! wordt niet zo'n sneue boekhouder!!!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:29:37 #175
55709 Stereotomy
pi_76572927
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:28 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

NEE!!!! Doe het niet!! wordt niet zo'n sneue boekhouder!!!
Borisz is een man van weinig woorden, volgens mij past accountancy daar best bij. Iemand anders moet dan lekker uit de nek kletsen en daar hebben we jullie weer voor.
pi_76573035
Oh Kaas komt naar huis met oliebollen van Visser, die de AD test gewonnen had
pi_76573191

@Steer, daar heb je ook weer gelijk in.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 18:38:56 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76573257
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Borisz is een man van weinig woorden, volgens mij past accountancy daar best bij. Iemand anders moet dan lekker uit de nek kletsen en daar hebben we jullie weer voor.
DH mag iedereen geld uit de zakken kloppen . Geef mij het werk achter de schermen .
pi_76573402
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:04 schreef Bluezz het volgende:
Thuis, weekend
En? Werkt de dyclofenac nou? Ik vond dat best prettig spul toen ik door mijn rug was gegaan Heb nog een restje in mijn fototas zitten naast de ibuprofin mocht er onderweg eens wat misgaan
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:45:31 #180
55709 Stereotomy
pi_76573449
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef borisz het volgende:

[..]

DH mag iedereen geld uit de zakken kloppen . Geef mij het werk achter de schermen .
Ja op de een of andere manier ben ik het dan weer niet eens met die werkverdeling.

Een goede vriend van mij doet echt baanbrekend werk op het gebied van zonnecellenonderzoek, maar wordt verschrikkelijk onderbetaald op de uni. Mijn ex doet echt kneuzenmarketingwerk bij Philips maar wordt schandalig goed betaald. Raar is dat op deze wereld.
pi_76573453
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef Duderella het volgende:
Zorgdames, ik heb enorm bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. En ik hoop dat de pijn toch echt snel minder wordt voor jullie.
Tnx, ik had vanochtend bijna het bijltje erbij neergegooid. Eigenlijk vanochtend vroeg al toen de trein weer eens gewoon niet reed en we 3 kwartier op het hele hele koude station moesten wachten. Er is een overdekte wachtruimte maar daar zit de deur altijd van op slot
Snijdende kou en snijdende pijn.

Toen moest ik rond een uur of 14 een jong meisje van een jaar of 17 helpen met hartklachten. Ik had eerst alleen de moeder gezien en daarna liep ik dus mee om bloed prikken en andere onderzoeken even te begeleiden. Ik gaf het meisje een hand, ze zat met haar rug naar me toe, ze draaide zich om Helemaal verbrand. Neus weg, mond een gat, ogen als kooltjes maar met iets van een glimlach was ze blij met mijn hulp.
Dan zeik je toch niet meer ?
(wij hebben het brandw. centrum in het ziekenhuis zitten, dus ik ben wel wat gewend maar toch)
pi_76573474
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

QFT
pi_76573503
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
ze draaide zich om Helemaal verbrand. Neus weg, mond een gat, ogen als kooltjes maar met iets van een glimlach was ze blij met mijn hulp.
Dat relativeert je eigen problemen heel erg idd ja
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:48:09 #184
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_76573537
quote:

Toen moest ik rond een uur of 14 een jong meisje van een jaar of 17 helpen met hartklachten. Ik had eerst alleen de moeder gezien en daarna liep ik dus mee om bloed prikken en andere onderzoeken even te begeleiden. Ik gaf het meisje een hand, ze zat met haar rug naar me toe, ze draaide zich om Helemaal verbrand. Neus weg, mond een gat, ogen als kooltjes maar met iets van een glimlach was ze blij met mijn hulp.
(wij hebben het brandw. centrum in het ziekenhuis zitten, dus ik ben wel wat gewend maar toch)
oh my
ja, dat helpt je wel even a la minute relativeren ja..
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 18:49:46 #185
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76573582
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ja op de een of andere manier ben ik het dan weer niet eens met die werkverdeling.

Een goede vriend van mij doet echt baanbrekend werk op het gebied van zonnecellenonderzoek, maar wordt verschrikkelijk onderbetaald op de uni. Mijn ex doet echt kneuzenmarketingwerk bij Philips maar wordt schandalig goed betaald. Raar is dat op deze wereld.
Ja dat is soms niet eerlijk. Ik wil iig niet de sales in en anderen producten aansmeren.

Geef mij maar een hoop cijfers en laat me aan de slag gaan, dan ben ik tevreden. (iets te kort door de bocht natuurlijk maar er zit wel een kern van waarheid in . )
  vrijdag 8 januari 2010 @ 18:53:09 #186
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76573684
Zo, het experiment qua avondeten is goed gelukt, Bluezz vond het in ieder geval lekker.
Het was een eigen variant op dit AH-recept.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76573741
Ja en wat zijn gegrilde aubergines heerlijk

Nu met een vol buikje ff leggu
pi_76573976
Ziet er lekker uit Golfer!

Hoi allemaal! Weekend Begint niet zo goed alleen, eind van de middag kwam er een vervelende koppijn opzetten met zo'n weeïge misselijkheid. Zou eigenlijk nu in een kouwe kerk moeten zitten voor een avondwake (ja er is weer eens een ouder van een collega overleden.. ) maar dat trek ik echt ff niet..
Net een biologische pizza van de appie gegeten was best lekker Straks de zalm keren en ik zal de cocktail eens gaan uitproberen en voorproeven Helpt ook vast tegen hoofdpijn, toch?
pi_76574171
Ohja en voor alle mensen met pijn en kwalen en zo:
pi_76574213
Dat zijn de mindere zaken Bluezz

@Steer, het gaat erom jezelf goed te verkopen. Helaas zijn Sales & Marketing mensen daar vaak beter in dan techneuten.
pi_76574232
pi_76574378
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en voor alle mensen met pijn en kwalen en zo:
Wat Sunny zegt

Vandaag bij mijn ouders (vooral moeder) geweest en uiteraard was het internet er weer eens 'stuk' en kon Ross gaan prutsen Ik heb het gratis nummer van Ziggo ook maar gebruikt om te vragen of mijn ouders een contract oid hadden of het per direct konden opzeggen. Het kon direct (ze betalen verdorie 60 euro in de maand Dat is heel wat meer dan ik betaal...)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76574484
oh bluez zo erg is dat. toen milou in t brandwondencentrum lag ook zulke erge verbrande kinderen gezien,dan viel het met de 26% dat milou verbrand was nog mee. helemaal de nacontrole's waar je in wachtkamer wat met de tieners van volendam. shocking.
pi_76574573
mirjam goed voor jezelf zorgen ik hier heerlijk genieten samen met milou nu
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 januari 2010 @ 19:16:36 #195
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76574588
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
pi_76574642
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh Kaas komt naar huis met oliebollen van Visser, die de AD test gewonnen had
hoe gaat t met je bekkie?
pi_76574811
sam
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:21:57 #198
55709 Stereotomy
pi_76574819
quote:

[..]

Tnx, ik had vanochtend bijna het bijltje erbij neergegooid. Eigenlijk vanochtend vroeg al toen de trein weer eens gewoon niet reed en we 3 kwartier op het hele hele koude station moesten wachten. Er is een overdekte wachtruimte maar daar zit de deur altijd van op slot

Dan mag je idd opeens de plannen voor de rest van je leven even gaan herontwerpen.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 19:22:55 #199
55709 Stereotomy
pi_76574866
quote:
[ afbeelding ]
Mooi portret
pi_76575569
er is er hier één in mijn armen in slaap gevallen
pi_76575642
quote:
[ afbeelding ]
pi_76576154
Hoi! Tezz gaat naar een borrel, tralalala! Oh, heerlijke glazen rode wijn (of koud bier, ook goed), kom maar bij mama....

Moet nog wel even door de kou fietsen, da's wel kut...

@Bluezz: vreselijk om dat te zien. Ik heb zeer veel respect voor alle mensen die in de zorg werken. Maar vlak je eigen pijn niet uit hoor, het is vreselijk om zo toch goed de dag door te komen.
pi_76576666
have fun tezz
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:18:36 #204
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76577163
quote:

[..]

Holy ja, dan sta je weer met beide benen op de grond.
En tóch mag je daarmee je pijn niet te kort doen. Alles kan altijd erger, maar je moet met je eigen lijf door en dat lijf neem je als uitgangspunt. Als dat niet meer doet wat je wilt, is dat ronduit balen en dat mag dan ook best.

@ Tezz: geniet van je borrel!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:36:29 #205
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76577886
Zo zeg, ik dacht: kom ik ga het weekend even lekker in met een glaasje Smokehead. Maar het is me wel direct duidelijk waar die naam vandaan komt Vloeibare sigaren
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:39:49 #206
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76578008
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef TAV74 het volgende:
Zo zeg, ik dacht: kom ik ga het weekend even lekker in met een glaasje Smokehead. Maar het is me wel direct duidelijk waar die naam vandaan komt Vloeibare sigaren
Niet mijn smaak:
quote:
De Smokehead Single Islay malt whisky is eind april door Ian Macleod Distillers Ltd. op de markt gebracht. Het is een Islay Single malt whisky van de Ardbeg distilleerderij. Iain Weir, hoofd marketing van Ian Macleod zegt, dat Smokehead geen subtiele malt whisky is met zachte aroma's, maar een heftig rokerige en ziltige Islay Single malt. Dit schrijft Ian Macleod zelf over hun nieuwe "baby" ... "It's like a cannonball - an explosive rollercoaster of peat, smoke and spice with some delicate sweetness. The single malt flavour is described as fresh, fruity and immense, with notes of sherry, iodine, toffee, smoke and sea salt. The taste hits the palate at once with cocoa, peat and some honey sweetness, before exploding with peppery spice and more earthy peat."
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 20:42:59 #207
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76578137
Oh, die van mij wel hoor, ik hou wel van doorrookt. Deze is wel extreem en weinig subtiel, maar damn, het is wel lekker op zijn tijd hoor.

De Smokehead extra rare is een stuk subtieler btw, die vond ik echt lekker. Echt een jonge Islay smaak.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_76578233
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
er is er hier één in mijn armen in slaap gevallen
Lekker dat ze weer bij je is!

Sam heeft een bruine neus, in fact hij is echt helemaal bruin!

Heerlijk samen liggen dutten
pi_76578511
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Sam heeft een bruine neus, in fact hij is echt helemaal bruin!
Joh?!?!?!

(alleen de binnenkant van zijn oren is iets roze )
pi_76579036
Wauw, zo trouwen :

pi_76579132
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:03 schreef Bluezz het volgende:
Wauw, zo trouwen :

Die is lollig ja Zijn best veel van dat soort filmpjes inmiddels op youtube.. zitten best leuke ideeën tussen!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:10:01 #212
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76579289
Oh en Tezz:
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Tezz het volgende:
Oh my god! Mijn favoriete website is verdwenen!!!!!!! Ik was gek op de recepten van Rudolph van Veen van zijn website www.thetasteoflife.tv, maar ze hebben alles er af gehaald!!!! OH NEE!!!!!!! Gelukkig zit het recept braadworst met bierworst in mijn hoofd, maar vele andere recepten niet.....
De website doet het weer en er zijn ook alle recepten van de voorgaande seizoen weer te vinden.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:17:11 #213
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76579552
Zo maar eens kijken naar de opvolger van Marcel van Dam en Frits Bom als ombudsman bij de Vara: Pieter Hilhorst.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76579787
Jeetje Bluezz, heftig!

Met mijn bekkie is het niet helemaal fris. Dik en niet lekker.
pi_76580122
bluez romantisch samen dutten Over romantisch gesproken, zou braam al bezig zijn met de liefde te bedrijven
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:46:04 #216
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76580827
Neu, die zit nog midden in zijn gesprek over gevoelens.

Arme meid.
pi_76580972
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Duderella het volgende:
Neu, die zit nog midden in zijn gesprek over gevoelens.

Arme meid.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 21:53:37 #218
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76581142
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens kijken naar de opvolger van Marcel van Dam en Frits Bom als ombudsman bij de Vara: Pieter Hilhorst.
Jammer dat het weer op deze manier moet worden gebracht.
Dat hoef ik dus niet meer te zien, deze rip-off van Pieter Storms en dat belachelijke O-team.
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:04:21 #219
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76581632
O ik heb het gemist golfer. Hoorde er gisteren wel wat over op het Oog van Morgen, meen ik.

Ik ga hier zo lekker slapen. Morgen weer vroeg sporten o.l.v. De Beul van Groningen.

Fijne avond nog allemaal!
  vrijdag 8 januari 2010 @ 22:06:38 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76581729
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Duderella het volgende:

Ik ga hier zo lekker slapen. Morgen weer vroeg sporten o.l.v. De Beul van Groningen.

Fijne avond nog allemaal!
Slaap lekker, lieve Dude.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76581752
truste Dude!

@ Golfer: vond het voorstukje al niet zo heel erg leuk lijkend eigenlijk..
pi_76581957
slaap lekker dude! en succes morgen
pi_76583903
vriendinnetje kwam eten , was gezellig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:05:27 #224
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_76584008
Ik ga ook duiken ben kapot, krijg spierpijn en ben rillerig.
Fijn weekend allemaal en pak je goed in deze dagen
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_76584042
Leuk DE!

Wij gaan morgen met 9 man/vrouw vanaf 20.00 dineren. Met whisky..
pi_76584083
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:05 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga ook duiken ben kapot, krijg spierpijn en ben rillerig.
Fijn weekend allemaal en pak je goed in deze dagen
slaap lekker hobje
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76584113
Ah, slaapze Hobsel!
pi_76584180
Ik heb trek Zo een boterham met kip-zoete ui salade eten Of eens kijken of ik nog ergens toastjes heb
pi_76584257
truste hobje dikke Sun, lijkt me echt leuk dat diner DE fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad
pi_76584348
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trek Zo een boterham met kip-zoete ui salade eten Of eens kijken of ik nog ergens toastjes heb
ik heb net de halve pizza die ik over had van gister opgegeten
pi_76584573
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:12 schreef SeaOfLove het volgende:
Sun, lijkt me echt leuk dat diner
Heb er ook vet veel zin in. Gezellig met onze Whiskybuddies Zulke fijne vrienden die we hebben gevonden samen.. heerlijk
pi_76584656
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik heb net de halve pizza die ik over had van gister opgegeten
Ook lekker
pi_76585144
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:22 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook lekker
het ging er best in ja @Sun, wel leuk verslagje morgen eej!
pi_76585296
Wat voor cocktail, Sun? Lekker hoor, zo'n hele thema-avond

Bluezz, van die heel zichtbare brandwonden, dat went echt nooit Vreselijk
  zaterdag 9 januari 2010 @ 00:03:15 #235
55709 Stereotomy
pi_76585989
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor cocktail, Sun? Lekker hoor, zo'n hele thema-avond

Bluezz, van die heel zichtbare brandwonden, dat went echt nooit Vreselijk
Tja neus weg. Mensen kijken je nooit meer normaal aan.
pi_76586108
En je kunt het ze niet eens kwalijk nemen... Maar dat maakt het niet minder rot. Het lijkt me zo afschuwelijk De pijn ook!

Moet jij niet naar bed, in het kader van de goede voornemens? Ik ga eens even mijn slaperigheid beinvloeden met een cuba libre
  zaterdag 9 januari 2010 @ 00:14:26 #237
55709 Stereotomy
pi_76586426
Ja, ik voel me slaperig. Ik ga zo.

Takenlijstje voor morgen: microfilter voor stofzuiger kopen.
  zaterdag 9 januari 2010 @ 01:01:10 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76587850
Film Changeling gezien. Best wel een aangrijpend verhaal, hoewel iets te lang durend en wat te veel bij gefantaseerd door Clintwood.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76587858
CF alweer gewend aan het koude gewone ?

Steer wat ga je zuigen?
pi_76589809
Zoooooooooooo weer thuis! Het was erg koud buiten, maar de wijntjes waren heerlijk en we hebben op het laatst (toen er niet meer zo veel visite was) allemaal jaren 80 muziek zitten luisteren, keihard. Hihi was leuk!

Nu even bijkomen en lekker mijn bedje in....
pi_76589818
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
Oh en Tezz:
[..]

De website doet het weer en er zijn ook alle recepten van de voorgaande seizoen weer te vinden.

Hier ben ik echt heel blij mee!
pi_76589916
Oh, nu slaapt natuurlijk iedereen......... Nou dan ga ik dat ook maar doen he! Trusten! (voor iedereen die dit nog leest vannacht. En anders bij deze alvast een goedemorgen toegewenst).
pi_76590711
Tezz wat goed dat je de fietstocht hebt overleefd en iedereen sliep dus blijkbaar voor de verandering vannacht ik ga ook nog even proberen te slapen, zou eigenlijk vanmiddag met milou gaan sjoppen maar met die kou en wind denk ik dat we alleen even snel boodschappen doen en daarna lekker bankhangen en een dvdtje van K3 ofzo met warme chocomel en slagroom erbij. Oh en ik dan natuurlijk keuken weer kookklaar maken en de badkamer uitsoppen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-01-2010 05:43:46 ]
pi_76590716
Hier nog steeds geen sneeuw btw. Wel ontzettend koud, brrr en dat is alleen nog maar in de gang binnen
pi_76591102
Wat een posttijden SoL

Goedemorgen! Over een kwartiertje ben ik weer afwezig voor de rest van de dag.
pi_76591116
Goeiemorgen Geen toffe posttijden in het weekend SeaOfLove
pi_76591132
Mogge
pi_76591164
Hi Hoe gaat het met je kaak?
pi_76591194
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:01 schreef PdeHoog het volgende:
Hi Hoe gaat het met je kaak?
Nog steeds dik, en gevoelig. En een klein beetje blauw. Maar we klagen niet En stiekem hoop ik op vreselijk veel sneeuw vandaag, zodat ik niet kan gaan werken. Ik ga namelijk niet m'n leven riskeren om op m'n werk te komen
pi_76591250
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Nog steeds dik, en gevoelig. En een klein beetje blauw. Maar we klagen niet En stiekem hoop ik op vreselijk veel sneeuw vandaag, zodat ik niet kan gaan werken. Ik ga namelijk niet m'n leven riskeren om op m'n werk te komen
Groot gelijk Ik was allang blij dat het gister niet sneeuwde toen ik naar Belgie moest En daarnaast lijkt het nog wel gladder te zijn geworden dan het al was Gisteravond al Niet tof
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:56:11 #251
55709 Stereotomy
pi_76591701
Moggel. Ik kan me serieus niet de laatste keer herinneren dat ik voor 10:00 wakker ben geworden in een weekend zonder afspraken.

Doot aan de slaapproblemen
pi_76591823
goeiemorgen, heerlijk geslapen en t sneeuwt weer eens.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_76591972
Oh ik hoop zo erg dat het hier heel snel hard gaat sneeuwen Ik voel me echt niet goed maar om me ziek te melden is ook weer zo wat. Ik weet t echt niet gewoon
pi_76591998
gladheid valt wel mee, alleen op de kleine straatjes staat een laagje ijs.
Succes Lein, hoop dat het snel over is.

Straks eens beginnen aan het motorblok vervangen van de motor. Vrees dat het koud gaat worden
  zaterdag 9 januari 2010 @ 10:33:19 #255
55709 Stereotomy
pi_76592223
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik hoop zo erg dat het hier heel snel hard gaat sneeuwen Ik voel me echt niet goed maar om me ziek te melden is ook weer zo wat. Ik weet t echt niet gewoon
Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt Lein. Naar hoe dat aanhoudt nadat zo'n kies weggetrokken is.
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
Straks eens beginnen aan het motorblok vervangen van de motor. Vrees dat het koud gaat worden
bestel je gewoon een motorblok ergens en komen ze dat dan afleveren?
pi_76592563
Goedemorgen! Balen Lein, dat je je nog steeds zo rot voelt! Ik wil best wat sneeuw naar je toesturen, maar we hebben hier nog niet zo veel dus ik ben bang dat ik je niet kan helpen...
pi_76592572
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
LieLie meld jij je nog aan voor de meet? zou leuk zijn
Oh, nee hoor.. Ik ben nauwelijks een CUL-er en dat is niet wat voor mij, als ik niemand ken
Plus dat ik dat weekend ook niet zou kunnen *zoekt feestmutspoppetjemaarkannietvinden*

Vandaag weer wat leren en schuilen voor de kou..
pi_76592596
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Getsie, dat dat zoveel pijn blijft doen! Erg vervelend..
Ik krijg ook alweer een nieuwe verstandskies, ben bang dat ik er dit jaar ook nog aan moet geloven..
pi_76592814
Bah Lein! Goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken hoor! Een collegaatje van me had dat een maand terug of zo. Was niet fijn..

En ik zal een verslagje maken morgen ja. We gaan pas om 20.00 beginnen of zo, dus wordt een lange nacht We blijven daar ook slapen.
De cocktail die ik verzorg is heel simpel en fris:
1 deel whisky (Auchentoshan in dit geval)
1 deel appelsap
2 delen ginger ale
crushed ice
Alles in een (champagne)glas, klein schijfje groene appel op de rand en klaar!
Heb hem gister uitgeprobeerd om de verhoudingen te beoordelen en zo was ie het lekkerste
pi_76592948
Een appelcocktail, dat zou ik toch lekker moeten vinden Klinkt goed, Sun

Lein, wat vreselijk naar dat je je zo voelt. Ik wens voor jou ook dat het ontzettend gaat sneeuwen! En dat het heel glad wordt. En dat het ov stopt met rijden! En dat iedereen begrijpt dat je dan echt niet naar je werk kan komen.

En nu maar hopen dat ik met deze wens geen andere mensen hinder
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 januari 2010 @ 11:10:54 #261
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76593007
Wel perfect studieweer vandaag. . Maar eens wat wetenschappelijke artikelen lezen.
pi_76593027
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik ben geen cocktailliefhebber maar vond het erg smaakvol. Iets zomers misschien voor deze winterse dagen, maar ik serveer het als ware het een spoom tussen het hoofdgerecht en het dessert. Dus dan mag het lekker fris zijn! Zeker aangezien het dessert chocolademousse is en verder geen fruit bevat of zo..
pi_76593057
En ik ga eens even naar boven om mezelf weer toonbaar te maken. Kind en hond moeten weer opgehaald worden en vanmiddag een grote pan dolma's maken....
  zaterdag 9 januari 2010 @ 11:27:48 #264
55709 Stereotomy
pi_76594146
Zo schoodbapjes gedaan en ik ga vandaag niet meer bij de kachel vandaan blijf lekker thuis
pi_76594229
quote:
Echt megaflauw.
pi_76594282
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah Lein! Goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken hoor! Een collegaatje van me had dat een maand terug of zo. Was niet fijn..

En ik zal een verslagje maken morgen ja. We gaan pas om 20.00 beginnen of zo, dus wordt een lange nacht We blijven daar ook slapen.
De cocktail die ik verzorg is heel simpel en fris:
1 deel whisky (Auchentoshan in dit geval)
1 deel appelsap
2 delen ginger ale
crushed ice
Alles in een (champagne)glas, klein schijfje groene appel op de rand en klaar!
Heb hem gister uitgeprobeerd om de verhoudingen te beoordelen en zo was ie het lekkerste
Klinkt best ok
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:03:34 #268
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76594386
Wij gaan straks nog even onder Poolomstandigheden wat boodschappen halen en daarna lekker de rest van de dag binnen blijven.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76594390
quote:

Lein, wat vreselijk naar dat je je zo voelt. Ik wens voor jou ook dat het ontzettend gaat sneeuwen! En dat het heel glad wordt. En dat het ov stopt met rijden! En dat iedereen begrijpt dat je dan echt niet naar je werk kan komen.

Ik had gebeld om te zeggen dat ik me echt niet goed voelde en veel last had. Er ging een poging gedaan worden om iemand te regelen, wat dus niet is gelukt Kan echt wel huilen.
pi_76594391
Lein wat rottig We hebben hier genoeg sneeuw, ik gooi het ff in een rar en mail het wel.

Kroost belde net helemaal opgewonden en blij vanuit Rijswijk, ze hebben de sleutel
En gingen meteen het winkelcentrum uittsjekken
pi_76594441
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik had gebeld om te zeggen dat ik me echt niet goed voelde en veel last had. Er ging een poging gedaan worden om iemand te regelen, wat dus niet is gelukt Kan echt wel huilen.
Maar zo gaan ze toch ook weinig aan je hebben of zie ik dat verkeerd?
pi_76594475
Beste iedereen

ben net opgeroepen voor een steunverlening dus zal de aankomende 8 dagen ff geen posten kunnen maken aangezien ik gezzelig te velden zit, dus tot snel en blijf posten !
pi_76594497
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
Maar zo gaan ze toch ook weinig aan je hebben of zie ik dat verkeerd?
Inderdaad. Maargoed, we zien wel ofzo
pi_76594531
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Inderdaad. Maargoed, we zien wel ofzo
Sterkte en succes
pi_76594569
Sterkte Lein

En succes Braam..
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:16:46 #276
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76594725
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef Braamyo het volgende:
Beste iedereen

ben net opgeroepen voor een steunverlening dus zal de aankomende 8 dagen ff geen posten kunnen maken aangezien ik gezzelig te velden zit, dus tot snel en blijf posten !
Ah, je moet echt werken een keer.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76594770
quote:
Beste iedereen

Te velde?! Met dit weer? Succes... en sterkte. En zo.

En Lein ook
pi_76594776
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:16 schreef golfer het volgende:

[..]

Ah, je moet echt werken een keer.
Het wordt tijd dat ze die gasten een keer inzetten met dit weer Geen last van gladheid
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:21:22 #279
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76594890
quote:
Beste iedereen

We zullen je ravissant enerverende bijdragen missen!

Succes en niet te veel zuipen 's avonds hè?
pi_76595007
lein
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 januari 2010 @ 12:40:31 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76595486
Lein

Net definitief mijn handtekening gezet onder de D66kieslijst van Velsen .
pi_76595558
Onze ketel doet het niet goehoed

Sta je op een verkiesbare plaats Borisz?
pi_76595657
Oww dat is balen met dit weer Lielie! Onze heeft van de week weer de jaarlijkse check + schoonmaak gehad en is weer tiptop gelukkig. Lijkt me een ramp om nu met een slecht werkende ketel te zitten..
  zaterdag 9 januari 2010 @ 12:50:54 #284
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76595823
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef LieLie het volgende:

Bel de storingsdienst! Je wilt dit weekend écht niet in de kou zitten hoor!
pi_76595844
Is Braamyo naar uruzzkan?
Of gewoon ten nederlandse velde

Oh LieLie, en nou is het klappertanddkoud?

golfer heeft net het wollen kleed in de sneeuw id tuin gelegd, schijnt een reinigend effect te hebben
pi_76595935
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:21 schreef Duderella het volgende:

[..]

We zullen je ravissant enerverende bijdragen missen!

Succes en niet te veel zuipen 's avonds hè?
*proest De keuken is weer aan kant En nog steeds geen sneeuw, wat een leugenaars die piepels van het weer! Zo ff lekker lunchen met Milou die al heel de ochtend superlief is
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 9 januari 2010 @ 12:54:54 #287
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_76595948
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef LieLie het volgende:

Onze ketel heeft al mankementen gehad .

Neuh ik ben meer lijstvulling maar ik laat mij voor dit geval graag gebruiken om de lijst iets langer te maken. Andere partijen kunnen een veel langere lijst opstellen dan de 16 die wij hebben. Het ziet er niet uit als je tussen partijen staat met langere lijsten, je loopt gewoon stemmen mis als je met een kortere lijst aan komt zetten.

'Men' denkt met een korte lijst oh die hebben weinig goede mensen in huis daarom hebben ze zo'n korte lijst. Dat is uit verschillende onderzoeken gebleken. Als we dan toch een paar extra stemmen kunnen krijgen laat ik me graag gebruiken .
pi_76596034
Lein wat ontzettend naar dat je je nog rot voelt LieLie das niet best, kan je niet een storingsdienst bellen ofzo? jammer dat je niet op de meet komt.
pi_76596811
Nee, niet ijskoud gelukkig, maar hij blijft een beetje steken bij 18,5.. en da's nog nie echt lekker..
Heb m net weer gereset en de radiatoren wat verder opengedraaid, nu is t hier wel wat warmer, maar hij heeft wat kuren de laatste dagen..
Wacht het nog even af, en anders gaan we wel bij de oven zitten (waar overigens een cheesecake in staat die mij onwijs lekker lijkt!)
pi_76596873
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef borisz het volgende:

[..]

Onze ketel heeft al mankementen gehad .

Neuh ik ben meer lijstvulling maar ik laat mij voor dit geval graag gebruiken om de lijst iets langer te maken. Andere partijen kunnen een veel langere lijst opstellen dan de 16 die wij hebben. Het ziet er niet uit als je tussen partijen staat met langere lijsten, je loopt gewoon stemmen mis als je met een kortere lijst aan komt zetten.

'Men' denkt met een korte lijst oh die hebben weinig goede mensen in huis daarom hebben ze zo'n korte lijst. Dat is uit verschillende onderzoeken gebleken. Als we dan toch een paar extra stemmen kunnen krijgen laat ik me graag gebruiken .
Dat kan inderdaad wel raar overkomen bij mensen. Hier hebben de meeste lokale partijen een lijst met evenveel kandidaten als er plekken in de raad zijn. In de praktijk natuurlijk onnodig, maar dan heb je ze er maar staan inderdaad.. Mijn staat 3e op een lijst hier, dus wij moeten wel echt aan de campagne
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:25:46 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76596905
Borisz is lijstduwer voor Pechtold.
Poef.....gone! ©golfer
pi_76597418
quote:

Doe's pm'en, ben nieuwsgierig!!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zaterdag 9 januari 2010 @ 13:56:43 #293
252240 Duderella
Snobs have more fun
pi_76597941
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Is Braamyo naar uruzzkan?
Of gewoon ten nederlandse velde

Oh LieLie, en nou is het klappertanddkoud?

golfer heeft net het wollen kleed in de sneeuw id tuin gelegd, schijnt een reinigend effect te hebben
Nu weten de buren zeker dat jullie een beetje gek zijn! Dat binne van die amparte mens'n ja.
pi_76598195
M'n cheesecake is helemaal omhoog gekomen?? En er zit een glad laagje over, beetje hard..

Watskeburt?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:16:21 #295
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_76598584
Sam wil weer naar binnen geloof ik

pi_76598622
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:04 schreef LieLie het volgende:
M'n cheesecake is helemaal omhoog gekomen?? En er zit een glad laagje over, beetje hard..

Watskeburt?
Too much egg?

Sam Buiten blijven

pi_76598698
ik ben niet zo van t taarten maken dus zou t niet weten Lie
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:25:15 #298
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76598867
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 13:56 schreef Duderella het volgende:

Nu weten de buren zeker dat jullie een beetje gek zijn! Dat binne van die amparte mens'n ja.
Het is toch volkomen normaal om een handgeknoopt wollen tapijt even in de sneeuw te leggen?
Poef.....gone! ©golfer
pi_76598944
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:17 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Too much egg?

Sam Buiten blijven

Heb netjes t recept gevolgd.. twee eieren moesten erin..
Kan het zijn dat de oven te hoog stond? er stond niet bij voor welke soort oven de temperatuur gold..
pi_76599123
sam Oh en is t kleed al schoon?
  zaterdag 9 januari 2010 @ 14:35:35 #301
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_76599182
quote:
Op zaterdag 9 januari 2010 14:33 schreef SeaOfLove het volgende:
Oh en is t kleed al schoon?
Ja hoor. Alle kleuren fleuren er van op en nu ligt het kleed te drogen in onze tuinkamer.
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')