Blauw? Welke kleur blauw? Wat voor kleur had het paard? Welke hoeven waren blauw?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:36 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja lein, ik had een vraagje. Geen idee of jij het weet hoor en tis ook niet belangrijk maar ik zag laatst een paard in de wei staan met 2 blauwe hoeven?zag er erg vreemd uit dus vroeg mij af wat zoiets kan zijn.
het paard was bruinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Blauw? Welke kleur blauw? Wat voor kleur had het paard? Welke hoeven waren blauw?
Ja ik ga zo bedenken waar ik mee ga koelen, moet ook nog boodschappen doen zo. Met dit gezicht *zucht*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:34 schreef DarkElf het volgende:
oh getsie lein, dat klinkt idd naar als je ook niet in je favoriete slaaphouding kan. Hopen dat de zwelling een beetje afzakt vandaag, misschien koelen ofzo met iets?
Ik gok dat het deze dingen warenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:42 schreef DarkElf het volgende:
het paard was bruinen zijn voorhoeven waren felblauw. (en dat zijn ze anders niet weet ik toevallig.)
Lekker vaag, sorryik vroeg mij gewoon af wat het was . t arme beest stond in de kou met een roze dekje op, ik hoop maar dat t een meisjespaard was
tis koud, doe lekker een grote sjaal om je nek die je wat hoger dan anders doetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil ei'k niet naar buiten, omdat mn wang zo dik is. Wat een BS heh
Maar straks gaan mensen denken dat t besmettelijk is ofzo :S
lekker belangrijk wat anderen ervan denkenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:56 schreef Leintjeuh het volgende:Ik wil ei'k niet naar buiten, omdat mn wang zo dik is. Wat een BS heh
Maar straks gaan mensen denken dat t besmettelijk is ofzo :S
super coolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Milou's nieuwste woordje vanavond: HOE'A!
En, gaan jullie erheen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:45 schreef DarkElf het volgende:
oeh oeh al reactie van een B&B, eentje waar ik heel graag naar toe wilde omdat die zo verschrikkelijk mooi in de natuur ligt
Een netje met samengepropte vogeltjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:28 schreef DarkElf het volgende:
heb net mezenbollen en pinda's netjes gehaald voor de vogeltjes
jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een netje met samengepropte vogeltjes
Beterschap voor beide heren! Zorg je ook wel goed voor jezelf ondertussen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 08:59 schreef freecell het volgende:
Och Lein![]()
![]()
Hier ziek klein jongetjeGeniaal die mannen in mijn huis, nooit ziek en áls ze ziek zijn doen ze dat op het allerslechts denkbare moment
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een netje met samengepropte vogeltjes
Het wordt wel weer tijd dat ik er eentje probeer te maken ja *zucht*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:38 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Wel balen dat je zo problemen hebt met slapen btw. ik zou zeggen:neem een kind
Hier ook! Alles nog wit bevroren rond het huis, straalt ook altijd zo'n rust van uit, zo'n dikke witte deken over alles heen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hier heerlijke rust in de Bilthovense bossen.
ja ik heb een tip: speel met hemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:47 schreef Tezz het volgende:
Mijn hond is zeer vervelend. Iemand tips om hem rustig te krijgen? Hij wil duidelijk spelen. Ik niet. Hij loopt me overal in huis achterna en nu ik achter de pc zit, zit ie zowat op mijn voeten me aan te staren....
Stuur m naar z'n mandje, en als ie daar 5 of 10 minuten ligt te niksen, ga dan lekker met m spelen. Put Harley uit en dan heb je de rest van de dag geen kind aan mquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:47 schreef Tezz het volgende:
Mijn hond is zeer vervelend. Iemand tips om hem rustig te krijgen? Hij wil duidelijk spelen. Ik niet. Hij loopt me overal in huis achterna en nu ik achter de pc zit, zit ie zowat op mijn voeten me aan te staren....
mhua ken er alleen maar van een one' night stand, dus.... ze belde me iig eergister op of ik zin had om wat te doen XD, zal ze denk ik toch teleur gesteld naar huis gaan vanavond,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef SeaOfLove het volgende:
geen ossestaartsoeptips hier, succes ermee braam! en veel plezier met je meisje natuurlijk
Kun je kijken wat de actieve stof is van die slaappillen? Moet wel op het potje staan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, wat is er met je wang?
Oh, en ik ben ook een slechte slaper. Echt een nachtbraker en kan slecht uit bed komen. In tijden dat ik echt problemen ermee heb, slikte ik ook van die Sleepzzz-pillenEen jetlag is trouwens daardoor echt een ramp bij mij, als ik het bijv. vergelijk met Meneer: hij zit binnen twee dagen weer in z'n vertrouwde slaapritme, ik doe er drie weken over en lig steeds de halve nacht wakker. Heb nu fijn slaappillen gekocht (in de VS kun je zonder recept ook echte slaappillen kopen
maar ze zouden geen gewenning moeten geven, zei de pharmacist) en heb me nu voorgenomen om mezelf daarmee binnen een week in een fatsoenlijk ritme te persen: als ik een half uur wakker lig, neem ik zo'n ding.
Die wake-up light van Philips helpt bij mij trouwens wel een beetje: ik schrik niet meer zo mega-gaar wakker als de wekker gaat
oordopjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef ColdFeet het volgende:
Echt joh?Nou ja, als ik echt oververmoeid ben, helpt het bij mij ook niet, maar als ik genoeg heb geslapen en ik moet opstaan terwijl het nog donker is buiten, werkt het bij mij als een tierelier
Wat trouwens niet helpt: een vent die snurkt
Je moet je ogen ook dicht doen, anders val je nooit in slaap!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef Braamyo het volgende:
ik sliep altijd echt als een blok, echt 2 minuten liggen en ik was weg, maar de laatste 2/3 maanden lukt het gewoon niet meer, kom je wel tot de conclusie dat je plafon bij nacht er nogsteeds lelijk uit ziet ^^
Rauwe aardappelpartje in de oven, wat later een bakkie venkel met witte wijn en boter erbij, en nog later een pakketje met visquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:59 schreef Tezz het volgende:
SOL: als je trouwens nog lekker wilt eten met alleen oven, maak dan een lekkere ovenschotel met groente, voorgekookte aardappelpartjes en wat kant en klare bacon of zo??? Of witvis of zalm?
Ik ga nu snel naar school, kindjelief is weer klaar met leren voor vandaag!
haha doe ik ook wel, was meer bij wijze van sprekenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Je moet je ogen ook dicht doen, anders val je nooit in slaap!
ze was toch niet zo interessant?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
mhua ken er alleen maar van een one' night stand, dus.... ze belde me iig eergister op of ik zin had om wat te doen XD, zal ze denk ik toch teleur gesteld naar huis gaan vanavond,
DIe Ovengeheimen? Of bedoel je wat anders? Want dat heb ik ook nog liggen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:45 schreef Tezz het volgende:
Nog en tip voor SOL: kom niet in de verleiding om zo'n zakje van Knorr/Maggi te kopen waarbij je pasta en wat gesneden ham moet gooien en dan zo de oven in schuiven. Het is vies, chemisch en geeft licht in het donker!
Hier poffertjes! Wel kant-en-klare, maar who cares want dochterlief is er dol op! Ik eet zelf een crackertje met kaas....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef LieLie het volgende:
Ik heb zin om iets lekkers te eten bij de lunch, maar heb echt niks in huis
Dat is volgens mij wat anders, want daar moet je ook je pannen voor gebruiken. Vroeger had je zakjes waar je alleen maar pasta, gesnipperde ham en wat schijfjes champ bij moest doen. Het zakje moest je aanmaken met water en dat dan over je schotel gieten.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:45 schreef LieLie het volgende:
[..]
DIe Ovengeheimen? Of bedoel je wat anders? Want dat heb ik ook nog liggen..
Ik ook. En ik zit op m'n werkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:44 schreef LieLie het volgende:
Ik heb zin om iets lekkers te eten bij de lunch, maar heb echt niks in huis
Nee, dan is Ovengeheimen echt wat nieuwsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:49 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat is volgens mij wat anders, want daar moet je ook je pannen voor gebruiken. Vroeger had je zakjes waar je alleen maar pasta, gesnipperde ham en wat schijfjes champ bij moest doen. Het zakje moest je aanmaken met water en dat dan over je schotel gieten.
Ik weet niet of ze deze versie ook in de nieuwe serie Ovengeheimen op hebben genomen?
Ik had deze week de Ovengeheimen pikante tomaat, viel niet tegen voor een snelle maaltijd!
Ei is op, en verder alleen nog een paar stukjes paprika..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ook. En ik zit op m'n werk
Heb je geen eieren en restjes groente enzo? Lekkere tortilla bakken?
Ha! Ik bedacht me ineens dat die hier ook nog liggen! Anders waren ze straks ook niet meer houdbaarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hier poffertjes! Wel kant-en-klare, maar who cares want dochterlief is er dol op! Ik eet zelf een crackertje met kaas....
Vanaf 7 uur heb ik nu 2 diclofenacs, 1 aleve 550 en 2 paracetamols. Schouder is gevoelloos bijna, de tranen zitten hoog van de pijn dus echt beter? Neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef DarkElf het volgende:
hoe is t Bluezz? Beter hoop ik?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf 7 uur heb ik nu 2 diclofenacs, 1 aleve 550 en 2 paracetamols. Schouder is gevoelloos bijna, de tranen zitten hoog van de pijn dus echt beter? Nee
oh wat afschuwelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vanaf 7 uur heb ik nu 2 diclofenacs, 1 aleve 550 en 2 paracetamols. Schouder is gevoelloos bijna, de tranen zitten hoog van de pijn dus echt beter? Nee
Artrose oprisping en gisteren gevallen, ik kan zo ff naar een dok. hier (een cardioloog maar wat the hek)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:26 schreef ColdFeet het volgende:
Ach Bluezz, wat rot!Wat is er mis dan? Ontsteking?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
IN een vergiet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:29 schreef DarkElf het volgende:
ik heb echt de allergrootste pan volstaan met water en boerenkool (maak voor 2 dagen en voor invries) maar nu vraag ik mij alleen af hoe ik die pan moet gaan afgieten straks![]()
fijn dat je even iemand kan zien Bluezz. Ook al is het een cardioloog, misschien kan hij je wel helpen.
O de one night stand was heel leuk, alleen ik heb me voorgenomen niet meer aan die betekenis loze sex te doen voorlopig, ik vind het veel fijner en beter om de liefde te bedrijven met iemand die je kent en waar je van houd en om geeft, en zij van jouquote:
Aii. Gewrichtspijn kan echt zo machtig zeer doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Artrose oprisping en gisteren gevallen, ik kan zo ff naar een dok. hier (een cardioloog maar wat the hek)
Ja duh dat gelooft dus niemand he.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
O de one night stand was heel leuk, alleen ik heb me voorgenomen niet meer aan die betekenis loze sex te doen voorlopig, ik vind het veel fijner en beter om de liefde te bedrijven met iemand die je kent en waar je van houd en om geeft, en zij van jou
ja tuurlijk alleen die pan is een 6 liter pan dus nogal zwaarquote:
Heb je niet een wat grotere zeef? daar kun je het wel mee uit de pan scheppen en dan de pan omkiepen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja tuurlijk alleen die pan is een 6 liter pan dus nogal zwaarga denk ik eerst maar de boerenkooleruitscheppen, scheelt weer gewicht
ja heb net bedacht dat ik met een zeefschep de boerenkool eruit ga vissen... dan kan ik daarna de pan wel leeggooienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb je niet een wat grotere zeef? daar kun je het wel mee uit de pan scheppen en dan de pan omkiepen..
WOW zegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
O de one night stand was heel leuk, alleen ik heb me voorgenomen niet meer aan die betekenis loze sex te doen voorlopig, ik vind het veel fijner en beter om de liefde te bedrijven met iemand die je kent en waar je van houd en om geeft, en zij van jou
dat zeg je nu. wacht maar tot na 3 wijntjesquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
oh, wou gaan eten bij de Ikea. Altijd beter dan de mensaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ik eet vanavond op t werk, kwaliteit van voedsel in personeelsrestaurant wordt alleen steeds belabberder dus het zullen wel weer frietjes worden met sla![]()
Das een beroerde Mensa danquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
oh, wou gaan eten bij de Ikea. Altijd beter dan de mensa
Wat gaat het worden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef golfer het volgende:
Mise-en-place voor gerechtje van vanavond is hier ook klaar.
Dat hou ik nog even geheim omdat Bluezz hier ook meeleest en het een verrassing voor haar moet blijven.quote:
Goed bezig! Mijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hou ik nog even geheim omdat Bluezz hier ook meeleest en het een verrassing voor haar moet blijven.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat hou ik nog even geheim omdat Bluezz hier ook meeleest en het een verrassing voor haar moet blijven.
nee gelukkig niet. Heeft hij nog nooit gedaan, hij is een vluchter, geen vechter. Hij verzet zich alleen heel erg en wrikt zich los. Hij weegt 6.8 kilo en is heel groot en gespierdquote:
Ik heb gister een verstandskies weg laten halen, die ook een beetje uitgeboord moest worden. Ik ben een halve hamster nuquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, wat is er met je wang?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
Meer de jaarverslagen. Onderwerpen als jaarverslagen van non-profit instellingen, stelsel wijzigingen, voorzieningen, Immateriële vaste activa, etc etc etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:09 schreef Den_Haag het volgende:
Borisz, financial internal management accounting of meer de jaarverslagen?
een artritis? is dat weer anders dan je al hebt dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:22 schreef Bluezz het volgende:
dr vermoedt een artritis. Maar ja, hij weet het niet echt zeker, zo kwam het over op mij bovendien was ie erg gehaast want er zitten erg veel pat.
ontsteking van versleten kraakbeen (artrose)Heb ik al zei hij (diclo van de ha gisteren)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:28 schreef DarkElf het volgende:
een artritis? is dat weer anders dan je al hebt dan?
heeft ie wel goeie dikke pijnstillers voorgeschreven ofzo?
als t ff kan wel jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:43 schreef Bluezz het volgende:
Wil jij ook wel eens opnieuw gekleid worden DE
ah, makkie. Zelf schrijven of analyseren?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Meer de jaarverslagen. Onderwerpen als jaarverslagen van non-profit instellingen, stelsel wijzigingen, voorzieningen, Immateriële vaste activa, etc etc etc.
kutvogeltjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef DarkElf het volgende:
zeg nou heb ik heel aardig van die vetbollen gekocht enzo want 'oh oh die vogeltjes hebben t zo zwaar' en nou heeft nog niemand eraan gegeten!
Komt wel! Ze moeten t even ontdekken. Hier duurde het ook wel een dag voor ze erachter warenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef DarkElf het volgende:
zeg nou heb ik heel aardig van die vetbollen gekocht enzo want 'oh oh die vogeltjes hebben t zo zwaar' en nou heeft nog niemand eraan gegeten!
jaquote:
Nou we zullen zienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:56 schreef LieLie het volgende:
[..]
Komt wel! Ze moeten t even ontdekken. Hier duurde het ook wel een dag voor ze erachter waren
Wat een ondankbare vogels! Tzzz.....quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef DarkElf het volgende:
Ben helemaal niet fel. Ik ben overtuigend!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Boris, je lijkt me helemaal niet zo'n felle haantje snelle finance gozert als DH, of zie ik dat verkeerd?
Type autoverkoper dus!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:08 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben helemaal niet fel. Ik ben overtuigend!
Meer type aanbellende Jehovagetuige met ijzeren neuzen in de schoenen.quote:
Analyserenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:45 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ah, makkie. Zelf schrijven of analyseren?
Ben geen fel haantje maar heb wel erg veel interesse in de accountancyquote:Op vrijdag 8 januari 2010 15:50 schreef Stereotomy het volgende:
Boris, je lijkt me helemaal niet zo'n felle haantje snelle finance gozert als DH, of zie ik dat verkeerd?
lekkerquote:
ja, nouja, kon ff niet anders, had het ook niet verwacht. geeft ook niet, doe gewoon niks meer vandaag. behalve koken dan. denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:09 schreef Bluezz het volgende:
Kan je niks bestellen? BikkelKon dat nou niet wat minder
![]()
Ohw... Kon je niet rustiger doen of wilde je dat niet?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:06 schreef Mirjam het volgende:
lekker![]()
ik heb me flink overbelast op werk vandaag. moet straks eten maken, dat zal moeilijk worden, daarna hele avons níks meer.
kon nietquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:21 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohw... Kon je niet rustiger doen of wilde je dat niet?
Ga je zo na het eten gelijk naar bed, of worden je klachten niet minder van liggen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:25 schreef Mirjam het volgende:
heb de pizzaboer gebeld, als ik denk aan dat ik moet gaan koken barst ik bijna in huilen uit, dat klopt niet heh?
*wacht op pizza*
ja zekerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga je zo na het eten gelijk naar bed, of worden je klachten niet minder van liggen?
NEE!!!! Doe het niet!! wordt niet zo'n sneue boekhouder!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Ben geen fel haantje maar heb wel erg veel interesse in de accountancy.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:28 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
NEE!!!! Doe het niet!! wordt niet zo'n sneue boekhouder!!!
DH mag iedereen geld uit de zakken kloppenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Borisz is een man van weinig woorden, volgens mij past accountancy daar best bij. Iemand anders moet dan lekker uit de nek kletsen en daar hebben we jullie weer voor.
En? Werkt de dyclofenac nou? Ik vond dat best prettig spul toen ik door mijn rug was gegaanquote:
Ja op de een of andere manier ben ik het dan weer niet eens met die werkverdeling.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:38 schreef borisz het volgende:
[..]
DH mag iedereen geld uit de zakken kloppen. Geef mij het werk achter de schermen
.
Tnx, ik had vanochtend bijna het bijltje erbij neergegooid. Eigenlijk vanochtend vroeg al toen de trein weer eens gewoon niet reed en we 3 kwartier op het hele hele koude station moesten wachten. Er is een overdekte wachtruimte maar daar zit de deur altijd van op slotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:16 schreef Duderella het volgende:
Zorgdames, ik heb enorm bewondering voor jullie doorzettingsvermogen. En ik hoop dat de pijn toch echt snel minder wordt voor jullie.
QFTquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Borisz is een man van weinig woorden, volgens mij past accountancy daar best bij. Iemand anders moet dan lekker uit de nek kletsen en daar hebben we jullie weer voor.
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
ze draaide zich omHelemaal verbrand. Neus weg, mond een gat, ogen als kooltjes maar met iets van een glimlach was ze blij met mijn hulp.
Dan zeik je toch niet meer ?
oh myquote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Toen moest ik rond een uur of 14 een jong meisje van een jaar of 17 helpen met hartklachten. Ik had eerst alleen de moeder gezien en daarna liep ik dus mee om bloed prikken en andere onderzoeken even te begeleiden. Ik gaf het meisje een hand, ze zat met haar rug naar me toe, ze draaide zich omHelemaal verbrand. Neus weg, mond een gat, ogen als kooltjes maar met iets van een glimlach was ze blij met mijn hulp.
(wij hebben het brandw. centrum in het ziekenhuis zitten, dus ik ben wel wat gewend maar toch)
Ja dat is soms niet eerlijk. Ik wil iig niet de sales in en anderen producten aansmeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier ben ik het dan weer niet eens met die werkverdeling.
Een goede vriend van mij doet echt baanbrekend werk op het gebied van zonnecellenonderzoek, maar wordt verschrikkelijk onderbetaald op de uni. Mijn ex doet echt kneuzenmarketingwerk bij Philips maar wordt schandalig goed betaald. Raar is dat op deze wereld.
Wat Sunny zegtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja en voor alle mensen met pijn en kwalen en zo:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hoe gaat t met je bekkie?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:32 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh Kaas komt naar huis met oliebollen van Visser, die de AD test gewonnen had
Dan mag je idd opeens de plannen voor de rest van je leven even gaan herontwerpen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx, ik had vanochtend bijna het bijltje erbij neergegooid. Eigenlijk vanochtend vroeg al toen de trein weer eens gewoon niet reed en we 3 kwartier op het hele hele koude station moesten wachten. Er is een overdekte wachtruimte maar daar zit de deur altijd van op slot
Snijdende kou en snijdende pijn.
Toen moest ik rond een uur of 14 een jong meisje van een jaar of 17 helpen met hartklachten. Ik had eerst alleen de moeder gezien en daarna liep ik dus mee om bloed prikken en andere onderzoeken even te begeleiden. Ik gaf het meisje een hand, ze zat met haar rug naar me toe, ze draaide zich omHelemaal verbrand. Neus weg, mond een gat, ogen als kooltjes maar met iets van een glimlach was ze blij met mijn hulp.
(wij hebben het brandw. centrum in het ziekenhuis zitten, dus ik ben wel wat gewend maar toch)
Holy ja, dan sta je weer met beide benen op de grond.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tnx, ik had vanochtend bijna het bijltje erbij neergegooid. Eigenlijk vanochtend vroeg al toen de trein weer eens gewoon niet reed en we 3 kwartier op het hele hele koude station moesten wachten. Er is een overdekte wachtruimte maar daar zit de deur altijd van op slot
Snijdende kou en snijdende pijn.
Niet mijn smaak:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:36 schreef TAV74 het volgende:
Zo zeg, ik dacht: kom ik ga het weekend even lekker in met een glaasje Smokehead. Maar het is me wel direct duidelijk waar die naam vandaan komtVloeibare sigaren
quote:De Smokehead Single Islay malt whisky is eind april door Ian Macleod Distillers Ltd. op de markt gebracht. Het is een Islay Single malt whisky van de Ardbeg distilleerderij. Iain Weir, hoofd marketing van Ian Macleod zegt, dat Smokehead geen subtiele malt whisky is met zachte aroma's, maar een heftig rokerige en ziltige Islay Single malt. Dit schrijft Ian Macleod zelf over hun nieuwe "baby" ... "It's like a cannonball - an explosive rollercoaster of peat, smoke and spice with some delicate sweetness. The single malt flavour is described as fresh, fruity and immense, with notes of sherry, iodine, toffee, smoke and sea salt. The taste hits the palate at once with cocoa, peat and some honey sweetness, before exploding with peppery spice and more earthy peat."
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 19:42 schreef SeaOfLove het volgende:
er is er hier één in mijn armen in slaap gevallen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Sam heeft een bruine neus, in fact hij is echt helemaal bruin!![]()
Die is lollig jaquote:
De website doet het weer en er zijn ook alle recepten van de voorgaande seizoen weer te vinden.quote:Op donderdag 7 januari 2010 16:24 schreef Tezz het volgende:
Oh my god! Mijn favoriete website is verdwenen!!!!!!! Ik was gek op de recepten van Rudolph van Veen van zijn website www.thetasteoflife.tv, maar ze hebben alles er af gehaald!!!! OH NEE!!!!!!! Gelukkig zit het recept braadworst met bierworst in mijn hoofd, maar vele andere recepten niet.....![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:46 schreef Duderella het volgende:
Neu, die zit nog midden in zijn gesprek over gevoelens.
Arme meid.
Jammer dat het weer op deze manier moet worden gebracht.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:17 schreef golfer het volgende:
Zo maar eens kijken naar de opvolger van Marcel van Dam en Frits Bom als ombudsman bij de Vara: Pieter Hilhorst.
Slaap lekker, lieve Dude.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 22:04 schreef Duderella het volgende:
Ik ga hier zo lekker slapen. Morgen weer vroeg sporten o.l.v. De Beul van Groningen.![]()
Fijne avond nog allemaal!
slaap lekker hobjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:05 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga ook duiken ben kapot, krijg spierpijn en ben rillerig.
Fijn weekend allemaal en pak je goed in deze dagen![]()
ik heb net de halve pizza die ik over had van gister opgegetenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:10 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb trekZo een boterham met kip-zoete ui salade eten
Of eens kijken of ik nog ergens toastjes heb
Heb er ook vet veel zin in. Gezellig met onze Whiskybuddiesquote:
Ook lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:14 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb net de halve pizza die ik over had van gister opgegeten
Tja neus weg. Mensen kijken je nooit meer normaal aan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wat voor cocktail, Sun? Lekker hoor, zo'n hele thema-avond![]()
Bluezz, van die heel zichtbare brandwonden, dat went echt nooitVreselijk
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:10 schreef golfer het volgende:
Oh en Tezz:
[..]
De website doet het weer en er zijn ook alle recepten van de voorgaande seizoen weer te vinden.
Nog steeds dik, en gevoelig. En een klein beetje blauw. Maar we klagen nietquote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nog steeds dik, en gevoelig. En een klein beetje blauw. Maar we klagen nietEn stiekem hoop ik op vreselijk veel sneeuw vandaag, zodat ik niet kan gaan werken. Ik ga namelijk niet m'n leven riskeren om op m'n werk te komen
Ik hoop dat je je gauw weer beter voelt Lein. Naar hoe dat aanhoudt nadat zo'n kies weggetrokken is.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik hoop zo erg dat het hier heel snel hard gaat sneeuwenIk voel me echt niet goed maar om me ziek te melden is ook weer zo wat. Ik weet t echt niet gewoon
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:21 schreef Den_Haag het volgende:
Straks eens beginnen aan het motorblok vervangen van de motor. Vrees dat het koud gaat worden
Oh, nee hoor.. Ik ben nauwelijks een CUL-er en dat is niet wat voor mij, als ik niemand kenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:56 schreef SeaOfLove het volgende:
LieLie meld jij je nog aan voor de meet? zou leuk zijn
Getsie, dat dat zoveel pijn blijft doen! Erg vervelend..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 10:19 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh ik hoop zo erg dat het hier heel snel hard gaat sneeuwenIk voel me echt niet goed maar om me ziek te melden is ook weer zo wat. Ik weet t echt niet gewoon
Ja, ik ben geen cocktailliefhebber maar vond het erg smaakvol. Iets zomers misschien voor deze winterse dagen, maar ik serveer het als ware het een spoom tussen het hoofdgerecht en het dessert. Dus dan mag het lekker fris zijn! Zeker aangezien het dessert chocolademousse is en verder geen fruit bevat of zo..quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Een appelcocktail, dat zou ik toch lekker moeten vindenKlinkt goed, Sun
![]()
Echt megaflauw.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ma_leert_engels.html
Klinkt best okquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah Lein! Goed in de gaten houden of het niet gaat ontsteken hoor! Een collegaatje van me had dat een maand terug of zo. Was niet fijn..
En ik zal een verslagje maken morgen ja. We gaan pas om 20.00 beginnen of zo, dus wordt een lange nachtWe blijven daar ook slapen.
De cocktail die ik verzorg is heel simpel en fris:
1 deel whisky (Auchentoshan in dit geval)
1 deel appelsap
2 delen ginger ale
crushed ice
Alles in een (champagne)glas, klein schijfje groene appel op de rand en klaar!
Heb hem gister uitgeprobeerd om de verhoudingen te beoordelen en zo was ie het lekkerste
Ik had gebeld om te zeggen dat ik me echt niet goed voelde en veel last had. Er ging een poging gedaan worden om iemand te regelen, wat dus niet is geluktquote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Lein, wat vreselijk naar dat je je zo voelt. Ik wens voor jou ook dat het ontzettend gaat sneeuwen! En dat het heel glad wordt. En dat het ov stopt met rijden! En dat iedereen begrijpt dat je dan echt niet naar je werk kan komen.
En nu maar hopen dat ik met deze wens geen andere mensen hinder
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik had gebeld om te zeggen dat ik me echt niet goed voelde en veel last had. Er ging een poging gedaan worden om iemand te regelen, wat dus niet is geluktKan echt wel huilen.
Inderdaad. Maargoed, we zien wel ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:05 schreef PdeHoog het volgende:![]()
Maar zo gaan ze toch ook weinig aan je hebben of zie ik dat verkeerd?
Sterkte en succesquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:08 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Inderdaad. Maargoed, we zien wel ofzo
Ah, je moet echt werken een keer.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef Braamyo het volgende:
Beste iedereen
ben net opgeroepen voor een steunverlening dus zal de aankomende 8 dagen ff geen posten kunnen maken aangezien ik gezzelig te velden zit, dus tot snel en blijf posten !
Te velde?! Met dit weer?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef Braamyo het volgende:
Beste iedereen
ben net opgeroepen voor een steunverlening dus zal de aankomende 8 dagen ff geen posten kunnen maken aangezien ik gezzelig te velden zit, dus tot snel en blijf posten !
quote:
We zullen je ravissant enerverende bijdragen missen!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:07 schreef Braamyo het volgende:
Beste iedereen
Bel de storingsdienst! Je wilt dit weekend écht niet in de kou zitten hoor!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef LieLie het volgende:
Onze ketel doet het niet goehoed![]()
Sta je op een verkiesbare plaats Borisz?
*proestquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
We zullen je ravissant enerverende bijdragen missen!
Succes en niet te veel zuipen 's avonds hè?
Onze ketel heeft al mankementen gehadquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:42 schreef LieLie het volgende:
Onze ketel doet het niet goehoed![]()
Sta je op een verkiesbare plaats Borisz?
Dat kan inderdaad wel raar overkomen bij mensen. Hier hebben de meeste lokale partijen een lijst met evenveel kandidaten als er plekken in de raad zijn. In de praktijk natuurlijk onnodig, maar dan heb je ze er maar staan inderdaad.. Mijnquote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:54 schreef borisz het volgende:
[..]
Onze ketel heeft al mankementen gehad.
Neuh ik ben meer lijstvulling maar ik laat mij voor dit geval graag gebruiken om de lijst iets langer te maken. Andere partijen kunnen een veel langere lijst opstellen dan de 16 die wij hebben. Het ziet er niet uit als je tussen partijen staat met langere lijsten, je loopt gewoon stemmen mis als je met een kortere lijst aan komt zetten.
'Men' denkt met een korte lijst oh die hebben weinig goede mensen in huis daarom hebben ze zo'n korte lijst. Dat is uit verschillende onderzoeken gebleken. Als we dan toch een paar extra stemmen kunnen krijgen laat ik me graag gebruiken.
Doe's pm'en, ben nieuwsgierig!!quote:Op zaterdag 9 januari 2010 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Lein, wat vreselijk naar dat je je zo voelt. Ik wens voor jou ook dat het ontzettend gaat sneeuwen! En dat het heel glad wordt. En dat het ov stopt met rijden! En dat iedereen begrijpt dat je dan echt niet naar je werk kan komen.
En nu maar hopen dat ik met deze wens geen andere mensen hinder
Nu weten de buren zeker dat jullie een beetje gek zijn! Dat binne van die amparte mens'n ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Is Braamyo naar uruzzkan?
Of gewoon ten nederlandse velde
Oh LieLie, en nou is het klappertanddkoud?
golfer heeft net het wollen kleed in de sneeuw id tuin gelegd, schijnt een reinigend effect te hebben
Too much egg?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:04 schreef LieLie het volgende:
M'n cheesecake is helemaal omhoog gekomen?? En er zit een glad laagje over, beetje hard..
Watskeburt?
Het is toch volkomen normaal om een handgeknoopt wollen tapijt even in de sneeuw te leggen?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 13:56 schreef Duderella het volgende:
Nu weten de buren zeker dat jullie een beetje gek zijn! Dat binne van die amparte mens'n ja.
Heb netjes t recept gevolgd.. twee eieren moesten erin..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |